vierailija
Et niin, muuten vaan niistä sinun hoidoista siellä varmaan puhutaan.ei millään kun en anna ihmisille mitään hoitoon liittyviä ohjeita. en edes oikeiksi todistettuja.
Et niin, muuten vaan niistä sinun hoidoista siellä varmaan puhutaan.ei millään kun en anna ihmisille mitään hoitoon liittyviä ohjeita. en edes oikeiksi todistettuja.
mistä mun hoidoista?Et niin, muuten vaan niistä sinun hoidoista siellä varmaan puhutaan.
Piti lukea heiloista.mistä mun hoidoista?
mistä mun hoidoista?
tämä se on just se asia mistä tiedät.Piti lukea heiloista.
Onhan niitä tässäkin ketjussa pilvinpimein, yksi joka sormelle ja yksi peukuttajakin!?tämä se on just se asia mistä tiedät.
tasan 0%.
Mulle sanottiin jo että se nimi on himopeukuttaja, himopeukuttaja, HIMO ...mur.Onhan niitä tässäkin ketjussa pilvinpimein, yksi joka sormelle ja yksi peukuttajakin!?
ahaa, kateellinen olet tietenki.Onhan niitä tässäkin ketjussa pilvinpimein, yksi joka sormelle ja yksi peukuttajakin!?
Iltaa, mun piti olla jo nukkumassa mutta iltapäiväunet vähän venähti ja nyt ei nukuta.Onks täällä muka porukkaa niin paljo että Päättömällä olis heila joka sormelle ?
Iltaa vaan höpsöt
HöhIltaa, mun piti olla jo nukkumassa mutta iltapäiväunet vähän venähti ja nyt ei nukuta.
laita takasin housuihis.
Miten ihmeessä sitä kuvittelee aina jonkun koulun lopetettuaan että jippii, ei enää ikinä matematiikkaa?
-ja miksi ihmeessä tuli patistettua kolmaskin lapsonen lukioon lukiomatematiikan yhtälöiden pariin? Mä en osaa vieläkään!
Ei ku ketjussa on aina päivä! Koita ny muistaa.Onks täällä muka porukkaa niin paljo että Päättömällä olis heila joka sormelle ?
Iltaa vaan höpsöt
Ellu on sun heila?Ei ku ketjussa on aina päivä! Koita ny muistaa.
Ja sitäpaitti Ellu on mun heila!
Akat ei vieläkään ole oppineet kaikkien vuosien jälkeen yhtään mitään tuosta tyypistä. Sehän vaihtaa aina seuraavaan kun edellisen kanssa on välit poikki tai kun kyllästyy, pyörittelee naisparkoja ihan mielivaltasesti miten haluaa.Ellu on sun heila?
Kuka sitten Päättömän heili on?
Höpöhöpö, aksu ei tollanen oo.....eikä kyllä kukaan muukaan, koita jo vaihtaa levyäs. Luulis väsyttävän olla tollanen kakkakikkare päivittäin.Akat ei vieläkään ole oppineet kaikkien vuosien jälkeen yhtään mitään tuosta tyypistä. Sehän vaihtaa aina seuraavaan kun edellisen kanssa on välit poikki tai kun kyllästyy, pyörittelee naisparkoja ihan mielivaltasesti miten haluaa.