Aijaa...onks nytjustiisa joku kansallinen räpläyspäivä?Mä menen kohta sänkyyn räplää puhelinta. Vaikka ei ole uusi.
Aijaa...onks nytjustiisa joku kansallinen räpläyspäivä?Mä menen kohta sänkyyn räplää puhelinta. Vaikka ei ole uusi.
juu tullaan tullaan sittenNo juujuu, "uus puhelin"... Räpläähän huolella vaan, ei tartte kiirehtiä ...ja tuut sitten kun tuut...
Mä menen kohta sänkyyn räplää puhelinta. Vaikka ei ole uusi.
Juuh,on. Siitä vaan räpläämäänAijaa...onks nytjustiisa joku kansallinen räpläyspäivä?
Laita ihmeessä vaan viestiä niin tietää että on ollu meijen kaikkienmieklessä kyllä !En tiiä milloin käyn mutta laitan viestin. Ei taida uskaltaa näppäillä mua.
Mä räplään joka ilta ennen nukkumista.Aijaa...onks nytjustiisa joku kansallinen räpläyspäivä?
puhelinta? niin minäkin...ihme tapa.Mä räplään joka ilta ennen nukkumista.
...tällä hilavitkuttimella ei kuule kostu eikä oo tulemisia kun lähinnä menemisiä lentoradalle ku bugii ja lagii ja töggii*ärrmurr*Juuh,on. Siitä vaan räpläämään
Juu puhelinta kunnes uni tulee.puhelinta? niin minäkin...ihme tapa.
Jaa emmä niin kauan jaksaJuu puhelinta kunnes uni tulee.
Kaikki vaan räplää jotain...
Että ensteks sitä ollaan kuin maansa myyneitä ja sitruunaa simastuna ja sitten hetikuitennii itekii räpläilee..että mitenkäkö...anna mennä vaanpuhelinta? niin minäkin...ihme tapa.
Siin ei mene kun jotakin 15min.Jaa emmä niin kauan jaksa
No täytyyhän sitä nyt herätys laittaa luuriin ja muutenki katella ja tutkia.Että ensteks sitä ollaan kuin maansa myyneitä ja sitruunaa simastuna ja sitten hetikuitennii itekii räpläilee..että mitenkäkö...anna mennä vaan
Meneeks sulla niinkö siis vartti nukahtamiseen? Mulla menee yleensä huomattavasti kauemmin, koska just kun aattelen että ''huoh vihdoinkin pää tyynyyn ja tuutilullaamaan'', alkaakin aivot elämään ihan omaa elämäänsä.Siin ei mene kun jotakin 15min.
Joo, uni tulee aika nopesti. Oon niin väsy.Meneeks sulla niinkö siis vartti nukahtamiseen? Mulla menee yleensä huomattavasti kauemmin, koska just kun aattelen että ''huoh vihdoinkin pää tyynyyn ja tuutilullaamaan'', alkaakin aivot elämään ihan omaa elämäänsä.
..mitäs jäät sen räpläykses jälkeen tutkimaan ja kattelemaan...Meneeks sulla niinkö siis vartti nukahtamiseen? Mulla menee yleensä huomattavasti kauemmin, koska just kun aattelen että ''huoh vihdoinkin pää tyynyyn ja tuutilullaamaan'', alkaakin aivot elämään ihan omaa elämäänsä.
Tänään vois kyllä olla onni myöten ja saatan nukahtaa ihan ajoissa...väsyttää niin että voisin jo nyt kellahtaa sänkyyn yöunille...Joo, uni tulee aika nopesti. Oon niin väsy.
Harmi että sulla kestää. Ei kiva.
..mitäs jäät sen räpläykses jälkeen tutkimaan ja kattelemaan...
(huono, anteeks)
Joskus on samaa vikaa havaittavissa itellänikin mutta tällä viikolla oon nähny niin ihania unia että!
Mä olen jo sängyssä. Kohta nukkuu.Tänään vois kyllä olla onni myöten ja saatan nukahtaa ihan ajoissa...väsyttää niin että voisin jo nyt kellahtaa sänkyyn yöunille...
voi kun mäkin näkisin ihania unia, mutta kun ei...ihan ihmeellisiä ja sekavia thrillereitä
Emmä viiti näin aikasin kun sitte heräisin reippaasti jo ennen viittä...Mä olen jo sängyssä. Kohta nukkuu.
Mä nousen 5.30. Mulla riittää unta.Emmä viiti näin aikasin kun sitte heräisin reippaasti jo ennen viittä...