Täällä on kanssa lunta, ei liikaa mutt sen verran että maisemat on valkoisina!! Vielä sais tulla että pääsis pulkkamäkeenHuomenia...
Ikkunoiden takaa avautuvat maisemat ovat kyllä kohdillaan..lumihuurteiset puut ja pensaat...pikku pakkanenkin...
Teetä ja kahvia. Ja nyt vois olla kiinnityksenpaikkaa mörköoopperaan...
No ei huono pakkomielle ollenkaan, bataatti on hyvääEi ollu Ville eikä bataatti
Sul on hei pakkomielle mun bataattiin
Itse asiassa tuo oli totta kun ootin nuorinta....olin sitte kotona tai kylässä niin mun oli ihan pakko mennä ja oikasta kaikkien näkyvillä olevien mattojen hapsut...en saanut sielunrauhaa jos ne oli sekasin tai mattojen päällä/alla mitenkään. Se pakkomielle jäi pois samantien kun lapsi syntyi.No ei huono pakkomielle ollenkaan, bataatti on hyvää
Kokeilepa vaikka pehmeetä sosekeittoa tai teepä niistä ranskalaiset vaihteenvuoksi.
Ellulla vois olla pakkomielle vaikka....mattojen hapsuihinkin, jos yhtään aattelee miten usein niitä tsiigailee nopeissa käännähdyksissä ja kompuroinneissaan...mutta onnekspa ei ookaan!
Tossa eilettäin kun nuita temuavia ipanoita pihalla kattelin ja myöhemmin lätsittelin eteisessä sisä-Atlantissa..niin aattelin että melkosen kamalanihanasti on lunta...Täällä on kanssa lunta, ei liikaa mutt sen verran että maisemat on valkoisina!! Vielä sais tulla että pääsis pulkkamäkeen
Juu,bataatti on hyvääNo ei huono pakkomielle ollenkaan, bataatti on hyvää
Kokeilepa vaikka pehmeetä sosekeittoa tai teepä niistä ranskalaiset vaihteenvuoksi.
Ellulla vois olla pakkomielle vaikka....mattojen hapsuihinkin, jos yhtään aattelee miten usein niitä tsiigailee nopeissa käännähdyksissä ja kompuroinneissaan...mutta onnekspa ei ookaan!
Niillä korkeuksilla taitaa aina olla enemmän lunta kuin täälläTossa eilettäin kun nuita temuavia ipanoita pihalla kattelin ja myöhemmin lätsittelin eteisessä sisä-Atlantissa..niin aattelin että melkosen kamalanihanasti on lunta...
Ja nyt kun kuuntelen nuita ulkoääniä niin - näemmä on viilattu sitten persmäkisetkin kohdilleen jotta..
Ei morjensta vaan ...!Itse asiassa tuo oli totta kun ootin nuorinta....olin sitte kotona tai kylässä niin mun oli ihan pakko mennä ja oikasta kaikkien näkyvillä olevien mattojen hapsut...en saanut sielunrauhaa jos ne oli sekasin tai mattojen päällä/alla mitenkään. Se pakkomielle jäi pois samantien kun lapsi syntyi.
Sullehan se on pakkomielleJuu,bataatti on hyvää
Oon tehny/ syönny sosekeittona,ranskalaisina,uunibattaattona ( täytetty ) kuutioina, muussina, salaattina, raakana, kypsänä...olen myös ottanut suihkuun ja saunaan aina yhen raa'an bataatin mukaan että saan sitä halata aina kun tarvii.
Juu Ellulle hyvä pakkomielle
no ei meitä nyt vielä oo häädetty minnekään susirajan tuollepuolen.... Satutaan vaan sijaitsemaan otollisella hollilla...Niillä korkeuksilla taitaa aina olla enemmän lunta kuin täällä
Täällä sais kilon kiviä pakaroihinsa, jos ees menis yrittämään peppumäkilaskua nyt.
Eipäs,mä vaan tykkään bataatistaSullehan se on pakkomielle
Ei kyllä se oli ihan totisinta totta mulle Valitettavasti...Ei morjensta vaan ...!
Siis...mä oon jotenki luullut että toi on o i k e e s t i vaan jotain lämmittelyhuttuläppää muttamutta....noo, kaikkea pitää kokeilla
Paitti kansantanhuja(..kokeiltu on tosin) ja omaa siskoa (ei ookaan )!
...mutta aattelepa niin että niitä hämmentävän erikoisia raskausoireita tarvittiin jotta maailmasi täydentyisi kaikista parhaimmilla ihmeilläEi kyllä se oli ihan totisinta totta mulle Valitettavasti...
Mulla oli sitte muissa raskauksissa muita kivoja pikku pakkomielteitä ja ruoanhimoja...esim. joka ikinen päivä piti syödä kiiwiä ruisleivän päällä, aina vaan tietyn paksuisina viipaleina...saattoi tulla itku, jos ne oli paksumpia tai ohuempia. Sitten suurta herkkua oli riisi johon laitoin knorrin ruskeeta kastiketta, tosta yhistelmästä tykkäisin varmaan vieläki Pakastettuja karviaisia piimän joukossa...en ees muista ihan kaikkia outouksia mitä oli pakko saada...ai niin, vihreisiin oliiveihin tuli pakkomielle, niitä laitoin jopa keittoihin mukaan
No nii joo...mutta aattelepa niin että niitä hämmentävän erikoisia raskausoireita tarvittiin jotta maailmasi täydentyisi kaikista parhaimmilla ihmeillä
Meillä suunnataan täyttelemään lintubaaria. Pitäähän niille ruokaa saada kun lumi peitti maanHuomenia...
Ikkunoiden takaa avautuvat maisemat ovat kyllä kohdillaan..lumihuurteiset puut ja pensaat...pikku pakkanenkin...
Teetä ja kahvia. Ja nyt vois olla kiinnityksenpaikkaa mörköoopperaan...
Leikkasin otsahiukset lyhyemmäksi. Nyt sitä ollaan taas niin söpöä.
*omakehu haisee*