The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei oo musta sukankutojaksi,:notworthy:eilen yritin pari tuntia saada sitä alkuun mutta ei vaan onnistunu.ja sitten kun sain vihdoin ne silmukat luotua ja ekan kerroksen tehtyä tajusin että en mä mitään joustovartta tehny...mistä mä nyt olisin muistanu että pitää tehä oikeaa ja nurjaa:cautious::unsure:
 
Voi nyt jessus taas kerran. :confused:

Siis jos te matakisitte jonnekin pidemmälle silleen että alle kymmenvuotias lapsenne asuisi normaalia paljon pidemmän tovin etävanhempansa luona niin mistä juttelisitte kun soittaisitte toiselta puolelta maailmaa?

Mulle tulisi meleen kysellä, mitä kuuluu ja mitä oot puuhannut ja onko ollut kivaa ja oletko saanut uusia kavereita ja niin edelleen.

Mut mitä tekee tän pikkuneidin (mielestään maailman osaavin ja pätevin kasvattaja) mutsi? Komentaa näyttämään onko sänky pedattu ja huone siivottu ja utelee onko muistanut pestä hampaat ja sit hirmunen ripitys päälle kun kaikki ei olllut tiptop. :eek:

Kui musta tuntuu ettei mun mese taidakaan toimia seuraavalla kerralla. Pätkii tai jotain.
Vedä henkeä ja sen jälkeen jatkakaa niin kuin ennen.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja 0oo0
Ei oo musta sukankutojaksi,:notworthy:eilen yritin pari tuntia saada sitä alkuun mutta ei vaan onnistunu.ja sitten kun sain vihdoin ne silmukat luotua ja ekan kerroksen tehtyä tajusin että en mä mitään joustovartta tehny...mistä mä nyt olisin muistanu että pitää tehä oikeaa ja nurjaa:cautious::unsure:
Eläpä luovuta heti alkusenteillä :)! Uudestaan vaan, kyllä se siitä muistuu mieleen. Ja juutuupistä löytyy pätevät opetusvideotkin moiseen puuhaan(y)
 
Softy
Voi nyt jessus taas kerran. :confused:

Siis jos te matakisitte jonnekin pidemmälle silleen että alle kymmenvuotias lapsenne asuisi normaalia paljon pidemmän tovin etävanhempansa luona niin mistä juttelisitte kun soittaisitte toiselta puolelta maailmaa?

Mulle tulisi meleen kysellä, mitä kuuluu ja mitä oot puuhannut ja onko ollut kivaa ja oletko saanut uusia kavereita ja niin edelleen.

Mut mitä tekee tän pikkuneidin (mielestään maailman osaavin ja pätevin kasvattaja) mutsi? Komentaa näyttämään onko sänky pedattu ja huone siivottu ja utelee onko muistanut pestä hampaat ja sit hirmunen ripitys päälle kun kaikki ei olllut tiptop. :eek:

Kui musta tuntuu ettei mun mese taidakaan toimia seuraavalla kerralla. Pätkii tai jotain.
No onpas äiti. :unsure:
 
Eläpä luovuta heti alkusenteillä :)! Uudestaan vaan, kyllä se siitä muistuu mieleen. Ja juutuupistä löytyy pätevät opetusvideotkin moiseen puuhaan(y)
En ole koskaaan tehny sukkaa paitsi ehkä koulussa ne pakolliset villasukat ja lapaset.Kantapäähän tyssää tasan varmasti. Muka rentouttavaa..katin villat!Miten se voi muka rentouttaa kun mä kirosin kaikki mahdolliset kirosanat kun ei onnistunu.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
En ole koskaaan tehny sukkaa paitsi ehkä koulussa ne pakolliset villasukat ja lapaset.Kantapäähän tyssää tasan varmasti. Muka rentouttavaa..katin villat!Miten se voi muka rentouttaa kun mä kirosin kaikki mahdolliset kirosanat kun ei onnistunu.
:cautious:....noooo susta voi tulla entistä lahjakkaampi verbaalisesti tuon projektis myötä(y)!


Eikä se kantapäähän tyssää, meet vaikka Novitan sukkakoulu- sivuille. Siellä opastetaan käestä pitäen:)





...ja siis lintuparka on säästetty moiselta puuhalta:barefoot:
 
Oikeasti. Ihmehyypiö!

Eihän tolleen käyttäydy kuin joku sellainen joka on saanut joltakulta pakit. Sitä voi sit arvailla (jos viitsii) kumpi on -ymmärrettävästi- kieltäytynyt enemmästä kanssakäymisestä kyseisen kiusaajan kanssa.
Joo.

En tajuu nyt tommosta perseilyä ollenkaan. Olipa sitten "syyt" mitkä tahansa. Toi on lapsellisen typerää tommonen munattomuus tulle soittamaan suutansa ja levittämään huttua mutta ennen kaikkea tosta suodattuu ympäristöönkin pahaa oloa.

Edelleenkin sitä toivois että jos on jotain niin suoraan selvitettäs asiat yksityisviesteillä eikä näin huudellen.

VMP vaan(n)
(kiitos ja anteeks mutta kerpeles kun ärsyttää tommonen ilmapiirin myrkyttäminen ihan väkisten!!)
 
vierailija
Ei ole monella muullakaan, mutta tuo guar on diabeteslääke ja monessa sapuskassa käytössä. Missä kaikessa, en tiedä, kun olen boikotoinut sellaisia tuotteita kauan. Sen uniapnealaitteen olen nähnyt: hirvitys kerrassaan:mad::alien:
Toisessa tiedotteessa sitä ei mainita, et aiheuttaa uniapneaa, mutta nämä olen nähnyt kauan sitten:
"Guarem voi aiheuttaa haittavaikutuksena erilaisia mahavaivoja. Yleisimpiä ovat ilmavaivat, joita esiintyy lähes puolella käyttäjistä Guarem-hoidon alussa. Myös vatsakipua, pahoinvointia tai ripulia voi esiintyä. Yleensä oireet vähenevät tai häviävät hoidon jatkuessa. Myös annoksen pienentäminen vähentää mahaoireita (ks. myös kohta ”Miten Guaremia otetaan”). Mikäli oireet kuitenkin jatkuvat, keskeytä lääkkeen käyttö ja kysy neuvoa lääkäriltä."
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä