The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Siis ei vittu! Ton seitsenvuotiaan isoveli toi käydessään mukanaan tuollaista maitojauhetta mikäon tarkoitettu 1-3 vuotiaille ja sitä nyt sit pitäisi lapselle murojen kanssa antaa. :confused:

Maitoa ei saa juoda kun siitä menee (muka) vatsa sekaisin. Jogurttia kyl saa. Ja juustoa. Ja suklaata. Ja jäätelöä.

Mikähän logiikka tossa on?

Mä käytän vaikka pullataikinaan ton. Tai pannukakkuun. :p
Maitojauhetta? Ja pystyy syömään muita maitotuotteita. o_O
 
Maitojauhetta? Ja pystyy syömään muita maitotuotteita. o_O
No ton purkin kyljessä on kuva missä on aikuisen vatsa ja lapsen vatsa ja sit paatosta siitä, miten lapsi pystyy käyttämään paremmin hyväkseen jauhemaidon kaikki elintärkeät ainesosat.

Proteiinia siinä kyl on normimaitoa vähemmän eikä lapsonen syö edes lihaa (kuten ei mutsinsakaan) ellei makkaroita lasketa.

Kaikille ei vaan oo annettu edes sitä luskallista niin turha kai yrittääkään kaapia kauhalla... Vihteeksi ikävä sitä päätä seinäänhakkaavaa hymiötä...
 
Siis ei vittu! Ton seitsenvuotiaan isoveli toi käydessään mukanaan tuollaista maitojauhetta mikäon tarkoitettu 1-3 vuotiaille ja sitä nyt sit pitäisi lapselle murojen kanssa antaa. :confused:

Maitoa ei saa juoda kun siitä menee (muka) vatsa sekaisin. Jogurttia kyl saa. Ja juustoa. Ja suklaata. Ja jäätelöä.

Mikähän logiikka tossa on?

Mä käytän vaikka pullataikinaan ton. Tai pannukakkuun. :p
" Raapii päätä " mie en nyt ymmärrä,kaikkee muuta maitotuotetta voi syödä ?
 
" Raapii päätä " mie en nyt ymmärrä,kaikkee muuta maitotuotetta voi syödä ?

Nii.

Lapsella on usein vatsa kipeä ja syypää on äidin mielestä maito.

Mä kyllä syyttäisin tuota pillerimäärää mitä lapsen muka pitäisi päivittäin syödä. On sitä ja tätä ja gefiluspilsujakin pitäisi kaksinkertainen aikuisen annos ja useassa purkissa lukee "liiallisella käytöllä saattaa olla laksatiivisia vaikutuksia".

No. Me ollaan tavallista maitoa nyt viikonpäivät nautittu eikä oo otettu kuin d-vitamiinit eikä vatsaan oo sattunut kuin sen yhden kerran kun söi viisi mandariinia peräjälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hahahh :LOL: kälyn veli tuli vastaan ja sanoi mulle,että hän katsoi kukas tyttönen kävelee niin sorjin askelin :ROFLMAO::ROFLMAO::LOL::LOL::LOL:

Minnuu ei tyttöseksi enää sanoo eikä askelkaan ehkä ole sorja:D
No okei reippaasti kävelin,mutta sorja askel :eek::ROFLMAO::LOL: eiii
 
Nii.

Lapsella on usein vatsa kipeä ja syypää on äidin mielestä maito.

Mä kyllä syyttäisin tuota pillerimäärää mitä lapsen muka pitäisi päivittäin syödä. On sitä ja tätä ja gefiluspilsujakin pitäisi kaksinkertainen aikuisen annos ja useassa purkissa lukee "liiallisella käytöllä saattaa olla laksatiivisia vaikutuksia".

No. Me ollaan tavallista maitoa nyt viikonpäivät nautittu eikä oo otettu kuin d-vitamiinit eikä vatsaan oo sattunut kuin sen yhden kerran kun söi viisi mandariinia peräjälkeen.
Onks se äiti vähän ylihysteerikko vai mikä sitä vaivaa?o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Nii.

Lapsella on usein vatsa kipeä ja syypää on äidin mielestä maito.

Mä kyllä syyttäisin tuota pillerimäärää mitä lapsen muka pitäisi päivittäin syödä. On sitä ja tätä ja gefiluspilsujakin pitäisi kaksinkertainen aikuisen annos ja useassa purkissa lukee "liiallisella käytöllä saattaa olla laksatiivisia vaikutuksia".

No. Me ollaan tavallista maitoa nyt viikonpäivät nautittu eikä oo otettu kuin d-vitamiinit eikä vatsaan oo sattunut kuin sen yhden kerran kun söi viisi mandariinia peräjälkeen.
No huh sentään :eek:;) eipä ihme jos vatsavaivoja lapsella,eikä taija ihan maidosta johtua.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja 0oo0
Lunta tulvillaan on raikas talvisääääää kiekaisee :geek::LOL::rolleyes:
Koko päivän satanut lunta pieniä taukoja lukuunottamatta.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä