Softy
TäydellisiäEiikö parhaita.
TäydellisiäEiikö parhaita.
Välimuotoja ei tosiaan ole mutta voit kyllä olla molempia saman päivän aikana ja useampaankin kertaan.Ei oo taas tänään juuri päivänvaloa näkynyt.
On muuten kumma juttu. Jos et lähde suurella innolla kauhistelemaan mitävittua-pirukan linkkejä, olet suvakki. Jos lähdet, olet rasisti. Välimuotoja ei ole.
Kai kaikki tietää että turvapaikanhakijoiden keskuudessa on suht suuri rikollisuusprosentti. Tai että joukkoraiskaus on karmea teko. Kaikki ei vaan halua puhua pelkästään tuosta aiheesta
Joskus ehdotin jossain porukassa, että nuo turvapaikkaa hakevat pitäis pysäyttää rajalle telttakylään tai parakkeihin. Siellä opetetaan kieltä ja maan tapoja sen aikaa kun tp-hakemusta käsitellään. Jos on kielteinen, potku perseelle ja jos on myönteinen, siirretään toiseen leiriin jossa harjoitellaan pärjäämään omillaan ihan vaikka töitä tekemällä. Sitten vasta maahan kun on valmis siihen. Lääkäri- ja tulkkipalvelut oisi kyllä alusta asti saatavilla.Välimuotoja ei tosiaan ole mutta voit kyllä olla molempia saman päivän aikana ja useampaankin kertaan.
Pian tuo taas raikaa ratiosta yömyöhälläki
Saa raikata, ihana kun on...Pian tuo taas raikaa ratiosta yömyöhälläki
Mun mielestä loistava ajatus.Joskus ehdotin jossain porukassa, että nuo turvapaikkaa hakevat pitäis pysäyttää rajalle telttakylään tai parakkeihin. Siellä opetetaan kieltä ja maan tapoja sen aikaa kun tp-hakemusta käsitellään. Jos on kielteinen, potku perseelle ja jos on myönteinen, siirretään toiseen leiriin jossa harjoitellaan pärjäämään omillaan ihan vaikka töitä tekemällä. Sitten vasta maahan kun on valmis siihen. Lääkäri- ja tulkkipalvelut oisi kyllä alusta asti saatavilla.
Oli kuulemma kamala ajatus, keskitysleirimeininkiä.
Niinpä <3Saa raikata, ihana kun on...
Lumiukko on katsottava tänäkin vuonna...ja väisteltävä silmiin meneviä roskahippusia
Joskus ehdotin jossain porukassa, että nuo turvapaikkaa hakevat pitäis pysäyttää rajalle telttakylään tai parakkeihin. Siellä opetetaan kieltä ja maan tapoja sen aikaa kun tp-hakemusta käsitellään. Jos on kielteinen, potku perseelle ja jos on myönteinen, siirretään toiseen leiriin jossa harjoitellaan pärjäämään omillaan ihan vaikka töitä tekemällä. Sitten vasta maahan kun on valmis siihen. Lääkäri- ja tulkkipalvelut oisi kyllä alusta asti saatavilla.
Olis ihan mahtava ajatus.
KYLLÄ, molempiaVälimuotoja ei tosiaan ole mutta voit kyllä olla molempia saman päivän aikana ja useampaankin kertaan.
Hän on kotona. Hoitsu käy päivittäin tekemässä sapuskat. Kerron.Heiii...luinhan oikein että vaikka nyt vastustaakin olotilat niin Majuri on sissinä pistämässä kampoihin ja näyttää närhin nakkipyllyset eli on hyvässä hoidossa ja hakee voimiaan ? Tsemppiä ihanalle äksyukkelille, @Softy - saat kertoilla lämpimiä terveisiä miehelle meiltä kaikilta
Saat kyllä hellästi halatakin meijän kaikkien puolesta...mutta varo Majurin sormia, ne kuitenkin toimii sukkelasti!Hän on kotona. Hoitsu käy päivittäin tekemässä sapuskat. Kerron.
Mä menen kohta sänkyyn räplää puhelinta. Vaikka ei ole uusi.Uus puhelin tuli,pääsee räpläämään sitä
Älkää ihmitelkö jos mua ei näy pariin tuntiin ainakaan
No juujuu, "uus puhelin"... Räpläähän huolella vaan, ei tartte kiirehtiä ...ja tuut sitten kun tuut...Uus puhelin tuli,pääsee räpläämään sitä
..pääsee räpläämään Sitä
En tiiä milloin käyn mutta laitan viestin. Ei taida uskaltaa näppäillä mua.Saat kyllä hellästi halatakin meijän kaikkien puolesta...mutta varo Majurin sormia, ne kuitenkin toimii sukkelasti!
Ihan parhaita uutisia kyllä , huolikertoimet ehtivät kuitenkin kohota ja ajatukset risteillä vaikkajamissä...onneksi turhaan