onko sulla ne sotilaat vielä tallella,tai oliko ne sun.vai onko ne myyty jo kirpparilla vai...No nii, eli mistäs rupatellaan sillä välin kun noi naiset lähtee humputtelemaan Kuubaan?
onko sulla ne sotilaat vielä tallella,tai oliko ne sun.vai onko ne myyty jo kirpparilla vai...No nii, eli mistäs rupatellaan sillä välin kun noi naiset lähtee humputtelemaan Kuubaan?
Ne oli mun veljien ja sitten muitten poikien (jotka toi ne hiekkalaatikolle) leikittiin sotia hiekkalaatikolla, mutt kyllä mä myönnän että välillä saatoin laittaa jonkun sotilaan peltotöihinkin hiekkatalon viereen.onko sulla ne sotilaat vielä tallella,tai oliko ne sun.vai onko ne myyty jo kirpparilla vai...
no miksei ne peltotyöt käy sotilaallekkin,ainakin jos sattuu tulitauko siihen sopivasti.Ne oli mun veljien ja sitten muitten poikien (jotka toi ne hiekkalaatikolle) leikittiin sotia hiekkalaatikolla, mutt kyllä mä myönnän että välillä saatoin laittaa jonkun sotilaan peltotöihinkin hiekkatalon viereen.
tuo neppisautoharrastus on vieläkin muuten voimissaan.Joskus bongasin jutun jossa kerrottiin että neppisautoharrastajat järjestävät niillä pienimuotoisia kerhojen välisiä kilpailuitakin keskenään.Onpa mukana muutama tyttökin joka tätä harrastaa.Oli muuten mahtavuutta kun aikanaan vietettiin ex-rouvan veljen nelikymppisiä meidän möksällä... ja kyläkaupassa oli myynnissä neppisautoja!
Äkkiä mattoveitset vuolemaan niistä turbomonstereita ja sit lapiot heilumaan ja ranta muuttui aika vauhdilla unelmien neppisradaksi.
Isona olemisen hyviä puolia on se, että osaa ja pystyy tekemään asioita tavalla josta kymppivanha vaan unelmoi.
Haittapuoli on se, että kroppa kertoo, että ei o enää kymppivanha joten moisesta on seurauksena pääkivun lisäksi kaikenlaisia inhottavia kolotuksia seuraavana päivänä.
Öööh... milloin naiset kertoo miesjuttuja niin on parempi, että me miehet ei olla paikalla.seuraavana on ellun vuoro laittaa jotain miesjuttua.
Pah.näinhän se voisi periaatteessa ollakkin.Mutta asiantuntevina miehinä voitaisiin ehkä vaikuttaa tuloksiin sillä tavalla ettei tarvitsisi punastella.
esim.Voisimme ellulle opettaa hiekkalaatikolla muutamin vinkein siitä miten päätyisimme oikeaan lopputulokseen.
Kerro ihmeessä vai meinaatko pitää tiedon vain itselläsi?Tiedän kuka kokardi65 on, eikä hän todellakaan ole mies ja kirjoitustyylihän sen paljasti..
Kaikki muu on kiva kivaa paitsi tupakki ja makkara...ja olut...eli oikeestaan ei muu kuin venäläiset skurkut....oho.Mutta minäpäs piipahdi lähikaupalla ja ostin pelkästään miesjuttuja!
Olutta, tupakkia, makkaralenkkiä ja venäläisiä suolakurkkuja.
Nyt taas hetken pärjää.
Venäläisiä suolikurkkuja? Niinkö?Mutta minäpäs piipahdi lähikaupalla ja ostin pelkästään miesjuttuja!
Olutta, tupakkia, makkaralenkkiä ja venäläisiä suolakurkkuja.
Nyt taas hetken pärjää.
Tuskin suuttui, ei vain koe viestiäsi kommentoinnin arvoiseksi kun tajusi kuka siellä oikeasti kirjoittelee.suuttuikohan toi ellu äsken.Mun täytyy lepyttää se jotenkin,nää miesjutut voi joskus mennä vähän överiksi.Hei Elenaa,huhuu.Laitetaas tämä ensin.
sitten tämä.
ja lopuksi tämä.
Ei naisten noista mitään tartte ymmärtääkään.Kaikki muu on kiva kivaa paitsi tupakki ja makkara...ja olut...eli oikeestaan ei muu kuin venäläiset skurkut....oho.
Epek?Tuskin suuttui, ei vain koe viestiäsi kommentoinnin arvoiseksi kun tajusi kuka siellä oikeasti kirjoittelee.
Epek ei ole nainen vaikka naismaisesti käyttäytyykin.Epek?
Epekiä et muka tunne, mutta Majurin perään osaat surra? Noloa.Epek?kuka se on?jos joku epek käyttäytyisi jotenkin naismaisesti niin laittaisiko hän jotain miesjuttuja tänne.Miettikääs nyt oikeesti.