The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No sinäpä ahkera oot :) Mulla on vielä toinen silmä nukkumavaiheessa ja toinen miettii missä mä oikein oon..:oops:

Nukkua en pystynyt pidemmälle kuin klo 6n ja kovasti oottelen millon aivot tajuaa herätä tähän päivään...kovin tuntuu hitaalla taas käyvän:cautious:
No joo,kun on pakko herätä viim. kahdeksalta ja nyt on nätti ilma aamupäivällä,niin parempi lähtee ajoissa liikenteeseen. :D
Oho,aikasin oot herännyt :eek:
 
Väärästä ikkunasta vissiin,kun nyt paistaa aurinko ,välillä on pilvistä :unsure::D
Höh, halaus. Saatko levättyä päivällä ?
Mun ajatukset ja kroppa on nyt ollut jo jonkin aikaa sellasessa tilassa ettei oikein lepäämisestäkään tule mitään...pitäs varmaan syödä kurkumaa ja soijaa että tasottuu elot ja olot ja unohtuu huolet ja murheet. Vai mitähän paula siihen mahtaa sanoa?:rolleyes:
 
vierailija
--- viiestä salmiakista vois nyt ees tulla
"Sokeri,
glukoosi-fruktoosisiirappi, :poop::sick:
muunnettu tärkkelys (peruna,tapioka), :sick:
ammoniumkloridi (salmiakki),
liivate (sian),
melassit,
lakritsiuute,
väri (E150a),
maltodekstriini, :poop::poop::poop::sick:
lakritsijauhe, aromit,pintakäsittelyaine (E903),
hapettumisenestoaine (E300)":poop::sick:
Vimeinenkin on tehty maissista ja sisältää koisamyrkkyä. Glukoosi-fruktoosisiirappi on myös ja maltodekstriini kans. En maistaisi edes:whistle:
 
vierailija
Kyllä sulla on pakko olla koira jos paula niin päättääo_O
Luit väärin. En tiennyt, onko hänellä mitään lemmikkiä.

Mut kun tässä on tullut puheeksi Maissikoisa, kerrottakoon, et se on perhonen ja tuhoja se tekee toukkavaiheessa eläessään maissin korren sisällä: ne menee poikki.
ja noiden takia on pitänyt myrkyttää maissipellot ennen. Nykyään ei tarvi, kun se maissi tuottaa itse sen myrkyn - vaikka onhan se edelleen myrkkyä, kaikille muillekin. Oluet tehdään usein maissista, unohtuu mainita usein. Siksi kannattaa ostaa luomuolutta, kunhan siinä ei ole sitä askorbiinihappoa, mikä tehdään myös maissista:alien:
 
vierailija
----- ja soijaa että tasottuu elot ja olot ja unohtuu huolet ja murheet. Vai mitähän paula siihen mahtaa sanoa?:rolleyes:
Et ole selvästikään lukenut mitään mitä olen kirjoitellut tänne:mad:
---tai sitten et vaan pysty jostain muusta syystä ymmärtämään sitä:ninja:

S O I J A A ei pidä syödä edes vahingossa (varo Oriolan tuotteita, kun niissä sitä on satunnaisesti ollut usein). Miesten ei ikinä:
"Tuoreen tutkimuksen mukaan lihalautasen vaihtaminen soijapavuiksi heikentää siittiöntuotantoa merkittävästi – ainakin lihavilla miehillä.

Aivan lopullista erävoittoa väittelyssään kasvisväen kanssa lihansyöjät eivät ole kuitenkaan vielä saaneet. Raportin tekijät Harvardin yliopiston kansanterveyden tutkijakoulusta kuvaavat tuloksiaan New Scientist -lehdessä "alustaviksi".

Selvitys julkaistiin maanantaina American Society for Reproductive Medicine -ammattijärjestön tapaamisessa Wahington DC:ssä Yhdysvalloissa.

Puoli soijapurilaista päivässä vaikuttaa
Artikkeliaan varten Jorge Chavarron tutkijaryhmä tiedusteli soijatuotteiden kulutusta kaikkiaan 100 pariskunnalta, joihin oli otettu yhteyttä hedelmällisyysklinikoiden kautta. Miesten spermanäytteistä saatu havaintodata yhdistettiin lopuksi soijansyöntitilastoihin.

Analyysissä otettiin huomioon miesten ikä ja paino sekä muita hedelmällisyyteen vaikuttavia tekijöitä, jotka täytyy suodattaa vertailua varten havainnoista pois.

Tulosten mukaan soijaa kuluttavilla miehillä oli siittiöitä keskimäärin vain 65 miljoonaa kappaletta millilitrassa. Tämä on noin 40 prosenttia vähemmän kuin soijaa syömättömien miesten keskiarvo. Chavarron tutkimusryhmä havaitsi myös, että sperman huonontumiseen riittää määrä, joka vastaa noin puolikasta soijapihviä päivittäin."
 
Mun ajatukset ja kroppa on nyt ollut jo jonkin aikaa sellasessa tilassa ettei oikein lepäämisestäkään tule mitään...pitäs varmaan syödä kurkumaa ja soijaa että tasottuu elot ja olot ja unohtuu huolet ja murheet. Vai mitähän paula siihen mahtaa sanoa?:rolleyes:
Höh,halaus. Ikävää tuomonen.Ootko käynyt lääkäri juttusilla tuosta ? En nyt muista oliko jotain puhetta aiemmin lääkäri käynnistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Höh,halaus. Ikävää tuomonen.Ootko käynyt lääkäri juttusilla tuosta ? En nyt muista oliko jotain puhetta aiemmin lääkäri käynnistä.
No oikeastaan tää alkoi tässä joku aika sitten :unsure:ja tiiän kyllä mikä sen aiheutti(n)..mutta sitten toi viime lekuri käynti pahenti tilannetta ja nyt täytyy vielä oottaa tiettyjä tietoja ennenkun saa joko rauhan ajatuksista ja peloista tai sitten saa syytä pelätä entistä enemmän.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä