Ihan vähän vaan korjasin.Nimenomaan tarvii olla, ainakin joulun aikaan
Ihan vähän vaan korjasin.Nimenomaan tarvii olla, ainakin joulun aikaan
Heijastin on muuten ollu jo kuukauden roikkumas takin hihassa*kurkkii varovasti*
Ulkona on muuten tosi liukastakin...ja oikeesti kiltitkullat - laittakaa heijastimia ihteenne kiinni! Varsinkin jos ootte tummiin pukeutuneina....taas sai säikähtää...
eiiiiihIhan vähän vaan korjasin.
Se on muuten ihan himputin halpa henkivakuutusHeijastin on muuten ollu jo kuukauden roikkumas takin hihassa
Miks se siellä roikkuu?Heijastin on muuten ollu jo kuukauden roikkumas pihakoivussa
En kanssa tiiä, sen verran levoton että piiskaa sietäsin saaha välilläIhan loistava juttu !
Ja hei nyt, c'moon...leuka ylös siellä*kutittaa leuan alta* ja hymyvirnettä nassuun
Eksää nyt yhtään muista, mähän oon sanonunnaa että sä oot hyvä ja ihuna tyyppi ..koetas nyt jotenki paukuttaa kuuppasees
No..öh..tuota...toisinaan se pikkunen piiskaaminen tekee ihan hyvääkin..että hyvä ois kun ois joku semmonen joka sillain kattois perään ja huolehtis ja....En kanssa tiiä, sen verran levoton että piiskaa sietäsin saaha välillä
Niin niin, sulle ja kaisille varsinkin se tekis oikein hyvää kun ootte sellasia pärwöpirkkosia!No..öh..tuota...toisinaan se pikkunen piiskaaminen tekee ihan hyvääkin..että hyvä ois kun ois joku semmonen joka sillain kattois perään ja huolehtis ja....
HIHASSA .Miks se siellä roikkuu?
En kanssa tiiä, sen verran levoton että piiskaa sietäsin saaha välillä
Että herkkua joka tuutistaWalking dead tulee tänään, örr örr
Ja wokkia iltapalaksi
Ja ohutta herkkua
Tyttöystävälle myöhemmin paksua herkkua
Niin niin, sulle ja kaisille varsinkin se tekis oikein hyvää kun ootte sellasia pärwöpirkkosia!
Mie en piiskaa tarviiNiin niin, sulle ja kaisille varsinkin se tekis oikein hyvää kun ootte sellasia pärwöpirkkosia!
Niin..? Enks mä kirjottanut just noin? *kipittää tarkistamaan*PIHAKOIVUSSA .
Joo on huomattu kunnon piiskauksen sietäisin saaha pyllylle
Sun uteliaisuutesi ei todellakaan ole tärkeää.Miksi ei ole sopiva hetki? Tuskin mitään tärkeää on kun täällä pystyt nyt juttelee.
Mä olen koittanu sanoa hänelle samaa, niinku Tinkuliinillekin mutta jostain syystä naispuoliset otukset eivät mua usko.Ihan loistava juttu !
Ja hei nyt, c'moon...leuka ylös siellä*kutittaa leuan alta* ja hymyvirnettä nassuun
Eksää nyt yhtään muista, mähän oon sanonunnaa että sä oot hyvä ja ihuna tyyppi ..koetas nyt jotenki paukuttaa kuuppasees
perskulallaa !Niin..? Enks mä kirjottanut just noin? *kipittää tarkistamaan*
Pitäiskö mun tarjoutua vapaaehtoiseksi?HIHASSA .
Joo on huomattu kunnon piiskauksen sietäisit saaha pyllylle
perskulallaa !
Mä käyn pihakoivusta oksan ja läymäytän
Peffani punaiseksi
Siitä vaanPitäiskö mun tarjoutua vapaaehtoiseksi?
En mä kehtaa.
ai roikkumaan kaisin hihaan?Pitäiskö mun tarjoutua vapaaehtoiseksi?
En mä kehtaa.
Eihhh ei taas tuota bataattimantraa!Siitä vaan bataatti
Ei pitäis
Pohdin täällä vaan, että joko sitä pitäs kipitellä ja köpötellä karkuun *pohtii*
Bataatti,bataatti,bataatti,oooommm bataatti,bataatti ooooommmmEihhh ei taas tuota bataattimantraa!
Ei ku piiskaamaan siun pyllyäai roikkumaan kaisin hihaan?
Ei ku piiskaamaan miun pyllyä