The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Huomenta vaan :)

Klo 8 herätty tai no nousin ylös. Heräsin ekan kerran vähän ennen seiskaa.
Nyt on uus puhelin tilattu Sony Xperia XA1 plus :) Sininen.Hinta tippui eilisestä 50€
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Elena777
niijuu ja sekin vielä, että päätöksestä huolimatta oli pakko mennä kauppaan kun kahvi loppui. Ja sit vielä heräteostoksena glögiä. Ei toiminut lainkaan mun "älä vaan osta mitään päiväni".
 
Päivää kettinkiin.
Kaffia masu pullollaan. Siitä se viikonloppu alkaa.
Meinasin vaihtaa yhen kirjaimen tossa kaffia sanassa,mut en viitti kiusata sinnuu. :unsure::oops:
Olisikin koffia mutta akuutin valuuttavajeen vuoksi säästöpossuni näkee nälkää ja lompakkoni toimii lähinnä paperipainona, ettei laskupino lentele ympäri nukkumaluukkua avatessani partsin oven.
Yritän paikata o-vitamiinin puutteen sitten ensi viikonloppuna.
 
Päivää että pätkähti:)!
Kukkuu, mitä Sulle kuuluu?

Jestas että tää elämä vaan ottaa otteeseensa, ei sillä - en valita vaikka välistä heikunkeikuttaa ja tossua viipotuttaa...eipähän ole ajankäyttöongelmia ollenkaan! Ja mitä hittoja - tässä oli pakkasta ja lunta ja maa valkiana ja valoisaa ihanaa:love: ja nyt sitten loskapjaiskosössömössöö niin ettei pysy kintuillaan pystyssä ja reinokin menee tossa sohjoliirussa miten sattuu:barefoot:...olkaapa varovaisina jos ootte liikenteeseen pyrkimässä. Ja ne heijastimet kehiin kans(y)!


No mutta - toivottavasti sulla on kaikki hyvin ja mallillaan :). Mä oon masuni kanssa ihan uulal-laa:D....en taija vähälle ajalle tehdäkään lasagnee:p...tai jos teen niin täytyy yrittää tehdä siitä jotenkin vähemmän maistuvaista:oops:...
 
Päivää että pätkähti:)!
Kukkuu, mitä Sulle kuuluu?

Jestas että tää elämä vaan ottaa otteeseensa, ei sillä - en valita vaikka välistä heikunkeikuttaa ja tossua viipotuttaa...eipähän ole ajankäyttöongelmia ollenkaan! Ja mitä hittoja - tässä oli pakkasta ja lunta ja maa valkiana ja valoisaa ihanaa:love: ja nyt sitten loskapjaiskosössömössöö niin ettei pysy kintuillaan pystyssä ja reinokin menee tossa sohjoliirussa miten sattuu:barefoot:...olkaapa varovaisina jos ootte liikenteeseen pyrkimässä. Ja ne heijastimet kehiin kans(y)!


No mutta - toivottavasti sulla on kaikki hyvin ja mallillaan :). Mä oon masuni kanssa ihan uulal-laa:D....en taija vähälle ajalle tehdäkään lasagnee:p...tai jos teen niin täytyy yrittää tehdä siitä jotenkin vähemmän maistuvaista:oops:...
Meillä syötiin lasagnee eilen ja toissapvänä :p
ja maa on täälläkin valkeena!:love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Päivää että pätkähti:)!
Kukkuu, mitä Sulle kuuluu?

Jestas että tää elämä vaan ottaa otteeseensa, ei sillä - en valita vaikka välistä heikunkeikuttaa ja tossua viipotuttaa...eipähän ole ajankäyttöongelmia ollenkaan! Ja mitä hittoja - tässä oli pakkasta ja lunta ja maa valkiana ja valoisaa ihanaa:love: ja nyt sitten loskapjaiskosössömössöö niin ettei pysy kintuillaan pystyssä ja reinokin menee tossa sohjoliirussa miten sattuu:barefoot:...olkaapa varovaisina jos ootte liikenteeseen pyrkimässä. Ja ne heijastimet kehiin kans(y)!


No mutta - toivottavasti sulla on kaikki hyvin ja mallillaan :). Mä oon masuni kanssa ihan uulal-laa:D....en taija vähälle ajalle tehdäkään lasagnee:p...tai jos teen niin täytyy yrittää tehdä siitä jotenkin vähemmän maistuvaista:oops:...
Moikkeliskukkuu murunen :)
Onha kaikki hyvin,kiirettä pitänyt ? :)

Miehen silmä leikattiin tiistaina, viimeinkin. Silmätippoja 3x pv, kuukauden päästä kontrolli.
Päivät hujastaa ohi pikana.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Moikkeliskukkuu murunen :)
Onha kaikki hyvin,kiirettä pitänyt ? :)

Miehen silmä leikattiin tiistaina, viimeinkin. Silmätippoja 3x pv, kuukauden päästä kontrolli.
Päivät hujastaa ohi pikana.
Oijoijoi, hei - teillä on vihdoinkin se leikkaus ohi :)! Milläs mielellä toipilas siellä? Hö, tyhmiä kyselen..parhaassa hoivassa ja huolenpidossa on hän:love:

Nyt vain maltillista toipumista, eihän ole mitään kolotuksia tai lämpöjen nousuja?

Ja joo, päivät menee ihan turkasella vauhdilla...kohta joujoujoujouluttaakin:)!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä