The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kokosin Lundian hyllyä. Olisin tarvinnut lyhyitä kannatinnastoja. On vain pitkiä.
Olisi kannattanut jättää vasaroimatta niitä väkisten, menee puu rikki.
Sviddu, ruma sana.
Hankitaan sitten joku päivä lyhyitä.
Käännetään pystypuut ympäri.
Jatketaan, joskus.
Väsyttää.
:cry:
 
Ja mä luin että rietas paikka
Niin minäkin olin sen ymmärtävinäni.

Ny alkaa olla nukkumaluukku jonkinmoisessa järjestyksessä. Kummallista kyllä, hommia oli siedettävän vähän. Ihan niinku en oliskaan huoleton poikamiesäijä?
Enää pari astiaa tiskiin, tiskipöydän putsaus ja parikytä neliöö lattiaa kosteella rätillä niin täällähän vois tulla käymään vaikka äitini.
Pari pientä sihijuomaa täs välissä onnistuneen siivousrupeaman palkaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Kokosin Lundian hyllyä. Olisin tarvinnut lyhyitä kannatinnastoja. On vain pitkiä.
Olisi kannattanut jättää vasaroimatta niitä väkisten, menee puu rikki.
Sviddu, ruma sana.
Hankitaan sitten joku päivä lyhyitä.
Käännetään pystypuut ympäri.
Jatketaan, joskus.
Väsyttää.
:cry:
Nyt kyllä paheksun. Työinto on joskus hyvästä mutta nyt rouvakulta on syyllistynyt siihen haitalliseen työintoon.
Jos ei o oikeeta työkalua tai oikeita tarvikkeita niin homma on lepo kunnes ne on vaikka kuinka sormia syyhyttäis päästä hommiin. Se on semmoista Sipiläsähläystä, että aletaan vaan tekemään ja katotaan mitä tulee (yleensä vahinkoa).
 
Ai nii.
Tuo naaraspuolinen otus jonka eilen jouduin jättämään kuin nallin kalliolle kun piti kiireenvilkkaa lähteä isipapan betonilaattaurakkaan ja pelkäsin, että tuo nainen tykkäsi asiasta matalapainetta.
Ilmeisesti ei kuitenkaan tykännyt lainkaan huonoa koska taitaapi olla niin, että meillä on treffit perjantaina.
 
Tekasin jokusia rasvatankoja tipusille ja kohta pitää siirtää työpiste ikkunan edestä pois kun jos en tuijottele järvelle kyttään lintubaarin asiakkaita. Töitäki pitäs tehdä.
 
Tekasin jokusia rasvatankoja tipusille ja kohta pitää siirtää työpiste ikkunan edestä pois kun jos en tuijottele järvelle kyttään lintubaarin asiakkaita. Töitäki pitäs tehdä.
Etätöissä oleellista on työhuone jossa ei o mitään muuta kun töihin liittyviä asioita. Jonne ei o asiaa edes puolisolla tai edes ruttunaamoilla. Ainaskaan mä en pysty keskittymään duuniin jos mä olen kuin kotonani.
 
Etätöissä oleellista on työhuone jossa ei o mitään muuta kun töihin liittyviä asioita. Jonne ei o asiaa edes puolisolla tai edes ruttunaamoilla. Ainaskaan mä en pysty keskittymään duuniin jos mä olen kuin kotonani.
Mä pystyn kyllä paremmin kun ei ole kaakattavia häiriötekijöitä, joku juokse kysymässä tai selittämässä koko ajan jotain eikä tartte pingottaa jakku päällä. Etäyhteys, villasukat ja kahvipannu takaa työtehon
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
o samma på finska
Luuletko sä oikeesti, että mä klikkaisin mitävittulinkkiä?
Nobody Wanted to Help Swedish Woman Raped by 20 Migrants: “Eeew, You’ve got Sperm on Your Face…!”
--------------------------------------------
Denmark: Rapes Increased 232 PERCENT Since Liberals Took Power
https://www.10news.one/denmark-rapes-increased-232-percent-since-liberals-took-power/


On se kumma kun nää kiltit lapset ja naiset raiskaa. Niitähän tänne otettiin...

------------------------------------------


”Usch du har sperma i ansiktet och på kläderna, blanda inte in oss”, fick kvinnan till svar. Hon hade precis blivit utsatt för en gruppvåldtäkt och misshandel i en trappuppgång i Fittja med uppemot 20 gärningsmän. Ingen i den södra stockholmsförorten ville hjälpa offret, rapporterar Metro.



Nu offentliggörs fler detaljer om den uppmärksammade gruppvåldtäkten i Fittja som ägde rum i ett trapphus i augusti förra året. Kvinnan blev våldtagen av uppemot 20 gärningsmän och blev även misshandlad.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä