Tori.fi kaupankäynti kokemuksia kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Elikkäs ostin tori.fi sivustolta tuotteen ja maksoin sen ja myyjä kertoi laittaneensa sen illalla postiin. tästä on nyt viikko eikä lähetystä ole kuulunut. pitäisikö huolestua ja kysellä myyjältä paketin perään vai odotella vielä pari päivää rauhassa? millaisia kokemuksia muilla on?

vierailija
Kannattaisi jo kysellä missä paketti mahtaa olla.
Minulle on osunut rehelliset myyjät yhtä kertaa lukuunottamatta ja silloinkin sain lopulta rahani takaisin kun myyjän tytär palautti rahat. Tai joku kuitenkin, mistä minä voin olla varma että kyseessä oli tytär.

vierailija
No varmastikin sait seurantatunnuksen paketista.
Oliko kallis?
ei ollut kallis alle 50e posteineen, myyjä laittoi sanojensa mukaan kuvan s-postiini postin lapusta, jossa näkyy lähetys/seuranta runnus, mutta kuvatiedosto ei aukea. en siis tarkistanut kuvaa heti, kun se oli sähköpostiin tullut vaan vasta nyt, kun aloin ihmettelemään missä paketti viipyy

vierailija
Sinua on huijattu. :cry:
sitä tässä itsekkin pelkään ja epäilen.. myyjä vain vaikutti luotettavalta, kun keskustelin hänen kanssaan puhelimessa posti ja maksu vaihtoehdoista. kertoi vielä tarkempia tietoja nukketalon kunnosta ja oli muutenkin luotettavan oloinen.. kyllä harmittaa, jos nyt on käynyt huonosti ja huijari vienyt rahat. nukketalo oli tarkoitettu siskon tytölle lahjaksi..
-ap

vierailija
odottelen vielä maanantaihin postia ja jos sillon ei kuulu paketista tai myyjästä mitään niin sitten ei kai auta kuin tehdä ilmoitus poliisille ja torin ylläpitoon.. toivotaan parasta ja pelätään pahinta
ap

vierailija
Viikossa paketin pitäisi tulla, kirjeet ei välttämättä. Tosin selvin merkki huijauksesta on se, että myyjä ei vastaa mitään.

Etkö saanut seurantakoodeja? Itse myyjänä laitan aina koodit heti ostajalle, jotta osaa seurata pakettia. Itsehän en enää näe postin sivuilta, onko paketti haettu vai ei.

vierailija
Älkää ihmiset herranjestas käyttäkö postia. Käyttäkää matkahuoltoa. Me töissä lopetimme postin kokonaan, koska hinta/laatu oli aivan surkeaa. Kuljettivat meille vioittuneen paketin, mistä oli kaikki tuotteet pudonneet pois. Eivät korvanneet mitään, vaikka myönsivät, että itse hävittivät.

vierailija
Pyydä laittamaan se koodi ihan kirjain-numerosarjana kuvan sijaan. Ja kysy onko laittanut niin, että ilmoitus tulee kännykkään paketin saapumisesta.
Hitain osuushan paketin matkassa on se, että posti tuo kotiin lapun saapuneesta paketista, parhaimmillaan paketti on ollut lähes viikon postissa ennen lapun tuloa.

vierailija
No toki posti voi myös hävittää sen paketin saapumisilmoituksen. Meille kävi joskus niin, että oli paketti tulossa ja meni aikaa eikä sitä näkynyt. No kyselemään toisesta päästä että oletko jo postittanut sen. Sanoi että joo ja antoi lähetystunnuksen jonka perusteella näimme että paketti olikin ollut jo kauan aikaa paikallisessa postissa ja parin päivän päästä se olisi lähtenyt jo takaisin lähettäjälle. Koskaan ei tullut mitään saapumisilmoitusta. Se oli hukkunut jonnekin.

Yhteistyössä