The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai nii.
Mä olen universumin ajoitusvastaavan mustalla listalla.

Tänään kun isäukko soitti niin meni noin 10 sec kun takaa kuului vaimea ääni; Aksu, moi. Naaraspuolinen otus joka oletettavasti saattaa tykätä minusta ja jolla olis asiaa. Ja mä joudun hylkäämään hänet kuin nallin kalliolle koska isäukko jota en ole nähnyt kuukausiin tarttee apuani joidenkin perhanan betonilaattojen kanssa.
Ja mulla on useiten aikaa tuhlattavaksi asti niin jotain kidutustahan tää on, että molemmat sattuu samalle sekunnille.
Toivottavasti kyseessä on ymmärtäväinen nainen.
 
Ai nii.
Mä olen universumin ajoitusvastaavan mustalla listalla.

Tänään kun isäukko soitti niin meni noin 10 sec kun takaa kuului vaimea ääni; Aksu, moi. Naaraspuolinen otus joka oletettavasti saattaa tykätä minusta ja jolla olis asiaa. Ja mä joudun hylkäämään hänet kuin nallin kalliolle koska isäukko jota en ole nähnyt kuukausiin tarttee apuani joidenkin perhanan betonilaattojen kanssa.
Ja mulla on useiten aikaa tuhlattavaksi asti niin jotain kidutustahan tää on, että molemmat sattuu samalle sekunnille.
Toivottavasti kyseessä on ymmärtäväinen nainen.
Miksei olis ymmärtäväinen? Aivan varmasti on :)
Nyt ei vain ollut oikea hetki koska se on tulossa. Ja silloin ei ole tiedossa muita häiriötekijöitä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ai nii.
Mä olen universumin ajoitusvastaavan mustalla listalla.

Tänään kun isäukko soitti niin meni noin 10 sec kun takaa kuului vaimea ääni; Aksu, moi. Naaraspuolinen otus joka oletettavasti saattaa tykätä minusta ja jolla olis asiaa. Ja mä joudun hylkäämään hänet kuin nallin kalliolle koska isäukko jota en ole nähnyt kuukausiin tarttee apuani joidenkin perhanan betonilaattojen kanssa.
Ja mulla on useiten aikaa tuhlattavaksi asti niin jotain kidutustahan tää on, että molemmat sattuu samalle sekunnille.
Toivottavasti kyseessä on ymmärtäväinen nainen.
Oisit pyytänyt mukaan sen naisen sinne isälles :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä väistyn nyt illanhämyyn. Sitten kun niin - nuku hyvin ja näe kauniita unia:)*pus*


..ja tyksimisrakastumisasioissa ei kannata aina ihan liiaksipaljon ajatella vaan joskus on viisautta heittäytyä ja tehdä niin kuin sielu ja sydän sanoo :)
 
Mä väistyn nyt illanhämyyn. Sitten kun niin - nuku hyvin ja näe kauniita unia:)*pus*


..ja tyksimisrakastumisasioissa ei kannata aina ihan liiaksipaljon ajatella vaan joskus on viisautta heittäytyä ja tehdä niin kuin sielu ja sydän sanoo :)
Kotkat voi lentää matalalla vaan ei kanat koskaan korkealla.
Vain kotka voi tietää miltä tuntuu lentää vaikka voi pudota korkealtakin. Se on sen arvoista.
Jos kana putoaa kynnykseltä niin ei se tiedä mitään lentämisestä eikä putoamisesta.
 
Kotkat voi lentää matalalla vaan ei kanat koskaan korkealla.
Vain kotka voi tietää miltä tuntuu lentää vaikka voi pudota korkealtakin. Se on sen arvoista.
Jos kana putoaa kynnykseltä niin ei se tiedä mitään lentämisestä eikä putoamisesta.
Mutta kanalla ei ole vertailukohdetta. Kanan elämässä kynnykseltä kupsahtaminen alas nokalleen voi tuntua suureltakin.
 
Kyllä tuo sinulle joskus selviää.
Olen asiasta ihan varma.
Äläpäs neitokainen pidä asiaa "hauskana".
Tai siis pidä juuri hauskana.
Se on se yksi kerta kun mr. Oikea kolkuttaa oveen, vie jalat alta ja kaikkea muuta pöhköä niin sit sen vaan tietää. Et ny mennään eikä meinata.
Sit pitää vaan kokeilla onko ittellä kotkan vai kanan siivet.
 
Äläpäs neitokainen pidä asiaa "hauskana".
Tai siis pidä juuri hauskana.
Se on se yksi kerta kun mr. Oikea kolkuttaa oveen, vie jalat alta ja kaikkea muuta pöhköä niin sit sen vaan tietää. Et ny mennään eikä meinata.
Sit pitää vaan kokeilla onko ittellä kotkan vai kanan siivet.
Kyllä mulla siivet on ja ne on kotkan, mä vaan nyt niin osaa aatella tollasta tilannetta tapahtuvaks..toki toivon mutta vähän varovasti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä