Mies tunnusti pettäneensä yli vuoden, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei oo totta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä varattu, tapailen varattua miestä. Sen muija on aika kyttä mutta kyllä se omaa aikaa saa ja ollaan hotelleissä yötä vaikka se sanoo tekevänsä duunia muijalleen kotona :D Käydään elokuvissa, tekstaillaan, laitellaan kuvia. Sellasta se on ku on pitkässä tylsässä suhteessa ni haluu piristystä muualta vaikka ei haluu omastaan erota :D Nyt tää mies on ulkomailla työmatkalla mutta tällä viikolla pitäs palata ja uulallaa... Odottaa enemmän mua ku omaa muijaansa :D

kunhan ei siel ulkomailla pettäis sekä sinuu että oikeeta vaimoaan :( en jaksa ymmärtää piilonvieressä suhraamista. selkärangatonta.

Miksei muka elämänkumppaniksi? Jos toinen nainen tuntuu sopivammalta ja häneltä saa kaiken, mitä tarvitsee, niin miksi ei sellaisesta olis elämänkumppaniksi? Vain sen takia, että lapset tuli tehtyä toisen kanssa?!

Useimmiten toisesta naisesta/miehestä haetaan vain seksiä. Kaivetaan rusinat pullasta ja toisen kanssa saadaan jännittäviä 'juhlahetkiä' keskelle ajen pyöritystä. Harvoin se toinen tuntuu oikeasti kaikin tavoin paremmalta kuin oma elämänkumppani. Yleensä halutaan paikata vain yhtä tai kahta osa-aluetta, joka omassa suhteessa mättää.

Mä aina mietin, kun luen näitä tämmösiä aloituksia, että alkaako muut vaimot ikinä epäilemään miehiään. Eihän kukaan tietenkään usko, että oma lutuinen puoliso pettää, mutta kummastippa vaan näitä pitkään jatkuneita pettämisiä on, eikä niistä edes jää kiinni.

Onneksi näitä hyväuskoisia ja sinisilmäisiä vaimoja riittää. Sen ansiosta saan rauhassa jatkaa antoisaa seksisuhdettani yhteen perheelliseen mieheen.

Onneksi näitä hyväuskoisia ja sinisilmäisiä vaimoja riittää. Sen ansiosta saan rauhassa jatkaa antoisaa seksisuhdettani yhteen perheelliseen mieheen.
Niinpä sama täällä tykkään olla sinkkuna ja saa hyvää seksiä naimisissa olevalta mieheltä jonka vaimo pesee sukat ja hoitaa tenavat me saadaan laatuaikaa. Juuri lähti luotani työmatkalta tuo herrasmies oli kuuma yö taas.

Niinpä sama täällä tykkään olla sinkkuna ja saa hyvää seksiä naimisissa olevalta mieheltä jonka vaimo pesee sukat ja hoitaa tenavat me saadaan laatuaikaa. Juuri lähti luotani työmatkalta tuo herrasmies oli kuuma yö taas.
Toivon sydämeni pohjasta että jos joskus oikeasti rakastut johonkin mieheen sinua ja kaikkia muitakin toisianaisia petetään rumimmalla ja julmimmalla mahdollisella tavalla.

Tämä ei pidä paikkaansa. Olen itse nuorempana pettänyt =tapaillut kahta samaan aikaan(monta kertaakin) en toki sänkyyn asti mennyt, mutta kuitenkin.

Sitte tapasin esikoisen isän, enkä pettänyt häntä, ei edes käynyt mielessä. Hän kuitenkin petti ja lopulta jätti. Meni 3 vuotta että kykenin jonkun lähelleni päästää. Nykysen kanssa yli 10v yhdessä, en ole pettänyt eikä kiinnosta.

Pettäjä pettää aina. Tiedän kokemuksesta. Sellasen kelkkaan ei kannata lähteä eikä jäädä.

Tämä ei pidä paikkaansa. Olen itse nuorempana pettänyt =tapaillut kahta samaan aikaan(monta kertaakin) en toki sänkyyn asti mennyt, mutta kuitenkin.

Sitte tapasin esikoisen isän, enkä pettänyt häntä, ei edes käynyt mielessä. Hän kuitenkin petti ja lopulta jätti. Meni 3 vuotta että kykenin jonkun lähelleni päästää. Nykysen kanssa yli 10v yhdessä, en ole pettänyt eikä kiinnosta.
Ihan Hyvä, että osui omaan nilkkaan.

Yhteistyössä