Nyt selitty pari asiaa.
Nyt selitty pari asiaa.
Iltaa. Majurilla on voimat vähissä.
Tolleen sitten anna ymmärtää olevas,perkeleiltaa vaan kaikille,valitettavasti en ole majuri.Mitähän hänelle mahtaa kuulua,toivottavasti hyvää.
Höpsistä neitokainen, en mä tuommoisesta loukkaannu.Toivottavasti AK ei loukkaantunu siitä kotityöviestistä, ei pitäny kuin sanoa mielipide asiasta, mutta kuulosti vähän henk.kohtaselta, vaikkei pitäny.
Juu, ei jaksa palstailla.
Onko siitä kuulunu jotain? Onko mulla menny ohi jotakin vai enkö vaan muistaIltaa. Majurilla on voimat vähissä.
Mä soitin hälle vähän aikaa sitten. Sanoi että ei jaksa palstailla.Onko siitä kuulunu jotain? Onko mulla menny ohi jotakin vai enkö vaan muista
Voi kun löytäisivät jonkun avunJuu, ei jaksa palstailla.
Pitääkö sen toimia sähköllä vai pyttipannulla?Mä tarviin sängyn lämmittimen.
Seuraavan kerran, kun soitat sano kaikilta paljon terveisiä.Mä soitin hälle vähän aikaa sitten. Sanoi että ei jaksa palstailla.
tulossaMä tarviin sängyn lämmittimen.
Molempia löytyy. Kumpikin käy.Pitääkö sen toimia sähköllä vai pyttipannulla?
JooSeuraavan kerran, kun soitat sano kaikilta paljon terveisiä.
Emmä käytä myssyä ikinä.
Ymmärrettävää kyllä...kerro terveisiä ja että mielissämme onMä soitin hälle vähän aikaa sitten. Sanoi että ei jaksa palstailla.
noku ainoo mistä tykkäisin ois sellanen smurffimyssykkä ja mä sellasta ole löytänyt täältä mistään kaupoista....turhamaisuutta? Totta kai on mutta minkäs teet ....vetoan naisen turhamaiseen luonteeseeni...pitkät hiukset näyttää sellasen myssyn kanssa hienommalta.
E tajuu.
Esikoinen muuten laittoi tilaukseen liekkimyssykän. Saa sen kyllä jahka saan kutakuinkin suunnutelmat mätsäämään silmukoitten kanssa. Hätä ei kuulema oo, hyvää pystyy oottaan
Ei ole.No öh,ei oikein kyllä ole minkään näkönen puku
Mikä on smurffimyssykkä? Semmonen paksuhkokokokoo?noku ainoo mistä tykkäisin ois sellanen smurffimyssykkä ja mä sellasta ole löytänyt täältä mistään kaupoista....turhamaisuutta? Totta kai on mutta minkäs teet ....vetoan naisen turhamaiseen luonteeseeni...pitkät hiukset näyttää sellasen myssyn kanssa hienommalta.