Nukun kyll nykyään paremmin, mikä on aika outoa...ja juon vettä, teetä ja kahvia ja kivennäisvettä 2-3 litraa joka pvä...Väsymys ja nestehukka myös voi aiheuttaa palelemista.
Kyll mä yritän.Syötkö tarpeeksi?
Nukun kyll nykyään paremmin, mikä on aika outoa...ja juon vettä, teetä ja kahvia ja kivennäisvettä 2-3 litraa joka pvä...Väsymys ja nestehukka myös voi aiheuttaa palelemista.
Kyll mä yritän.Syötkö tarpeeksi?
Tuota meinasin kysyä seuraavanaSyötkö tarpeeksi?
Niinpä tietysti. Syöt kuin lintu kummiski.Nukun kyll nykyään paremmin, mikä on aika outoa...ja juon vettä, teetä ja kahvia ja kivennäisvettä 2-3 litraa joka pvä...
Kyll mä yritän.
Eikös kolibrit oo aikamoisia syöppöjä ?Niinpä tietysti. Syöt kuin lintu kummiski.
ai niinku nokkimalla,...matoja??? No ehäNiinpä tietysti. Syöt kuin lintu kummiski.
ai niinku nokkimalla,...matoja??? No ehä
Söin mä tänäänkin...jotain kasvispöperöä missä oli joukossa kanaaEi kun tuota.. Syöt liian vähän.
Lähtisit Elena Kuubaan Algoman kanssa lämmittelemään.
Maksa sä reissu niin me tytöt mennään sinne keskenämme lämmittelemään <3Lähtisit Elena Kuubaan Algoman kanssa lämmittelemään.
Ketkä, me tytöt?Maksa sä reissu niin me tytöt mennään sinne keskenämme lämmittelemään <3
Softy, kisu, kais, luna, minä...Ketkä, me tytöt?
Mulla on lämmin täälläkin, lähtisin vain kattelemaan sussuja sinne.
Luuletko, että voisit luottaa kuubalaisiin poikiin?Softy, kisu, kais, luna, minä...
Mennään kolmistaan. Algoma nukkuu meidän välissä.Maksa sä reissu niin me tytöt mennään sinne keskenämme lämmittelemään <3
Hankala nukkua viiden tytön välissä, kahden tytön välissä olis helpompi.Mennään kolmistaan. Algoma nukkuu meidän välissä.
Hyi, mua sellaset kiinnosta..mä haluan nähä kuubalaista arkkitehtuuria ja niitten vanhoja ja miksei uusiakin autoja ja välillä käyä rannalla ruskistumassa.Luuletko, että voisit luottaa kuubalaisiin poikiin?
Eikös joku pallojoukkue tehnyt väkivaltaa Suomessa jollekin naiselle?
Kumminki kuorsaa..sitä paitsi sun ja mun välissä ei mahu olemaan kukaan.Mennään kolmistaan. Algoma nukkuu meidän välissä.
Softyn kanssa nukkuisin one on one.Mennään kolmistaan. Algoma nukkuu meidän välissä.
Eiku sie,mie ja Ellu.Hankala nukkua viiden tytön välissä, kahden tytön välissä olis helpompi.
Mä kuorsaan. JaaKumminki kuorsaa..sitä paitsi sun ja mun välissä ei mahu olemaan kukaan.
Noita kaikkia siellä on.Hyi, mua sellaset kiinnosta..mä haluan nähä kuubalaista arkkitehtuuria ja niitten vanhoja ja miksei uusiakin autoja ja välillä käyä rannalla ruskistumassa.
Eiku sie,mie ja ja sie.
Eiku alako...algoma..sori köh köh meinas tulla kirj.virhe.Mä kuorsaan. Jaa
Joo ja arvaa vaan miten hienoja ne ois nähä!!Noita kaikkia siellä on.
Vanhoja Amerikkalaisia autoja. Vanhoja ränsistyneitä taloja.