The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sataa muuten lunta!:love:
Melko sakiastikin...

Pitänee suoriutua kielimään kohta lumihiutaleita ja tuon puuhan takia hoipertelemaan ja humpsahtamaan pitkin ojanpohjapientareita ja saamaan hiuksiin lumihiutalekuorrutusta(y)! Eilisen saunomisen tiimoilta nää on vieläkin ihan kosteina joten märkyys ei haittais ollenkaan...


Kohta. Ensteks pitää saada tää aamukahvi loppuun ryystetyksi ja jotain oikeeta ruokaakin...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ollaanhan me aika vaarallisia...*murisee kisun seläntakaa aksulle* Mur...köh:ninja:
Joo, todellakin!..siis vaarallisia ollahan!:rolleyes:...eikäkö ihunoita...väärä sana Ellu, ihunoitapas!!*pihisee pää takakenossa kikkuroittensa ollessa tiukasti jumissa jossakin mitä nyt ei näje kun ovat jotenkin jossakin jumissa...mitä siellä mun selän takana oikeen tapahtuu??!!*
 
Viimeksi muokattu:
No pitikö sitä kisun tukkaa niin imeskellä,että suuhun tarttuu ja nieluun mennee ? :unsure:;):rolleyes::whistle::LOL::ROFLMAO:
Mitäs tuoksuvat niin hyville:oops:
Joo, todellakin!..siis vaarallisia ollahan!:rolleyes:...eikäkö ihunoita...väärä sana Ellu, ihunoitapas!!*pihisee pää takakenossa kikkuroittensa olkessa tiukasti jumissa jossakin mitä nyt ei näje kun ovat jotenkin jossakin jumissa...mitä siellä mun selän takana oikeen tapahtuu??!!*
:D:D
*meinaa kuristua hiuksiin*:alien:
 
No pitikö sitä kisun tukkaa niin imeskellä,että suuhun tarttuu ja nieluun mennee ? :unsure:;):rolleyes::whistle::LOL::ROFLMAO:
Hesusmaria sentään!*hämmentyy äkisti kokonaan*
No onhan nää kyllä meleko pitkät ja tämmöset:oops:...joka paikkaan tarttuvaisetkin kyllä...yskä ymmärretty*lähti ettimään pimpulapampulaa jotta saa pyöräytettyä hempsottavalle löyhähkölle nutturantekeleelle*


...ei riitä näemmä että ite oon pöwwön kans jumissa vetoketjuissa ja auton ovissa*jupisee*..mähän taijan olla kävelevä ympäristökatastrofikin!!:oops::barefoot::notworthy:

Aksu! Vaihetaas paikkoja! Sä tuut pOmppimaan kunnolleen ihmisten ilmoille niin mä tuun nytkyllä luimisteleen nurkkikseen...
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs tuoksuvat niin hyville:oops:

:D:D
*meinaa kuristua hiuksiin*:alien:
Ällös nyt öllös ollenkaan vihjailemassa että mun ihanaakin ihanampi vaniljainen shampoo ois jotenki huonoo:cautious:...aaa*lukeekin tarkemmin*...et muuten ollutkaan mitään tommosta sanomassakaan:notworthy:...ni! Syytön mä kyllä siihenkin oon että mitäs tuoksuvat niin hyville kun mitäs ovat pullottaneet niin ihunaa shampootuoksua häh?! Tai siis että mun puolesta tokikin saa ja kylläkin pullottaa koska ei se mua haittaa että muutkin tykkää ja nuuskuttelee:rolleyes:...kunhan osaavat etes pikkusesti suutansa kiinni pitää:cautious:
 
Aksu! Vaihetaas paikkoja! Sä tuut pOmppimaan kunnolleen ihmisten ilmoille niin mä tuun nytkyllä luimisteleen nurkkikseen...
Just kun pääsin sanomasta, että naiset suunnittelee aina jotain meidän kilttien miesten päänmenoksi...
... niin ei mee kun hetki kun ollaan jo kiskomassa sohvalta ylös jonnekin ihmisten ilmoille, vaikka mulla on just kaffit, juustovoikkarit nenun edessä ja lököisä collariasu päällä ja sisätöppöset jalassa ja peitto soffalla ja kaikki sillai mukavasti, niin tonne räntäsateeseen mun ny sit muka pitäis lähteä.
 
Softy
Hesusmaria sentään!*hämmentyy äkisti kokonaan*
No onhan nää kyllä meleko pitkät ja tämmöset:oops:...joka paikkaan tarttuvaisetkin kyllä...yskä ymmärretty*lähti ettimään pimpulapampulaa jotta saa pyöräytettyä hempsottavalle löyhähkölle nutturantekeleelle*


...ei riitä näemmä että ite oon pöwwön kans jumissa vetoketjuissa ja auton ovissa*jupisee*..mähän taijan olla kävelevä ympäristökatastrofikin!!:oops::barefoot::notworthy:

Aksu! Vaihetaas paikkoja! Sä tuut pimppimaan kunnolleen ihmisten ilmoille niin mä tuun nytkyllä luimisteleen nurkkikseen...
Ai taas pimppailua? :D
 
Just kun pääsin sanomasta, että naiset suunnittelee aina jotain meidän kilttien miesten päänmenoksi...
... niin ei mee kun hetki kun ollaan jo kiskomassa sohvalta ylös jonnekin ihmisten ilmoille, vaikka mulla on just kaffit, juustovoikkarit nenun edessä ja lököisä collariasu päällä ja sisätöppöset jalassa ja peitto soffalla ja kaikki sillai mukavasti, niin tonne räntäsateeseen mun ny sit muka pitäis lähteä.
:notworthy:...no ehämmäämitn pahaa kuitenkaan ollu enkä ainakaan suunnittelemassa että niinkö oisin mukamas pitemmän aikaakin tommosta miettinynnännii ku ihan äskettäin vasta mieleen jumpsahti vahingossa...sitäpaitti syytön mä siihenkin oot että justnytsiinsä oot teheny juustovoikkarit ja kaffet ja silleesti....mutta siis ihan hyvällä aattelin tota pomppimista(tarkistin! Oikein meni!) tai kävelymenemistä ulkoilmaan :) kun onhan siellä nyt miljoona ihanaa mahdollisuutta vastaankävelemässä jokaisella suoralla ja kulman takana mitkä laittaa hymyilyttämään ja huomaamaan kuinka elämä osaakin olla myös melkoisen ihanaa:love:


Mutta siis...ole rauhassa mies hyvä olotöppösissä ja asupöksyissäs :).
 
Oijoijoijoi!! Nyt kuulkaas!! Siis kun tuolla tulee semmosia*pakahtuu* jättimäisen isoja ihania lumihiutalepläjäytyksiä :love:!!



Oikeesti!!
Nythän on niin että mä unohdan syömiset ja hyppään vaatteisiin ja villatakkiin ja myssykkään ja kenkusiin ja mänen ulos :)!




...ei tartte olla mun vehkeen tekemisien perään hekottamassa kroppaasa kippeeks eikä muutenkaan sunnuntairauhaansa menettämässä kun puistun tuonne toisaalle:cautious:....ja toi oli sitten huonoa vitsinvitsiä(y)..mutta että.


Pidä ihanaa lempeetä sunnuntaita :). Nautiskele olosta ja elosta ja hymistele tyytyväisyydestä. Ja muista että oot hyvä tyyppi:love:!
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Siis ei vittu! Ton seitsenvuotiaan isoveli toi käydessään mukanaan tuollaista maitojauhetta mikäon tarkoitettu 1-3 vuotiaille ja sitä nyt sit pitäisi lapselle murojen kanssa antaa. :confused:

Maitoa ei saa juoda kun siitä menee (muka) vatsa sekaisin. Jogurttia kyl saa. Ja juustoa. Ja suklaata. Ja jäätelöä.

Mikähän logiikka tossa on?

Mä käytän vaikka pullataikinaan ton. Tai pannukakkuun. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä