The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenia...
Ikkunoiden takaa avautuvat maisemat ovat kyllä kohdillaan..lumihuurteiset puut ja pensaat:love:...pikku pakkanenkin...

Teetä ja kahvia. Ja nyt vois olla kiinnityksenpaikkaa mörköoopperaan...:D
Täällä on kanssa lunta, ei liikaa mutt sen verran että maisemat on valkoisina!! Vielä sais tulla että pääsis pulkkamäkeen :D:oops:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Ei ollu Ville :eek::unsure: eikä bataatti :unsure:o_O
Sul on hei pakkomielle mun bataattiin :eek::unsure::rolleyes::D
No ei huono pakkomielle ollenkaan, bataatti on hyvää(y)
Kokeilepa vaikka pehmeetä sosekeittoa tai teepä niistä ranskalaiset vaihteenvuoksi.

Ellulla vois olla pakkomielle vaikka....mattojen hapsuihinkin:unsure:, jos yhtään aattelee miten usein niitä tsiigailee nopeissa käännähdyksissä ja kompuroinneissaan:barefoot:...mutta onnekspa ei ookaan:X3:(y)!

Kokeilepa vaikka pehmeetä sosekeittoa tai teepä niistä ranskalaiset vaihteenvuoksi.

Ellulla vois olla pakkomielle vaikka....mattojen hapsuihinkin:unsure:, jos yhtään aattelee miten usein niitä tsiigailee nopeissa käännähdyksissä ja kompuroinneissaan:barefoot:...mutta onnekspa ei ookaan:X3:(y)!
Itse asiassa tuo oli totta kun ootin nuorinta....olin sitte kotona tai kylässä niin mun oli ihan pakko mennä ja oikasta kaikkien näkyvillä olevien mattojen hapsut...en saanut sielunrauhaa jos ne oli sekasin tai mattojen päällä/alla mitenkään. Se pakkomielle jäi pois samantien kun lapsi syntyi.o_O

Täällä on kanssa lunta, ei liikaa mutt sen verran että maisemat on valkoisina!! Vielä sais tulla että pääsis pulkkamäkeen :D:oops:
Tossa eilettäin kun nuita temuavia ipanoita pihalla kattelin ja myöhemmin lätsittelin eteisessä sisä-Atlantissa..niin aattelin että melkosen kamalanihanasti on lunta...

Ja nyt kun kuuntelen nuita ulkoääniä niin - näemmä on viilattu sitten persmäkisetkin kohdilleen jotta..:D

Juu,bataatti on hyvää :)
Oon tehny/ syönny sosekeittona,ranskalaisina,uunibattaattona ( täytetty ) kuutioina :D:p
Juu Ellulle hyvä pakkomielle

Tossa eilettäin kun nuita temuavia ipanoita pihalla kattelin ja myöhemmin lätsittelin eteisessä sisä-Atlantissa..niin aattelin että melkosen kamalanihanasti on lunta...

Ja nyt kun kuuntelen nuita ulkoääniä niin - näemmä on viilattu sitten persmäkisetkin kohdilleen jotta..:D
Niillä korkeuksilla taitaa aina olla enemmän lunta kuin täällä :D
Täällä sais kilon kiviä pakaroihinsa, jos ees menis yrittämään peppumäkilaskua nyt.:confused:

Itse asiassa tuo oli totta kun ootin nuorinta....olin sitte kotona tai kylässä niin mun oli ihan pakko mennä ja oikasta kaikkien näkyvillä olevien mattojen hapsut...en saanut sielunrauhaa jos ne oli sekasin tai mattojen päällä/alla mitenkään. Se pakkomielle jäi pois samantien kun lapsi syntyi.o_O
Ei morjensta vaan :D:cautious:...!
Siis...mä oon jotenki luullut että toi on o i k e e s t i vaan jotain lämmittelyhuttuläppää muttamutta....noo, kaikkea pitää kokeilla(y)

Paitti kansantanhuja(..kokeiltu on tosin:notworthy:) ja omaa siskoa (ei ookaan(y) )!

Juu,bataatti on hyvää :)
Oon tehny/ syönny sosekeittona,ranskalaisina,uunibattaattona ( täytetty ) kuutioina, muussina, salaattina, raakana, kypsänä...olen myös ottanut suihkuun ja saunaan aina yhen raa'an bataatin mukaan että saan sitä halata aina kun tarvii. :D:p
Juu Ellulle hyvä pakkomielle
Sullehan se on pakkomielle :eek:

Ei morjensta vaan :D:cautious:...!
Siis...mä oon jotenki luullut että toi on o i k e e s t i vaan jotain lämmittelyhuttuläppää muttamutta....noo, kaikkea pitää kokeilla(y)

Paitti kansantanhuja(..kokeiltu on tosin:notworthy:) ja omaa siskoa (ei ookaan(y) )!
Ei kyllä se oli ihan totisinta totta mulle :D Valitettavasti...:oops:

Mulla oli sitte muissa raskauksissa muita kivoja pikku pakkomielteitä ja ruoanhimoja...esim. joka ikinen päivä piti syödä kiiwiä ruisleivän päällä, aina vaan tietyn paksuisina viipaleina...saattoi tulla itku, jos ne oli paksumpia tai ohuempia.o_Oo_O Sitten suurta herkkua oli riisi johon laitoin knorrin ruskeeta kastiketta, tosta yhistelmästä tykkäisin varmaan vieläki:unsure: Pakastettuja karviaisia piimän joukossa...en ees muista ihan kaikkia outouksia mitä oli pakko saada...ai niin, vihreisiin oliiveihin tuli pakkomielle, niitä laitoin jopa keittoihin mukaan :D

Ei kyllä se oli ihan totisinta totta mulle :D Valitettavasti...:oops:

Mulla oli sitte muissa raskauksissa muita kivoja pikku pakkomielteitä ja ruoanhimoja...esim. joka ikinen päivä piti syödä kiiwiä ruisleivän päällä, aina vaan tietyn paksuisina viipaleina...saattoi tulla itku, jos ne oli paksumpia tai ohuempia.o_Oo_O Sitten suurta herkkua oli riisi johon laitoin knorrin ruskeeta kastiketta, tosta yhistelmästä tykkäisin varmaan vieläki:unsure: Pakastettuja karviaisia piimän joukossa...en ees muista ihan kaikkia outouksia mitä oli pakko saada...ai niin, vihreisiin oliiveihin tuli pakkomielle, niitä laitoin jopa keittoihin mukaan :D
:D...mutta aattelepa niin että niitä hämmentävän erikoisia raskausoireita tarvittiin jotta maailmasi täydentyisi kaikista parhaimmilla ihmeillä:love:

Se on kuulkaas niin että tää päivä menee reisille heti alkuunsa! Aikataulutus lurahti jo joten...mä lähden paikkailemaan tilanteita mitä tällä örinällä ja tukkosella pääkkösellä voin:cautious:, mitä luultavammin ympäristö joutuu nyt suuresti kärsimään ja ottamaan selvitysvastuutakin kun tuntuu kuuppanen toimivan entistä hitaammin:barefoot:..

Eli ihmisten ilmoille vaan(y)!
..tai..katotaanhan nyt pääsenkö pihaa kauemmaks ollenkaan:barefoot:...

Sitä ennen pitänee tehdä puhelinsulkeisia kun...en mä nää täällä kloonikopioita itestäni ollenkaan ja monessa paikassa pitäs huseerata:unsure:...

Jees, kikkurat pimppimaan vaan ja viipottamaan! Pidä mukavaa päivää ja nauti olostas :)

• Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä