...
..tässä tulee kohta teijen kans silmät kippeeks..
...
..tässä tulee kohta teijen kans silmät kippeeks..
Sanohan Majurille minultakin pikaisia paranemisia.Mie oon niin huolissani majurista. Pelkään pahinta.
Tuntuu kyllä inhottavalta tuomonen.voi olla arka pari päivää.Yyh,sattuu ja tuntuu omituiselta kitalaen iho.Ihan kun killuis ja killuukin joku ihon riekale
Auttaiskohan viileä valkkari asiaaEi se siihen vaikuta, kuhan et polta sitä samaa kohtaa uudestaan. Kyllä se jo huomenna alkaa olla parempi...suussa olevat jutut paranee äkkiä.
Auttaa, jos juot koko pullon tyhjäksAuttaiskohan viileä valkkari asiaa
AuttaaAuttaiskohan viileä valkkari asiaa
Tuota minäkin meinasin...joku muu saattaa olla kipeenä joten kyll siinä unohtuu suukivut.Auttaa
...tarpeeks kun ottaa niin ei oo huomenna ainakaan suu kippeenä
Asiaan liittyen, alakerrassani, eli pyykkituvassa on pesukone laulanut tauotta vissiin koko päivän. (Olin välillä lääkärissä ja syömässä niin muutamasta tunnista mulla ei ole varmuutta.)Jos nyt jotain hyvää tästä että on jouluna yksin niin ei tarvi mitään tehdä joulun eteen.Ei koristella ei kokata ja siivouskin hoituu just niinkun itse haluaa kun ei tänne kukaan tule.Mutta vastapuolena se että,tänne ei tosiaan ketään tule ja ei ole kainaloa mihin käpertyä.
...voi muuten ehken unohtua ne namulaskutkin että hyvä kun tinkulassa on monen monta namuboxiaTuota minäkin meinasin...joku muu saattaa olla kipeenä joten kyll siinä unohtuu suukivut.
Kipu siirtyy tukkaan.Auttaa
...tarpeeks kun ottaa niin ei oo huomenna ainakaan suu kippeenä
Kannattaa ainakin kokeillaAuttaiskohan viileä valkkari asiaa
Nyt se pillon korkki auki ja juot sitä kipulääkettä, etkä lopeta ennenkun pohja näkyy nainen!Tai auttaiskohan mälli
Kaljupäinen pääkkönen muuten pääsee niin helpolla...*ufopääkkönen* ja mä muuten en tasan tarkkaan pääse kun tätä on niimaanperusteellisesti..nytki sojottaa karkailevia kikkuroita joka suuntaan vaikka oonki pyöräytäny kiinniKipu siirtyy tukkaan.
Ei Jallukaan varsinaisesti flunssaan auta mut sen kanssa on kivampi sairastaa.
..ettäkö mikäkö...urakalla varpaista ja jalkapohjista kutittaminen?Tai auttaiskohan mälli
Sanoisin, että tahattomaksi krjotsusvihreeksi tuo on aika herkullinen.Nyt se pillon korkki auki ja juot sitä kipulääkettä, etkä lopeta ennenkun pohja näkyy nainen!
T: Tohtori Sykerönenä
Kyl se kipu mahtuu lyhyeenkin hiuksistoon.Kaljupäinen pääkkönen muuten pääsee niin helpolla...*ufopääkkönen* ja mä muuten en tasan tarkkaan pääse kun tätä on niimaanperusteellisesti..nytki sojottaa karkailevia kikkuroita joka suuntaan vaikka oonki pyöräytäny kiinni
Poika tuli tänään eteen ja sanoi että ''Halataanko?''...no tottakai mä sellaseen suostuin ihan innolla, mutku olin ihan siinä eessä niin tää yks alkoikin kutittelemaan ihan hiivatisti eikä meinannu millään lopettaa, vaikka kie'uin armoo ja lupasin maat ja taivaat jos se kituutus loppuis...ettäkö mikäkö...urakalla varpaista ja jalkapohjista kutittaminen?
Sanoisin, että tahattomaksi krjotsusvihreeksi tuo on aika herkullinen.
Reipasta meininkiä!Poika tuli tänään eteen ja sanoi että ''Halataanko?''...no tottakai mä sellaseen suostuin ihan innolla, mutku olin ihan siinä eessä niin tää yks alkoikin kutittelemaan ihan hiivatisti eikä meinannu millään lopettaa, vaikka kie'uin armoo ja lupasin maat ja taivaat jos se kituutus loppuis.
Joo noi veljet tykkää aina treenailla mun vatsalihaksia, kuulostan kuulema hauskalta kun nauran.Reipasta meininkiä!
Siunaajavarjele!!!!
Mai aiiis!!!
Mää mitn äsken nähnynnähuomanna...
Annas mennä kokeillen vaan tinku