• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En osaa tilastoista puhua mutta ohan niitä molemminpuolin, tangoon tarvitaan aina 2 ja niin päin pois...naisissa on ehkä sen takia tullu enemmän niitä esille koska me naiset ollaan avoimempia omista kokemuksistamme ja joo, tossa edellisessä viestissä puhuin myös itsestäni, kyllä mulla aristuttaa kaiken sen helvetin jälkeen minkä läpi kävin poikien isän kanssa luottaa ettei sattuis tulevaisuudessakin....mutta mä koitan opetella luottamaan taas ja silleen rakentamaan itteeni taas ihmisenä ehyeks:D(y)

Me naiset syytetään liian herkästi miehiä aina pahoiks, myös minä, mutt unohetaan se että myös heillä on tunteet ja heihinkin sattuu ihan samalla lailla kuin meihinki...ei kaikki miehet mitään pahoja oo, niinku ei kaikki naisetkaan olla:)
Siksi sanoinkin että harvemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No ei ole! Aksu teeskentelee juoppoa ja päivystää täällä yötäpäivää ja majuri makaa makkarahöyryissä kotonaan. Kuka sitä antennia nostelee sen puolesta, ehkä tosiaan Aksu:geek:o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä