The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voipi olla,mutta mää en ymmärrä,miks sinne pönttöön pittää tuijottaa ja kahtoo tai pahimmillaan hypätä selän taakse kun oot viellä pöntöllä :unsure:o_O:LOL:
Jumankeuta juunääspäivää! Nyt kuules stoppia tuohonkin paksuun yleistykseen*puhisee*...

Mä.
En.
Ainakaan.
Nuin.
Tee.
Piste.



Ja Aksu ohoi! Osaan käydä ihan iteksenikin vessassa jos vaikka erehtyisin olemaankin jossain riekkumassa :)...mutta sille mä en sitten mahda mitään jos sieltä toisinaan kantautuu ihan hervoton puheenkälätys ja naurunhekotus:barefoot:...
 
Viimeksi muokattu:
Jumankeuta juunääspäivää! Nyt kuules stoppia tuohonkin paksuun yleistykseen*puhisee*...

Mä.
Ainakin.
Nuin.
Teen
Piste.



Ja Aksu ohoi! Osaan käydä ihan iteksenikin vessassa jos vaikka erehtyisin olemaankin jossain riekkumassa :)...mutta sille mä en sitten mahda mitään jos sieltä toisinaan kantautuu ihan hervoton puheenkälätys ja naurunhekotus:barefoot:...
:unsure::eek::rolleyes::whistle:
 
Iltawillit (y)

...eli lähden väisteleen litimärkiä loskalumisohjorapasia vaatteita ja lapasia ja kenkiä ja väsyhöpöläppiä ja yritän sietääkestää varsinkin tota yhtä hidaskuuppasta alati tiellä pyörivää ja toopeilevaa ihmisenkutaletta:cautious:...eli itteäni :D!

Mutta sä - vietäpä lepposan letkeetä torjantai-iltaa:)!

Ja - nuku hyvin ja näe kauniita unikuvia:)*pus*
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä