The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mitä lisäaineita sää syöt kun et nuku ikinä?
Nukun vain silloin, kun nukuttaa ja kun siihen on mahdollisuus, annan unen tulla. En suunnittele päiviä eteenpäin, mutta aamu-uutisille haluan herätä ilman kelloja. Olisko muuten sokerittomuudella merkitystä siinä:
http://onmyway.fitfashion.fi/2015/04/12/maapahkinavoi-muka-terveellista/
Päikkärit oli eilen ja uudenkuun aikaan ja täysikuun aikaan ei unta tarvi niin paljon kuin muulloin. Luomuhunajaa käytän, jos tarvin makeutusta, mutta esimerkiksi saksalaiseen rahkaan ei tarvi lisätä sitäkään. Viljaa syön harvoin ja vehnän tilalla luomuspelttiä ja mantelijauhoa ja luomukaakaojauhetta käytän päivittäin pari rkl kumpaakin ja paljon luomuvoita vihannesten kans ja kolmen luomukananmunan munakas (luomukermaa loraus) aina aamuisin(y)
Maldon- suolaa lihaan (päivittäin) ja kalaan (kerran viikossa). Eipä tule mieleen muuta;)
 
vierailija
http://www.ema.europa.eu/docs/fi_FI/document_library/EPAR_-_Product_Information/human/000082/WC500021864.pdf
tuo kai vaihdettiin kesällä johonkin muuhun, mitä tuskin täällä lukee.

Liikuttavaa, kuinka ihmiset u s k o o noiden myrkkyjen voimaan. Joiotakin on akko ottaa, mutta "vasta-aihe" kieltää senkin käytön. Taisivat olla kaikki lukutaidottomia, kun ei tuota kukaan huomannut:eek:
Siinähän se syy, mut kukaan ei viitsi kertoa potilaalle, et olis aika korjata virhe.
 
Päivää kettinkiin.

Tänään illalla pitää piipahtaa vanhemman pojan luona viemässä joulupaketit hänelle ja nuoremmille sisaruksilleen.
Jos vielä kävis kaupalta hakemassa muutaman suklaalevyn paketteihin?

Asiassa noin käytännön järjestelyitten kannalta ihmetyttää se, että ex-rouvakulta ja lapsikatras ajaa tästä päivällä ohi mennäkseen käymään mummolla, siis rouvan äidillä.
Jotenkin luulis, että noi mun pienet lahjakassit mahtuis sen auton kyytiin viimeistään paluumatkalla?
Niin ei tarttis erikseen ajaa sataa kilsaa.

Mut kun ei niin ei. Pitää odottaa iltaan asti, että vanhempi poika on taas kotonaan, että voidaan isäukon kanssa viedä lahjapaketit hänen luokseen josta ne sitten kulkeutuvat perille.
 
vierailija
selvis viimeinkin se että mistä olet lääkärinopin saanut. tv sarjasta. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Etkö ole aikaisemmin huomannut, vaikka moneen kertaan olen ottanut esille. Intialaiset lääkärioppilaat ovat kertoneet kauan sitten, kuinka he oppivat kaikenlaista niistä sarjoista. Samanlainen reaktio oli silloin mullakin, mut miksei - jokuhan nekin ideat sinne keksii:whistle:
Todellisuudessa en ole alunperin ehtinyt niitäkään katsomaan, vaan lukenut sairaiden ihmisten kokemuksia, ja muiden kommentteja niihin. Esimerkiksi sienisokerista en tiennyt ennen kuin muuan leikattu kertoi. Imodiumista olen kuullut lääkäreiltä matkalla. Somac- nimistä myrkkyä en ikimaailmassa kokeilisi edes - enkä mitään missä on natriumlauryylisulfaattia, joka rikkoo solut. Myrkyistä vaan olen tenttinyt itse.
 
Etkö ole aikaisemmin huomannut, vaikka moneen kertaan olen ottanut esille. Intialaiset lääkärioppilaat ovat kertoneet kauan sitten, kuinka he oppivat kaikenlaista niistä sarjoista. Samanlainen reaktio oli silloin mullakin, mut miksei - jokuhan nekin ideat sinne keksii:whistle:
Todellisuudessa en ole alunperin ehtinyt niitäkään katsomaan, vaan lukenut sairaiden ihmisten kokemuksia, ja muiden kommentteja niihin. Esimerkiksi sienisokerista en tiennyt ennen kuin muuan leikattu kertoi. Imodiumista olen kuullut lääkäreiltä matkalla. Somac- nimistä myrkkyä en ikimaailmassa kokeilisi edes - enkä mitään missä on natriumlauryylisulfaattia, joka rikkoo solut. Myrkyistä vaan olen tenttinyt itse.
upload_2017-12-23_10-33-18.png
 
vierailija
Tätä suolettomat tyrkyttävät toisilleen mukamas "vatsansuojalääkkeenä":
"6.1 Apuaineet Tabletin ydin:
Natriumkarbonaatti,
vedetön Mannitoli (E421)
Krospovidoni
Povidoni K90
Kalsiumstearaatti

Tabletin päällyste:
Hypromelloosi
Povidoni K25
Titaanidioksidi (E171)
Keltainen rautaoksidi (E172)
Propyleeniglykoli
Metakryylihappo-etyyliakrylaattikopolymeeri (1:1)
Polysorbaatti 80
Natriumlauryylisulfaatti
Trietyylisitraatti

Painomuste:
Shellakka
Punainen rautaoksidi (E172)
Musta rautaoksidi (E172)
Keltainen rautaoksidi (E172)
Ammoniakki, väkevä"

Shelakka olis mulle vasta-aiheinen, koska siitä tulis migreeni.
Natriumlauryylisulfaatista turpoo koko poski, Obsidalilla testasin kerran ja tuli reissu hammaslääkäriin: kuvattiin, ei löytynyt muuta syytä, kuin 1 nappula rautatablettia, mitä neuvoloissa jakoivat ilmaiseksi odottaville äideille siihen aikaan.
Povidonia ei saisi kukaan niellä missään tapauksessa.
Titaanidiksidista mulla alkaa humisemaan korvissa, siis en kuule kunnolla, mut se ilmenee myös karkeista, missä sitä on, joten en syö sellaisia. Mannitolista tulis mahavaivaa ihan varmasti. Mut ne mun vastaukset on poistettu ja kerran tyhjensivät koko palstan, kun eivät muuta osanneet. Siitäkin oppii jotakin ja siitä, ettei parantuneiden kokemuksia säästäneet sinne koskaan, vaikka olihan niitäkin.
 
Tätä suolettomat tyrkyttävät toisilleen mukamas "vatsansuojalääkkeenä":
"6.1 Apuaineet Tabletin ydin:
Natriumkarbonaatti,
vedetön Mannitoli (E421)
Krospovidoni
Povidoni K90
Kalsiumstearaatti

Tabletin päällyste:
Hypromelloosi
Povidoni K25
Titaanidioksidi (E171)
Keltainen rautaoksidi (E172)
Propyleeniglykoli
Metakryylihappo-etyyliakrylaattikopolymeeri (1:1)
Polysorbaatti 80
Natriumlauryylisulfaatti
Trietyylisitraatti

Painomuste:
Shellakka
Punainen rautaoksidi (E172)
Musta rautaoksidi (E172)
Keltainen rautaoksidi (E172)
Ammoniakki, väkevä"

Shelakka olis mulle vasta-aiheinen, koska siitä tulis migreeni.
Natriumlauryylisulfaatista turpoo koko poski, Obsidalilla testasin kerran ja tuli reissu hammaslääkäriin: kuvattiin, ei löytynyt muuta syytä, kuin 1 nappula rautatablettia, mitä neuvoloissa jakoivat ilmaiseksi odottaville äideille siihen aikaan.
Povidonia ei saisi kukaan niellä missään tapauksessa.
Titaanidiksidista mulla alkaa humisemaan korvissa, siis en kuule kunnolla, mut se ilmenee myös karkeista, missä sitä on, joten en syö sellaisia. Mannitolista tulis mahavaivaa ihan varmasti. Mut ne mun vastaukset on poistettu ja kerran tyhjensivät koko palstan, kun eivät muuta osanneet. Siitäkin oppii jotakin ja siitä, ettei parantuneiden kokemuksia säästäneet sinne koskaan, vaikka olihan niitäkin.
Mistä tiedät mitä suolettomat toisilleen suosittelevat? Oletko itse suoleton vai suolellinen?
 
vierailija
Kyllä Paula pääsee, on varmaan aivokirurgi.:coffee:
Neurologian oppikirjan ostin, kun kaupassa näin kerran. Ei ollut edes tarjouksessa, mut kyllä kannatti - olihan siinä se syy migreeniin: natriumglutamaatti yhtenä:D
Kirurgiksi minusta ei olis ikinä, kun kerran nuoruudessa jouduin lypsämään haljenneen utareen ennen kuin läinlääkäri sen parsi kasaan. Olen todella ylpeä siitä, etten pyörtybyt, kun se ei hetkessä tapahtunut: ja se lypsäminen tikatusta utareesta piti tehdä aamulla klo 5, mies piti kutun jaloista kiinni, päivällä pari kertaa ilman apua, ettei tikit reepeä ja illalla vielä yhdessä. Onneksi se kuttu parani - mutta miehen piti pistää ne ruiske antibioottia selkänahan alle, kun mulla pelkkä ajatuskin tökkimisestä reikiä paksun nahan alle, puistatti. Tämän sie tietenkin kaikkiruokaisena halusitkin kuulla:barefoot:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä