Profiilin mukaan on majuria vanhempi.Mitä se ikä siihen liittyy?
Et näkyis.Ihanan valkosta ulkona...nyt tuolla näkyis varmaan mun vaatetuksella ilman heijastintakin...joo joo en ota pois sitä takista....mutta pointti ois se että mustissa vaatteissa kaiken tuon valkoisuuden keskellä mä näkyisin selkeenä mustana...länttinä.
Voi laittaa...kait siihen nyt voi vaikkajamitä numeroita laittaa...tai olla laittamati...ihasama.
eh...ole laittamatiEi voi laittaa
Syytän lasia edessäni. Anteeksi.Koneista jos puhutaan niin olen haistavinani Lunatikkilan sarkasmitutkassa toimintahäiriöitä?
jePeh...ole laittamati
Miks sä tyhjää maitolasia syytät? Kuulostaa tekosyyltä jopa luettunaaaaaa...Syytän lasia edessäni. Anteeksi.
Murr murr äärrrr!! Et sä sieltä esiin hyppäis yhtään paremmin vaikka kuin ois valosaa...sitäpaitti illan aikana oikeesti se lumen valoisuus häviää tohon mörkiäispimeyteen joten... myssykkääs kans heijastin!Ihanan valkosta ulkona...nyt tuolla näkyis varmaan mun vaatetuksella ilman heijastintakin...joo joo en ota pois sitä takista....mutta pointti ois se että mustissa vaatteissa kaiken tuon valkoisuuden keskellä mä näkyisin selkeenä mustana...länttinä.
Joopa joo. Kokeile ja mene keskelle tietä kävelemään. Senverran hullua porukkaa siellä suhaa valosallakin, että... hilipalipippan.Ihanan valkosta ulkona...nyt tuolla näkyis varmaan mun vaatetuksella ilman heijastintakin...joo joo en ota pois sitä takista....mutta pointti ois se että mustissa vaatteissa kaiken tuon valkoisuuden keskellä mä näkyisin selkeenä mustana...länttinä.
Emmä käytä myssyä ikinä.Murr murr äärrrr!! Et sä sieltä esiin hyppäis yhtään paremmin vaikka kuin ois valosaa...sitäpaitti illan aikana oikeesti se lumen valoisuus häviää tohon mörkiäispimeyteen joten... myssykkääs kans heijastin!
Miks mä keskelle tietä menisin kun reunoillakin on tilaa?Joopa joo. Kokeile ja mene keskelle tietä kävelemään. Senverran hullua porukkaa siellä suhaa valosallakin, että... hilipalipippan.
Aikuiset ei juo maitoa.Miks sä tyhjää maitolasia syytät? Kuulostaa tekosyyltä jopa luettunaaaaaa...
Iltaa. Majurilla on voimat vähissä.iltaa vaan kaikille,valitettavasti en ole majuri.Mitähän hänelle mahtaa kuulua,toivottavasti hyvää.
testaat sen hölmölän teoriasi.Miks mä keskelle tietä menisin kun reunoillakin on tilaa?
Tuunko lämmittämään? Mulla on lämpimät varpaatkinMä tarviin sängyn lämmittimen.
Etestaat sen hölmölän teoriasi.
JooTuunko lämmittämään? Mulla on lämpimät varpaatkin
Nyt selitty pari asiaa.Emmä käytä myssyä ikinä.
Vihdoinkin joku joka on kanssani samaa mieltä maidosta.Aikuiset ei juo maitoa.