Täällä liidelin luomu-pavuista itsejauhettua.
Tytär taiteili mokkapaloja ja siksi kahvi on melkoisen vahvaa...
-pysynen hereillä puolilleöin.
Tytär taiteili mokkapaloja ja siksi kahvi on melkoisen vahvaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
https://sonichits.com/video/Irwin_Goodman/Siihen_aikaan_kun_isä_lampun_ostiKyllä mutta et ymmärtänyt mitä tarkoitin sillä.
En puhunut kynttilöistä.https://sonichits.com/video/Irwin_Goodman/Siihen_aikaan_kun_isä_lampun_osti
minä en ymmärtänyt? Mun lapsuudessa paloi taloja, kun moni halusi polttaa steariinikynttilöitä - esimerkiksi naapurilla oli sellainen joulukuusi.
http://www.heraldica.fi/fi/vaakunarekisteri/Tämän kaikki tietää, mut ne muut siellä...
"Jer 10:9 Taottu hopia tuodan meren ylidze/ ja culda tuodan Uphasta/ walmistettu tecomiehildä ja hopiasepildä/ he puetetan kellaisella silkillä ja purpuralla/ jotca caicki owat taitawain työt."
Laivat on siihen aikaan tehty eurooppalaisten tammista![]()
Kai mie nyt sen käsitin, mut pimeyden takia niitä valoja tarvitaan. Muu olis jo älyttömyyttä.En puhunut kynttilöistä.
Vaan näistä:
![]()
Meinaat et virolaiset raksamiehet saa sunnuntailisiä?Päivää kettinkiin.
Olen nähnyt ihan outoja päiväunia koko päivän.
Semmoista, että ihan kuin tänään olisi sunnuntai ja parvekkeellani olisi pyörinyt remppamiehiä repimässä irti näkösuojamuoveja. Ja touhunnut jotain muutakin siinä niin, että en ole päässyt tupakille.
Onneksi sen täytyy olla unta koska eihän tossa o arkipäisinkään just koskaan tehty mitään niin nyt muka revittäis suojamuoveja sundislisillä?
jos se on ostanut uuden sängyn ja moukaroi sitä vanhaa natisevaa hetekkaa nyt tuhanneks palaseks?Mitä helevettiä naapuri hakkaa? Kauhee meteli.![]()
![]()
Unessani kuulin näiden puhuvan jotain arabian kaltaista?Meinaat et virolaiset raksamiehet saa sunnuntailisiä?
Mä en oikein saa selvää tuleeko ääni seinän takaa vai yläpuolelta.jos se on ostanut uuden sängyn ja moukaroi sitä vanhaa natisevaa hetekkaa nyt tuhanneks palaseks?![]()
Päiväunieni remonttimiehet ovat nyt lopettaneen täällä tältä sunnuntailta.Mitä helevettiä naapuri hakkaa? Kauhee meteli.![]()
![]()
Miksi virolaiset raksamiehet puhuivat sun unessa arabian kaltaista? Kerroppa meille se nyt!Unessani kuulin näiden puhuvan jotain arabian kaltaista?
En tiedä maksetaanko heille vai ei. Sitä uneni ei kertonut.
Ei sen pitäis olla taloyhtiön pussista pois koska talohan maksaa vain toteutuneen urakan.
En kyllä ymmärrä mistä tossa talo maksaa koska mun parvekkeeni on silminnähden huonommassa kunnossa kuin mitä se oli ennen remonttia.
Jos se tuleekin sun makuuhuoneesta??Mä en oikein saa selvää tuleeko ääni seinän takaa vai yläpuolelta.
NäköjäänPäiväunieni remonttimiehet ovat nyt lopettaneen täällä tältä sunnuntailta.
Jos ne siirtyivät sinne?
Iik!Jos se tuleekin sun makuuhuoneesta??![]()
Eiks naiset yleensä nää päiväunia remonttimiehistä?Päiväunieni remonttimiehet ovat nyt lopettaneen täällä tältä sunnuntailta.
Jos ne siirtyivät sinne?
Niinpä. Uni meni väärään kauppaan.Eiks naiset yleensä nää päiväunia remonttimiehistä?
Varastit sitte senkin idean...miltä nyt tuntuu noin niinku omasta mielestä?![]()
Painajaisia nää pikemminkin on olleet.Eiks naiset yleensä nää päiväunia remonttimiehistä?
Varastit sitte senkin idean...miltä nyt tuntuu noin niinku omasta mielestä?![]()
Mut ton vuoksi mä yleensä kuljenkin remonttiliivi päällä ruuvari ja mittanauha mukana.Eiks naiset yleensä nää päiväunia remonttimiehistä?![]()
Onko tuottanut tuloksia?Mut ton vuoksi mä yleensä kuljenkin remonttiliivi päällä ruuvari ja mittanauha mukana.
Mä olen vain katsellut. Kehannu lähestyä.Onko tuottanut tuloksia?
Minä pidän remonttivaatteita viikot enkä ole huomannut mitään suurta naismäärää kainalossa![]()
Jos nollatulos paranee 100% niin se on silti 0Onko tuottanut tuloksia?
Minä pidän remonttivaatteita viikot enkä ole huomannut mitään suurta naismäärää kainalossa![]()
Mä en oikein saa selvää tuleeko ääni seinän takaa vai yläpuolelta.