Niivvarmaan taas...Sinä vastaisit jotenkin näin, noevvarmasti!
Niivvarmaan taas...Sinä vastaisit jotenkin näin, noevvarmasti!
JuuSie sitten hylkäsit miut
Mie tyydyn köllöttelemään miehen & kissojen välissä ( ei kylmäkisun)Jaa, mä taidan tyytyä tähän omaan sänkyyn ja kaakaoon.
Jää, Rättis...hän on nykyään nainen..Oles höveli.Päivää kettinkiin.
Mitäs täällä tapahtuu?
Jahas, Algoma vie kaikki ketjun naiset Kuubaan. Jääkös tänne ketään?
Ei kukaan halua lähteä mun kans.Päivää kettinkiin.
Mitäs täällä tapahtuu?
Miehet jää.Päivää kettinkiin.
Mitäs täällä tapahtuu?
En lähe kun pyytelet muita likkoja mukaasi.Ei kukaan halua lähteä mun kans.
Miten sun naisissakäynti meni?
Päivää kettinkiin.
Mitäs täällä tapahtuu?
Ens kerralla pyydän vain SinuaEn lähe kun pyytelet muita likkoja mukaasi.
OkEns kerralla pyydän vain Sinua
En edes muista muita.
odotat kymmenisen minuuttia niin softykaan ei enää muista,ja kysyt sitten uudestaan.Ens kerralla pyydän vain Sinua
En edes muista muita.
Sounds like a plan!me miehet jäädään tänne ja vallataan ketju miesjutuilla
Meil miehillä on lyhyt muisti. Me voidaan aina vedota siihen.Ens kerralla pyydän vain Sinua
En edes muista muita.
Hei mäkin leikin pienenä sotilailla ja pikku autoilla ja poikien kanssa intiaania ja cowboyta ja juoksin kesät paljainvarpain farkuissa ja pitkä tukka ihan takussa ja naamalla!! Ehkä munkin pitäis jäähä tänne sittenki!Sounds like a plan!
Olikos sinullakin pienenä muovisotilaita jotka kärsivät eriasteisista taisteluvammoista?
Palovammoja sai näppärästi tehtyä sytkärillä ja luodinreikiä nuppineulalla.
Ja milloin oli papatteja niin muovisotilaat kärsi molemmin puolin hiekkalaatikkoa.
no hemmetti.olihan mulla muttei kuiskita tästä noille muille,jookosta.Sounds like a plan!
Olikos sinullakin pienenä muovisotilaita jotka kärsivät eriasteisista taisteluvammoista?
Palovammoja sai näppärästi tehtyä sytkärillä ja luodinreikiä nuppineulalla.
Ja milloin oli papatteja niin muovisotilaat kärsi molemmin puolin hiekkalaatikkoa.
Me muut osataan hei lukee.no hemmetti.olihan mulla muttei kuiskita tästä noille muille,jookosta.
joo s jäät tänne meidän kansHei mäkin leikin pienenä sotilailla ja pikku autoilla ja poikien kanssa intiaania ja cowboyta ja juoksin kesät paljainvarpain farkuissa ja pitkä tukka ihan takussa ja naamalla!! Ehkä munkin pitäis jäähä tänne sittenki!
tiedän,ja näkökin näyttää olevan vielä ihan jees.Me muut osataan hei lukee.
No nii, eli mistäs rupatellaan sillä välin kun noi naiset lähtee humputtelemaan Kuubaan?joo s jäät tänne meidän kans
tiedän,ja näkökin näyttää olevan vielä ihan jees.