Mulla on toi sama.jos haluan niin ei hän pidä yhteyttä
Mä en hirveesti häiriköi ketään. En rimputtele numeroihin jos en tiedä onko soittoni toivottu vai ei.
Aina sitä voi kattoa vaikka telkkaria.
Mulla on toi sama.jos haluan niin ei hän pidä yhteyttä
Ei se porkkanaanaakaan oo, että siinä sulle ja epekille vastaus ihan niinku samanaikasestiNomutku kuules kunkun se ei oo niinku oikee peruna että niinkö Lunis sanokiikii että perunaperunaa ei lyödä jäihin vaan tuunattua perunaa tiiäksää ...
Mikä tämä tonttuovi on? Jostain kuullut termin, mutta en lue trendilehtiä.Mie laitoin semmosen tonttuoven tupaan ja ainaki yksi vaippapöksyinen tonttu on ihan haltioissaan. Sitä ovee on avattu moneen kertaan ja aina yhtä suurella riemulla
Ruttunaamat on mummilassa kun vanhemmat on pikkujouluissa
Sitä en tienny, en oo pakastanu perunaa perunana, perunaruokaa kyllä.
Mutta kuka nyt perunaa perunana pakastaisikaan.
Ilmaisin itseni väärin. Kypsää perunaa ei kannata pakastaa koska tärkkelys muuttaa jotenkin muotoansa sokeriseksi ja muhjaantuu siinä samalla. Jotenkin noin, jos lisää kysymyksiä niin ottakaa yhteyttä eduskuntaan. Tai ELY keskukseen.Ranskanperunat myydään usein pakastettuina hei kuule..
Mullekin oli ihan uus juttu kunnes luin jostain serkkuni naamakirja päivityksestä moisesta, eli se on jóku minisen pieni ovi lattianrajassa josta sitte tontut tulevat joulun alla kattomaan onko talossa kilttejä vai vähemmän kilttejä lapsia..Mikä tämä tonttuovi on? Jostain kuullut termin, mutta en lue trendilehtiä.
Onko joku askarreltu pikkuovi?
Mitä mä just luin?Tsihhhh...
Tsihhhh...
Tsihhhh....
Saunakaljat
No mitenkä nyt porkkana perunaan liittyy...tai siis juureksia molemmat toki ja silleen...eikä sitäkäänkään kannata semmosenaan pakastaa... Mullapas on nyttennii pakastimessa jouluksi iteominkätösin tehtyä tositosi ja tosihyvvää porkkanalaatikkoa!Ei se porkkanaanaakaan oo, että siinä sulle ja epekille vastaus ihan niinku samanaikasesti
Nomutku kuules kunkun se ei oo niinku oikee peruna että niinkö Lunis sanokiikii että perunaperunaa ei lyödä jäihin vaan tuunattua perunaa tiiäksää ...
Nou hätä, kisu kerkes jo korjata tämän (sun) väärän infosen niin että tui tuiIlmaisin itseni väärin. Kypsää perunaa ei kannata pakastaa koska tärkkelys muuttaa jotenkin muotoansa sokeriseksi ja muhjaantuu siinä samalla. Jotenkin noin, jos lisää kysymyksiä niin ottakaa yhteyttä eduskuntaan. Tai ELY keskukseen.
PorkkanalaatikkoNo mitenkä nyt porkkana perunaan liittyy...tai siis juureksia molemmat toki ja silleen...eikä sitäkäänkään kannata semmosenaan pakastaa... Mullapas on nyttennii pakastimessa jouluksi iteominkätösin tehtyä tositosi ja tosihyvvää porkkanalaatikkoa!
EI OLLUT väärä info vaan tulkitsijat oli väärässäNou hätä, kisu kerkes jo korjata tämän (sun) väärän infosen niin että tui tui
Noniin eikö!Porkkanalaatikko
Olipahan ihan vika infoo kun kerran niin päätänEI OLLUT väärä info vaan tulkitsijat oli väärässä
Joku vaihtoi mun hymiön...en tiiä kuka mutta joku se oli.Noniin eikö!
Tirpanakin oli tässä nuuskuttelemassa kun olivat jäähtymässä kun tuoksui nii-in hyvältä
...ei sulla kuiteski - harmi vaankyllä - pikkusesti juili sitä hampaan kohtaa niin että silmiin käy......?Mitä mä just luin?
Joo, semmonen pieni ovi minkä voi laittaa jonnekin lattianrajaan. En ois ehkä viitsinyt jos ei ois ollut noita pikkusiaMikä tämä tonttuovi on? Jostain kuullut termin, mutta en lue trendilehtiä.
Onko joku askarreltu pikkuovi?
Eihän!?Joku vaihtoi mun hymiön...en tiiä kuka mutta joku se oli.
Tannssin täällä pelkät rintsikat päällä ja toivon että tonttuset sen näkevät ja ihmettelevät.
..jollekin ihkauutukaiselle tonttumisvihkimyksen saaneelle toi ois kyllä niin väreitä nostattava kokemusnäkemys mutta...nääh, nää meijen hoodin tontut on jo tottunu
Tottakai pikkusten eteen annat vaikka kätes! Toivottavasti mustakin joskus tulee mummo ja yhtä hyvä!Joo, semmonen pieni ovi minkä voi laittaa jonnekin lattianrajaan. En ois ehkä viitsinyt jos ei ois ollut noita pikkusia
Voisin hyvin kuvitella että siellä on koko Korvatunturin miespuolinen väki nyt ikkunan takana ihmettelemässä....antaiskohan nuo tilaa mullekin tulla tsiikailemaan?..jollekin ihkauutukaiselle tonttumisvihkimyksen saaneelle toi ois kyllä niin väreitä nostattava kokemusnäkemys mutta...nääh, nää meijen hoodin tontut on jo tottunu
Voisin hyvin kuvitella että siellä on koko Korvatunturin miespuolinen väki nyt ikkunan takana ihmettelemässä....antaiskohan nuo tilaa mullekin tulla tsiikailemaan?
Mä oon ihan varma siitä että sustakin tulee se maailman paras Lunis- mummeli jolla syrämessä läikähtää aina yli laitojen kun saa silmiinsä sen pikkusen nykerönenäisen miniminiLuniksen ...Tottakai pikkusten eteen annat vaikka kätes! Toivottavasti mustakin joskus tulee mummo ja yhtä hyvä!
Kivalta tonttuovi kuulostaa. Onneksi hauskojakin juttuja keksitään nykyään, ettei kaikki ole jotain nettiin liittyvää jne.