Ikäero ja muiden mielipiteet

Kyllä mä nyt näkisin tilanteen sellaisena että kerran sullakin on jo kertynyt omaa taakkaasi ongelmineen kaikkineen ja olet todella nuori ja koulutkin ihan vaiheessa niin - keskittyisit oikeesti itsesi tervehdyttämiseen ja oman elämäsi pohjustamiseen. Se että vierellä on korvaushoitolainen kaikkea muuta tasapainoinen ihminen eli hänen tilanteensakin voi keikahtaa mihin suuntaan tahansa niin - ei vakuuta ei, vaikka kuinka vannoisit "yhteisten rankkojen kokemustenne nimiin".

Selvittäkää oma pääkoppanne ja laittakaa omat asianne kuntoon. Varsinkin sinä! Mies on kyllä itsekäs pöljä kerran sotkee omiin ongelmiinsa alaikäisen.

Ja sinisilmäinen kyllä olet vaikket uhmassasi halua myöntääkään. Kasva ensin aikuiseksi rauhassa työstäen ongelmasi ammattiavun turvin jottet enempi haavoittuvaisena rikki itseäsi repisi.
Ammattiavun kanssa olen jo ongelmiani työstänyt. Millä tavalla mieheni on itsekäs? Ei hän mua pakottanu oo sotkeutuu mihinkään. Miehellä kans ollu masennusta mutta siitä ollaan yhessä yli alettu pääsee, jos me erottaisiin se ois molemmille ihan liian rankkaa koska tässä 3 kuukauden aikana ollaan kummiki aika paljo yhdessä koettu.

Huomaat kun se huuma haihtuu ettette olekkaan enää niin ihastuneita toisiinne. Tämä on vaan oletus tietenkin, mutta näin käy usein esim jonkun onnettomuuden yhteen saattamien kanssa.
En usko että näin tapahtuu, ei me vaan pelkkie rankkoje elämänkokemusten takia yhdes olla. On meillä paljon muutaki, tykätää yhessä viettää aikaa tosi paljon. pitkästä aikaa tuntuu että viimeinki löytäny jonku joka oikeesti välittää ja ymmärtää

vierailija
Millä tavalla olen lapsellinen ja tyhmä? Onko se lapsellista että olen suhteessa missä mulla on hyvä olla? Tämä mies oikeastaan pelasti minut paskasta suhteesta jossa mulla oli tosi paha olla. Ja tämä exäni joka mulle aiheutti niin kauheasti pahaa oloa ja sai mut tuntee itteni arvottomaksi oli omasta ikäluokasta. Kerro mulle miten oon lapsellinen koska valitsin sen joka oli mulle hyväksi?
Lapsellisuus ja tyhmyys paistaa teksteistäsi ja valinnoistasi kilometrin päähän. Varmasti olet itsekin samaa mieltä sitten kun olet kasvanut aikuiseksi, vaikket sinä asiaa nyt uskokaan.

vierailija
En usko että näin tapahtuu, ei me vaan pelkkie rankkoje elämänkokemusten takia yhdes olla. On meillä paljon muutaki, tykätää yhessä viettää aikaa tosi paljon. pitkästä aikaa tuntuu että viimeinki löytäny jonku joka oikeesti välittää ja ymmärtää
Sitähän se alkuhuuma on! Kun se loppuu (se loppuu aina) ei välttämättä tykkääkkään viettää yhdessä aikaa.

Kannattaa nyt se vuosi ainakin katsoa miten menee, mutta jos päihteet palaavat kuvioihin, EROA!

vierailija
Ammattiavun kanssa olen jo ongelmiani työstänyt. Millä tavalla mieheni on itsekäs? Ei hän mua pakottanu oo sotkeutuu mihinkään. Miehellä kans ollu masennusta mutta siitä ollaan yhessä yli alettu pääsee, jos me erottaisiin se ois molemmille ihan liian rankkaa koska tässä 3 kuukauden aikana ollaan kummiki aika paljo yhdessä koettu.
Vastauksestasi jo näkee ettet vielä ymmärrä näitä elämisen kuvioita vaan maalaat jo innokkaana kaunista ruusunpunakuviota yhteisestä tulevaisuudesta... Miehesi on itsekäs sen takia että a i k u i s e n a oman elämänhallintansa kanssa säheltävänä höpöttää sinun pääsi entistä enemmän sekavammaksi. Jestas sentään..onhan se varmasti hienoo kun huomattavasti paljon vanhempi mies osoittaa kiinnostusta ja "jaksaa odottaa että täyttäisit sweet sixteen"..tiesitko että seksistäkin saa aikaiseksi kivat endorfiinihuumat mitkä varmasti tekevät hyvää myös korvaushoitotärinöihin..

Ja ei, pakottaahan hänen ei ole sua tarvinnut mihinkään koska hyväsydämisen auliin avuliaana olet jo niin kovin hoitamassa miestäsi kuntoon koska _ yhdistävä_ rankka_ menneisyyskokemus...

Mietipä miten paljon enemmän sattuu eroaminen ja ratkeamiset mitä kauemmin olette yhdessä... Kasvamaan siitä molemmat aikuisiksi! Ihan omaan tahtiin ja ihan omissa terveissä ympäristöissä. Kait ehkäisy on kunnossa ja hyvinkin?

Mutta. Jokaisen on tehtävä omat virheensä. Silmät aukeaa sinullakin.

vierailija
Nykymääritelmän mukaan 28-vuotias on nuori siinä missä 16-vuotiaskin. Aikuinen hän on lähinnä juridisessa mielessä. Moni sen ikäinen elää täysillä nuoruuttaan ja vakiintuminen lapsineen ja omakotitaloineen on kaukana tulevaisuudessa.

Kerro seksielämästäsi ennen nykyistä miestä?
En ymmärrä kyllä miten liittyy mihinkään. Ennen nykyistä panin jokaista joka vaa halus hommiin, ihan sama kuka oli koha ulkonäkö ees vähä miellytti eikä iällä ollu mulle mitää väliä, eikä kyl niillä jätkilkää häirinny mun ikä vaikka olivat täysikäsiä ja mä olin vasta 15. Exän kanssakin kun olin nii tuli petettyä tosi paljon.

vierailija
En ymmärrä kyllä miten liittyy mihinkään. Ennen nykyistä panin jokaista joka vaa halus hommiin, ihan sama kuka oli koha ulkonäkö ees vähä miellytti eikä iällä ollu mulle mitää väliä, eikä kyl niillä jätkilkää häirinny mun ikä vaikka olivat täysikäsiä ja mä olin vasta 15. Exän kanssakin kun olin nii tuli petettyä tosi paljon.
Huh aikamoista elämää. Kysyin kun en ole sunlaisia ihmisiä tavannut. Kuullut vaan huhuja.

vierailija
Hieman yli vuoden. Tää mies oli se ihmine joka mut autto pois siitä ja sai mut hakee apua mitä mä todellaki tarvitsin sillon.
Noh tuskin sitä vuodessa ehtii hirveästi tuhota itseään :) Hyvä että auttoi sut pois! Ihan kiva tapa aloittaa suhde.

Oliko montakin miestä sinä vuoden aikana? Kai oli ehkäisyä? Et saanut mitään vaurioita juomisesta?

Noh tuskin sitä vuodessa ehtii hirveästi tuhota itseään :) Hyvä että auttoi sut pois! Ihan kiva tapa aloittaa suhde.

Oliko montakin miestä sinä vuoden aikana? Kai oli ehkäisyä? Et saanut mitään vaurioita juomisesta?
Ikinä ei ehkäisyä ollut, enkä edes tiedä montako miestä oli. Puoliikaa en niistä tuntenu, monesti olin nii pihalla että en ees tienny että kuka siinä mua sillä kertaa pani. Juomisesta en mitää vaurioita saanu, kännejä en oo vetäny sen jälkee ku tän miehen kaa aloin nii kertaakaa.

vierailija
Ikinä ei ehkäisyä ollut, enkä edes tiedä montako miestä oli. Puoliikaa en niistä tuntenu, monesti olin nii pihalla että en ees tienny että kuka siinä mua sillä kertaa pani. Juomisesta en mitää vaurioita saanu, kännejä en oo vetäny sen jälkee ku tän miehen kaa aloin nii kertaakaa.
Huh .. kai sä vielä saat muutakin apua kun mieheltä? Tollasista ympyröistä pitäisi lähteä kokonaan pois, esimerkiks muuttamalla toiseen kaupunkiin.

Huh .. kai sä vielä saat muutakin apua kun mieheltä? Tollasista ympyröistä pitäisi lähteä kokonaan pois, esimerkiks muuttamalla toiseen kaupunkiin.
Sain tieteki, koulussa terveydenhoitaja oli mulle miehen lisäksi suurin tuki. Niihin ihmisiin joita tuona mun dokaamis aikana kavereiksi kutsuin en oo enää missää väleissä. Haluun vielä tähän lisätä niille ketkä täällä on niin tätä mun miestä kritisoineet että ilman häntä en enää välttämättä ois täs maailmassa. Hän kirjaimellisesti pelasti mut.

vierailija
Mitä sulle on tapahtunut? Aiotko vielä joskus jakaa yhtä anteliaasti?
Oletko sen miehen kanssa vain sen takia että 'pelasti' sut? Jos on näin se on huono alku suhteelle, liian epätasapainoista jos olet hänelle velkaa ja korvaat sen näin..

Mutta onnea tulevaan! Muistahan kertoa mitä sulle kuuluu.

Yhteistyössä