Ehkä vähän puristan pepusta.
Ehkä vähän puristan pepusta.
Ollaanhan me aika vaarallisia...*murisee kisun seläntakaa aksulle* Mur...köhAi että niinku...mitäkähäh?
Mä en nyt ymmärtäny ollenkaan tota kommenttia...
Niih, nättejä ovat kyllä,mutta kaikkee nättiä ei kannata suuhunsa laittaaHirrrrmuisan nättejä kyllä ovatkin että ei sen puoleen kylläkään
Meinasko karvapallo tarttua kurkkuunOllaanhan me aika vaarallisia...*murisee kisun seläntakaa aksulle* Mur...köh
Joo, suu on täynnä kisun pörrötukkaa.Meinasko karvapallo tarttua kurkkuun
Eiku sidotaan ja viedään telttaan.Ollaanhan me aika vaarallisia...*murisee kisun seläntakaa aksulle* Mur...köh
...juuei..jotensakin tolleen äitikin on varotellu...muttamutta...toistaseks ne kaikki nätit on kyllä mun suussa ollu ihan namituksellisiakin...Niih, nättejä ovat kyllä,mutta kaikkee nättiä ei kannata suuhunsa laittaa
No pitikö sitä kisun tukkaa niin imeskellä,että suuhun tarttuu ja nieluun mennee ?Joo, suu on täynnä kisun pörrötukkaa.
Joo, todellakin!..siis vaarallisia ollahan!...eikäkö ihunoita...väärä sana Ellu, ihunoitapas!!*pihisee pää takakenossa kikkuroittensa ollessa tiukasti jumissa jossakin mitä nyt ei näje kun ovat jotenkin jossakin jumissa...mitä siellä mun selän takana oikeen tapahtuu??!!*Ollaanhan me aika vaarallisia...*murisee kisun seläntakaa aksulle* Mur...köh
Joo, suu on täynnä kisun pörrötukkaa.
Mitäs tuoksuvat niin hyvilleNo pitikö sitä kisun tukkaa niin imeskellä,että suuhun tarttuu ja nieluun mennee ?
Joo, todellakin!..siis vaarallisia ollahan!...eikäkö ihunoita...väärä sana Ellu, ihunoitapas!!*pihisee pää takakenossa kikkuroittensa olkessa tiukasti jumissa jossakin mitä nyt ei näje kun ovat jotenkin jossakin jumissa...mitä siellä mun selän takana oikeen tapahtuu??!!*
Hesusmaria sentään!*hämmentyy äkisti kokonaan*No pitikö sitä kisun tukkaa niin imeskellä,että suuhun tarttuu ja nieluun mennee ?
Ällös nyt öllös ollenkaan vihjailemassa että mun ihanaakin ihanampi vaniljainen shampoo ois jotenki huonoo...aaa*lukeekin tarkemmin*...et muuten ollutkaan mitään tommosta sanomassakaan...ni! Syytön mä kyllä siihenkin oon että mitäs tuoksuvat niin hyville kun mitäs ovat pullottaneet niin ihunaa shampootuoksua häh?! Tai siis että mun puolesta tokikin saa ja kylläkin pullottaa koska ei se mua haittaa että muutkin tykkää ja nuuskuttelee...kunhan osaavat etes pikkusesti suutansa kiinni pitääMitäs tuoksuvat niin hyville
*meinaa kuristua hiuksiin*
Just kun pääsin sanomasta, että naiset suunnittelee aina jotain meidän kilttien miesten päänmenoksi...Aksu! Vaihetaas paikkoja! Sä tuut pOmppimaan kunnolleen ihmisten ilmoille niin mä tuun nytkyllä luimisteleen nurkkikseen...
Ai taas pimppailua?Hesusmaria sentään!*hämmentyy äkisti kokonaan*
No onhan nää kyllä meleko pitkät ja tämmöset...joka paikkaan tarttuvaisetkin kyllä...yskä ymmärretty*lähti ettimään pimpulapampulaa jotta saa pyöräytettyä hempsottavalle löyhähkölle nutturantekeleelle*
...ei riitä näemmä että ite oon pöwwön kans jumissa vetoketjuissa ja auton ovissa*jupisee*..mähän taijan olla kävelevä ympäristökatastrofikin!!
Aksu! Vaihetaas paikkoja! Sä tuut pimppimaan kunnolleen ihmisten ilmoille niin mä tuun nytkyllä luimisteleen nurkkikseen...
...no ehämmäämitn pahaa kuitenkaan ollu enkä ainakaan suunnittelemassa että niinkö oisin mukamas pitemmän aikaakin tommosta miettinynnännii ku ihan äskettäin vasta mieleen jumpsahti vahingossa...sitäpaitti syytön mä siihenkin oot että justnytsiinsä oot teheny juustovoikkarit ja kaffet ja silleesti....mutta siis ihan hyvällä aattelin tota pomppimista(tarkistin! Oikein meni!) tai kävelymenemistä ulkoilmaan kun onhan siellä nyt miljoona ihanaa mahdollisuutta vastaankävelemässä jokaisella suoralla ja kulman takana mitkä laittaa hymyilyttämään ja huomaamaan kuinka elämä osaakin olla myös melkoisen ihanaaJust kun pääsin sanomasta, että naiset suunnittelee aina jotain meidän kilttien miesten päänmenoksi...
... niin ei mee kun hetki kun ollaan jo kiskomassa sohvalta ylös jonnekin ihmisten ilmoille, vaikka mulla on just kaffit, juustovoikkarit nenun edessä ja lököisä collariasu päällä ja sisätöppöset jalassa ja peitto soffalla ja kaikki sillai mukavasti, niin tonne räntäsateeseen mun ny sit muka pitäis lähteä.
Ei ollunna!!Ai taas pimppailua?
Kattisella vaan pimppailut mielessä juuAi taas pimppailua?
Ehdin huomata sen.Ei ollunna!!
Tai siis ehti olla mutku ei ookaan enää...tää vehje kirjotuttaa a i n a ton sanan ihan päin hanuria..
No on se kuules ihan tervettä touhua sekin aattelu ja semmonenkinKattisella vaan pimppailut mielessä juu
Juu,on toki tervettäNo on se kuules ihan tervettä touhua sekin aattelu ja semmonenkin