Tulihan se sieltäKyllä sieki saat.
Tulihan se sieltäKyllä sieki saat.
Mutta makkaraperunat maistuis nyt.En silti sen takia nyt lähde.Nuudelit on hyviä, varsinkin jos laittaa mausteeks jotain tulista maustetta.
HarmiPlääh,ei nuo gluteenittomat tortut oo niin hyviä kun tavalliset.
Taikinan maku oli hyvä, vähän vaikee leipoo,mutta onnistuu. Valmiin tortutn rakenne ei oo hyvä
Mutta makkaraperunat maistuis nyt.En silti sen takia nyt lähde.
Maku ehkä ok,mut ei noi muistuta joulutorttua rakenteelta.Harmi
Eekä ooNe ovat hyviä.
Käydäänkö grillillä?Eekä oo
Mä kävin jokunen aika sitten ja mulle tarjottiin jopa makkaraa ja otin palasen..perunat menetteli mutta upporasvassa paistettu makkara oli kylläKäydäänkö grillillä?
Ei haittaa.Salkkarit ei näy tänään
Jotain hyvää tässäkin päivässä sitten.Salkkarit ei näy tänään
Uunimakkara on parempaa. Tule sittenkin mun luo niin kokkaan sulle.Mä kävin jokunen aika sitten ja mulle tarjottiin jopa makkaraa ja otin palasen..perunat menetteli mutta upporasvassa paistettu makkara oli kyllä
Ei haittaa.
Kenelle heiluttelet makkaraasi tällä hetkellä?
katso loppuun asti niin yllätyt.. K18Jos olisin homo, en ottaisi pieni munaista, kyllä sen pitää tuntua
No ei se nyt pahimmasta päästä hei oo....No nyt on paistettu muna pohjalla,päällä nuudelit ja niiden päällä kermabroilerikastike.Epäterveellistä tämäkin,hiilarihöttöä mutta menköön.
Kiihottaako sua siinä se Ulla Taalasmaaki?Minua haittaa, se on aika kiihoittava sarja
Taasko ollaan makkara pystyssä?
Luultavasti haaveilee kuinka Ulla tekee rättikselle .. piip piip piiipKiihottaako sua siinä se Ulla Taalasmaaki?