Toiveena vauva 2017-2018

Hei te joilla on kokemusta kiinnittymisvuodoista! Mä nyt oon täällä ihan paniikissa että onko mulla nyt sittenkin menkat kun tää vuoto jatkuukin edelleen, kolmatta päivää?! Menkkojen pitäisi alkaa vasta yli viikon päästä :cautious: R-testi edelleen negatiivinen. Ja dpo 8 tosiaan. Hiton hitto..
Mulla oli pari päivää ihan kevyttä tiputtelua aamuisin ja luulin menkkojen jo tulleen, mutta sitten siihen se jäi. Toivottavasti on vaan kiinnittymisvuotoa sulla!

Onnea @Kerttujulia!!

Kerttujulia ihanaa onnea! :love:

Joulutoive, aika lupaavaa jos menkat on jo viikon myöhässä :LOL: Koska meinaat testata? Ihanaa jännittää muiden puolesta kun oma kierto on vielä niin aikaisessa vaiheessa. :ROFLMAO:

ON: täällä on selvästi ovulaatio lähestymässä, tekisi nimittäin mieli olla miehen kimpussa jatkuvasti... :whistle:
jos nyt omia tuntemuksia osaan yhtään seurata, niin ovulaation pitäisi olla muutaman päivän päästä...
En tiedä yhtään! Jotenkin en osannut tietyllä tavalla varautua tähän mahdollisuuteen näin nopeasti, niin pakko vähän ensin tasoitella omat ajatukset ennen testiä, jos sieltä vaikka plussa tuleekin. Pitkään pähkäiltiin tätä päätöstä ehkäsyn jättämisestä ja mies on jopa enemmän halukas ollut vauvan tuloon ja odottaa sitä kovin. Itse taas kaipaan aikaa isojen muutosten käsittelyyn, niin ehkä ois kiva ootella niitä mahdollisia menkkoja vielä vaikka vuoden loppuun :p

Onkohan normaalia nää menkkamaiset tuntemukset ilman vuotoa..?
Muutoin ei kyllä oireita ole :(

Mulla oli pari päivää ihan kevyttä tiputtelua aamuisin ja luulin menkkojen jo tulleen, mutta sitten siihen se jäi. Toivottavasti on vaan kiinnittymisvuotoa sulla!

Onnea @Kerttujulia!!
Toivotaan.. Tämä on huono puoli sairaslomassa + piinailussa kun ei pääse ajatuksiaan eroon edes työllä. Kotona istua ja ahdistua vuodosta :ROFLMAO: Noo, nyt pitää vaan vaientaa ajatukset ja kutoa pää tyhjäksi. Illat menee ihan jees kun mieskin on kotona ja on touhuja mutta nämä päivät kuluu niiiin hitaasti. Tekisi mieli vaan testata kokoajan mutta tuskin hormonitkaan nyt ihan kolmessa tunnissa nousee niin paljon. :LOL: Typerä minä. Oireista sen verran muuten että edelleen pää on kipeä ja nälkä kokoajan ja masu nippailee tässä kun istuskelee ja kutoo. :)

Joo tuli uudet mut edelleen saman kokoisia saakeli. No ihan sama.
Ja tosiaan ku tilasin läjän ovistestejä, mukana tuli bonarina 4kpl erittäin herkkiä ja ohuita oli.
Huoh!

Mulla repii oikeelle ja välillä askeltaessa tuntuu kai munasarja oikeella, vähän niinku oviksen aikaan. Selitän itselleni tän ihan normi oireena.
Mutta nyt on ollu närästystä eilis illasta saakka. Tulee ja menee ja kahvi tekee olon pahemmaksi. Normaalisti kahvi ei kyllä aiheuta mitään ongelmia vatsalle. Viimeks ollu närästystä kuopuksen loppuraskaudessa. :ROFLMAO:
Mutta siis vaikea luokitella omassa päässä raskautta enteileväksi oireeksi kun edellisissä kierroissa on ollut niin paljon kaikkea, mutta ei toki just näitä. :LOL:
Kahtellaan.:ninja:

@viipulainen höh, onpa tyhmää. Mullaki tuli ovistestien mukana muutama r-testi mut en oo varma kumpia on.

ON: tuun hulluksi noiden ovisliuskojen kanssa. Ihan ku eilen olis pikkasen ollu jo vahvemmat viivat mut ei vielä merkittävästi. Oon tehny jopa 3 testiä päivässä nyt ku tiedän että saan raskauskeijulta ne hyvitysliuskat :whistle::ROFLMAO::D Himot lisääntynyt, lima oli eilen vielä aamulla paksua ja "kokkareista". Illalla oli muuttunut valkoisemmaksi ja venyvämmäksi. Kn hieman pehmentynyt. Sitä rusehtavaa vuotoa ei onneks oo tullu enää pariin päivään nii ei tarvi sitä stressata.

Lisäys vielä että nyt kun on tullu tehtyä noita ovistestejä niin parhaat kellonajat tuntuu olevan suunnilleen klo 11 ja klo 22. Eli aamun toka pissa ja illalla kun vessassa ramppaaminen on rauhoittunut. Muina aikoina viiva näkyy todella huonosti ja pissa silminnähden laimeaa.

Täälläki sama ongelma viivojen kaa.. tuntuu että viivat vaan haalenee.. ovulaatio kalenterin mukaan heittelee kp11-18, hirmu hankala yrittää ajottaa oikeeseen alkaa kisa kunto loppua, tänää kp 17 vieläköhän sitä kerran jaksas..

Me ollaan menty ny joka toinen päivä-taktiikalla ku viime kierrossa kävi niin että ovis jäikin hyödyntämättä ku se oli vasta kp18.

Mulle tuli nyt ne raskauskeijun hyvitysliuskat ja mukana 2 niitä herkkiä testejä ja tosiaan se pakettiki on erilainen ja liuska ihan ohut niinku muut sanoitte. Onkohan niillä nyt jotenkin väärässä paikassa varastossa ne herkät testit jos viipulainen sai jo 2 kertaa vääriä ja mä kerran :eek:

Täällä aletaan piinailemaan, dbo 1 menossa:p Toisaalta hirveen epävarma olo, kun yleensä ovis aiheuttanut kovat kivut. Nyt kuitenkin ei mitään kovaa huippua tuntunut kuten yleensä ainakin oikealta puolelta. Miten teillä muilla, onko ovistuntemukset yhtä kovat molemmin puolin? Mietin, et onko ovis nyt jäänyt kokonaan väliin, kun ei tullut kipua vaikka limat kyllä oli(n)

Me ollaan menty ny joka toinen päivä-taktiikalla ku viime kierrossa kävi niin että ovis jäikin hyödyntämättä ku se oli vasta kp18.

Mulle tuli nyt ne raskauskeijun hyvitysliuskat ja mukana 2 niitä herkkiä testejä ja tosiaan se pakettiki on erilainen ja liuska ihan ohut niinku muut sanoitte. Onkohan niillä nyt jotenkin väärässä paikassa varastossa ne herkät testit jos viipulainen sai jo 2 kertaa vääriä ja mä kerran :eek:
Vai sillätavalla..mur!
No eipä siinä, aion laittaa jos vielä joutuu tilauksia tekemään, sinne samaan syssyyn reklaa että kattovat piru sentään kunnolla mitä paketteihin tunkevat.:D Itellä nyt ihan sama enään alkaa tivaamaan kun kierto jo näin pitkällä eikä hyvitykset enään mua auttais tähän hätään.:LOL:
Meen varmaan huomenna ostaa apteekista jotain lisätestejä (mut en apteekin ultraa:D).
Pitää vähän arpoa mitä sieltä hamstrais.:LOL:

Mä oon nyt hamstrannut pc-liuskoja. Vähän tänään lähikaupan myyjä katsoi kun eilen ostin häneltä yhen paketin ja tänään kaks lisää. :ROFLMAO::ROFLMAO::whistle:

Pakko jakaa teillekin mun viime yön uni jonka muistin päivällä. Mieheni piti vauvaa sylissä ja yhtäkkiä heitti sen minulle enkä ollut yhtään valmiina ottamaan vastaan ja vauvaraukka mätkähti lattialle. :eek: Mitä hittoa oikeesti :ROFLMAO::LOL:

kiitos, huh eli uurastus vielä jatkukoon siis kp19 päivänä.. ääh on tää ihan hulluu ku ei saa ovulaatiota kiinni eikä tunne sitä niin mahollista että nyt on dpo1-6 tai vasta ovulaatio tuloillaan huomenna :confused:

@Möörtsi mäki toivon niin sulle huomenna plussaa, sulla on nii lupaavat oireet ja kiinnittymisvuodon kuuloista vuotoa et pitäshän sieltä plussa tärähtää! :love:

Yhteistyössä