The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oli muuten mahtavuutta kun aikanaan vietettiin ex-rouvan veljen nelikymppisiä meidän möksällä... ja kyläkaupassa oli myynnissä neppisautoja!
Äkkiä mattoveitset vuolemaan niistä turbomonstereita ja sit lapiot heilumaan ja ranta muuttui aika vauhdilla unelmien neppisradaksi.
Isona olemisen hyviä puolia on se, että osaa ja pystyy tekemään asioita tavalla josta kymppivanha vaan unelmoi.
Haittapuoli on se, että kroppa kertoo, että ei o enää kymppivanha joten moisesta on seurauksena pääkivun lisäksi kaikenlaisia inhottavia kolotuksia seuraavana päivänä.
 
Oli muuten mahtavuutta kun aikanaan vietettiin ex-rouvan veljen nelikymppisiä meidän möksällä... ja kyläkaupassa oli myynnissä neppisautoja!
Äkkiä mattoveitset vuolemaan niistä turbomonstereita ja sit lapiot heilumaan ja ranta muuttui aika vauhdilla unelmien neppisradaksi.
Isona olemisen hyviä puolia on se, että osaa ja pystyy tekemään asioita tavalla josta kymppivanha vaan unelmoi.
Haittapuoli on se, että kroppa kertoo, että ei o enää kymppivanha joten moisesta on seurauksena pääkivun lisäksi kaikenlaisia inhottavia kolotuksia seuraavana päivänä.
tuo neppisautoharrastus on vieläkin muuten voimissaan.Joskus bongasin jutun jossa kerrottiin että neppisautoharrastajat järjestävät niillä pienimuotoisia kerhojen välisiä kilpailuitakin keskenään.Onpa mukana muutama tyttökin joka tätä harrastaa.;)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
Kävin tuossa maallilla kävelemässä ja tuli nin paha mieli siitä viime viikonlopun tapahtumasta, kun kaikki mun kolme naisystävää tumppas mut samalla kertaa.
Tarkoitan sitä, kun siellä oli hirmu kasat kaikkinaisia koruja ja helyjä ja mulla ei peijooni

vie yhtään tyttöystävää, jolle ostais joululahjan.

Oli naisten talvisaappaita, monia kokoja ja monia mallia ja monia väriä enkä voinut ostaa kenellekään.
Tuli mulle mieleen eräs palstalady, mutta en uskaltanut ostaa hänellekään.
Tiedä mitkä haukkumiset siitäkin olis tullut.

Kai sitä on Kuubaan lähdettävä, ja ihan yksin.

Voi sulen kakka.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä