vierailija
Nyt olisit minun ja Elenan välissa.Eiku sie,mie ja Ellu.
Nyt olisit minun ja Elenan välissa.Eiku sie,mie ja Ellu.
Ymmärsin mutta oikiasti kuorsaan jos nukun ilman laitetta.Eiku alako...algoma..sori köh köh meinas tulla kirj.virhe.
Sekin käy.Nyt olisit minun ja Elenan välissa.
Höpököpö mitään ois, sä et sinne tulis...me mennään sinne tyttöjen kanssa ja otetaan myös 0oo0 ja toffo mukaan.Nyt olisit minun ja Elenan välissa.
mä saatan kuorsata jos nielu on kipeenä...tai jos vaivun tosi sikeeseen uneen.Ymmärsin mutta oikiasti kuorsaan jos nukun ilman laitetta.
Kyllä mä sulle laitteen laittaisin niin, että kuorsaaminen unohtuisYmmärsin mutta oikiasti kuorsaan jos nukun ilman laitetta.
Kyllä mä sulle laitteen laittaisin niin, että kuorsaaminen unohtuis
Miten Tinku? Mahtaiskohan hän ehkä lähteä ihan vain mun kans?Höpököpö mitään ois, sä et sinne tulis...me mennään sinne tyttöjen kanssa ja otetaan myös 0oo0 ja toffo mukaan.
herttileijaa kuin mää tinkun unohin nysse hakkaa miut.Miten Tinku? Mahtaiskohan hän ehkä lähteä ihan vain mun kans?
Laitetaan likat yhteen huoneeseen. Toiseen huoneeseen sinä ja minä.Miten Tinku? Mahtaiskohan hän ehkä lähteä ihan vain mun kans?
Anna mun kysyä ensin, jos hän lähtisi mun kans, ennenkuin puhut hänelle mitään aikeistasi.herttileijaa kuin mää tinkun unohin nysse hakkaa miut.
Sä et softylle kuules tollasta temppua tee taikka muuten...!!!Anna mun kysyä ensin, jos hän lähtisi mun kans, ennenkuin puhut hänelle mitään aikeistasi.
Sopiiko?
I like it, Sinä ja minä.Laitetaan likat yhteen huoneeseen. Toiseen huoneeseen sinä ja minä.
Softy vain leikkii mun kans.Sä et softylle kuules tollasta temppua tee taikka muuten...!!!
Höpöhöpö softy ei tunteilla leiki. Joskus kuulema leluilla leikkii, mutta tunteilla ei ikinä!Softy vain leikkii mun kans.
En leiki.Softy vain leikkii mun kans.
Niinkö? Ehkä ei sinun tunteilla.Höpöhöpö softy ei tunteilla leiki. Joskus kuulema leluilla leikkii, mutta tunteilla ei ikinä!
No hyvä.En leiki.
Hmm taijjat ite leikkiä kun noin syyttelet softya!Niinkö? Ehkä ei sinun tunteilla.
Sie sitten hylkäsit miutMennään kolmistaan. Algoma nukkuu meidän välissä.
Sinä vastaisit jotenkin näin, noevvarmasti!Hmm taijjat ite leikkiä kun noin syyttelet softya!