The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihanan valkosta ulkona...nyt tuolla näkyis varmaan mun vaatetuksella ilman heijastintakin...joo joo en ota pois sitä takista.:cautious:...mutta pointti ois se että mustissa vaatteissa kaiken tuon valkoisuuden keskellä mä näkyisin selkeenä mustana...länttinä.:barefoot:
 
Kohtsiltään uunissa paistumassa itsenäisyyspäivän tortut. Niinkauan kuin muistan niin - tänä päivänä tehtiin alkuillasta joulutorttuja :). Nyt mä tosin toimin uuniluukun valvojana, kaksi nohevaa tekijää väsäs tähti- ja enkelitortut ihaite(y)

Pihamaalla ja ulkorappusilla lyhdyissä kynttilät, tunnelmavalot sisällä...villasukkajalkoja viipottamassa...ja itellä - no oliko yllätys, ei:notworthy:- herkistelyä... Sankarihautausmaalla todella kaunista kynttilä- ja seppelemerineen. Vaikuttavaa. Kiitollisuuden tunne sydänalassa.

Kylällä kauniita sinivalkoisia valoja...juhlamieltä kaikkialla.

Tuntuu hyvältä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ihanan valkosta ulkona...nyt tuolla näkyis varmaan mun vaatetuksella ilman heijastintakin...joo joo en ota pois sitä takista.:cautious:...mutta pointti ois se että mustissa vaatteissa kaiken tuon valkoisuuden keskellä mä näkyisin selkeenä mustana...länttinä.:barefoot:
Murr murr äärrrr!! Et sä sieltä esiin hyppäis yhtään paremmin vaikka kuin ois valosaa...sitäpaitti illan aikana oikeesti se lumen valoisuus häviää tohon mörkiäispimeyteen joten...:cautious: myssykkääs kans heijastin!
 
Ihanan valkosta ulkona...nyt tuolla näkyis varmaan mun vaatetuksella ilman heijastintakin...joo joo en ota pois sitä takista.:cautious:...mutta pointti ois se että mustissa vaatteissa kaiken tuon valkoisuuden keskellä mä näkyisin selkeenä mustana...länttinä.:barefoot:
Joopa joo. Kokeile ja mene keskelle tietä kävelemään. Senverran hullua porukkaa siellä suhaa valosallakin, että... hilipalipippan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä