The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toivottavasti AK ei loukkaantunu siitä kotityöviestistä, ei pitäny kuin sanoa mielipide asiasta, mutta kuulosti vähän henk.kohtaselta, vaikkei pitäny.
Höpsistä neitokainen, en mä tuommoisesta loukkaannu.

Mut oli siinä minunkin viestissäni totta toinen puoli. Siis omalta kohdaltani.
Kun ex-rouvakullan tapasin niin hän alkoi opiskelemaan. Mä olin duunissa ja painoin hyvinkin pitkää päivää.
Kun hän sai opintonsa päätökseen niin meille alkoi tulla lapsia. Mä olin duunissa ja painoin hyvinkin pitkää päivää.

Kun lapsiluku lähestyi kolmea niin hankittiin kototönö. Mä olin duunissa, painoin hyvinkin pitkää päivää, reissasin työmatkoilla ympäri eurooppaa ja kototönöllä ollessa sit asentelin sinne kaikenmoisia pikkujuttuja kuten vesiä ja viemäreitä, keskuslämmityksen, sisävessan, keittiön ja useammankin katon ja kävin hakemassa rahat sähkölaskuun soittamalla viikonloppuisin humppaa.
Kyl se oli ex- rouvakulta joka hoiti kotirintamalla kaiken muun.
Ei se ny ollu alunperin tarkoitus mutta niin vaan kävi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Elena777
:cautious:
E tajuu.


Esikoinen muuten laittoi tilaukseen liekkimyssykän:). Saa sen kyllä jahka saan kutakuinkin suunnutelmat mätsäämään silmukoitten kanssa. Hätä ei kuulema oo, hyvää pystyy oottaan:D
noku ainoo mistä tykkäisin ois sellanen smurffimyssykkä ja mä sellasta ole löytänyt täältä mistään kaupoista....turhamaisuutta? Totta kai on :eek: mutta minkäs teet ....vetoan naisen turhamaiseen luonteeseeni...pitkät hiukset näyttää sellasen myssyn kanssa hienommalta.:unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä