The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
@poika tuli tänään eteen ja sanoi että ''Halataanko?''...no tottakai mä sellaseen suostuin ihan innolla, mutku olin ihan siinä eessä niin tää yks alkoikin kutittelemaan ihan hiivatisti eikä meinannu millään lopettaa, vaikka kie'uin armoo ja lupasin maat ja taivaat jos se kituutus loppuis.:cautious:
Mulla on tosta kyllä @Pojalle hieman huomautettavaa!
 
Kerran työnsin olutpullon kaulan hanuriin,
sitä vaan alkaa haluamaan lisää, mutta en uskaltanut kokeilla, pelkäsin, että hajoaa persiisiin se pullo.
Kuka sen parsii? Ei kukaan.
Onneksi mulla on tuo sorvi nyt, niin voin tehdä puusta kopioita (y)
En oo kyllä tuosta venelakasta aivan varma sopiiko se perssoutuun :unsure:
Ei hyvää päivää näitä sun juttujas...mä en oikeesti tiiä että nauraisko näille vai mitä sun kanssas tekis?o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Siitä on tehty joku tutkimuskin että miehet on romanttisempia, nehän kaiken romanttisen hömpän on keksineet, naisia sellanen yleensä enemmän huvittaa. Mutta ei sitä parane miehille sanoa.
HYSSSSSSSSSS.
 
Siitä on tehty joku tutkimuskin että miehet on romanttisempia, nehän kaiken romanttisen hömpän on keksineet, naisia sellanen yleensä enemmän huvittaa. Mutta ei sitä parane miehille sanoa.
HYSSSSSSSSSS.
Kyllä mä romantiikasta tykkään...mua huvittais ehkä siinä vaiheessa kun se romantiikka oikeesti ja näkyvästi kiinnostais sitä miestä enemmän kuin mnua.siis tyyliin se kyynelehtis viinilasiin koko ajan joka hemmetin pikkuasian takia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä