The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Tämän kaikki tietää, mut ne muut siellä...
"Jer 10:9 Taottu hopia tuodan meren ylidze/ ja culda tuodan Uphasta/ walmistettu tecomiehildä ja hopiasepildä/ he puetetan kellaisella silkillä ja purpuralla/ jotca caicki owat taitawain työt."
Laivat on siihen aikaan tehty eurooppalaisten tammista:cool:
http://www.heraldica.fi/fi/vaakunarekisteri/
Keltaisia kankaita, silkkiä tuli tietysti siellä missä mulperipuu kasvaa ja punainen on ollut purppuraa. Heraldisia värejä molemmat:)
 
Päivää kettinkiin.

Olen nähnyt ihan outoja päiväunia koko päivän.
Semmoista, että ihan kuin tänään olisi sunnuntai ja parvekkeellani olisi pyörinyt remppamiehiä repimässä irti näkösuojamuoveja. Ja touhunnut jotain muutakin siinä niin, että en ole päässyt tupakille.
Onneksi sen täytyy olla unta koska eihän tossa o arkipäisinkään just koskaan tehty mitään niin nyt muka revittäis suojamuoveja sundislisillä?
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Päivää kettinkiin.

Olen nähnyt ihan outoja päiväunia koko päivän.
Semmoista, että ihan kuin tänään olisi sunnuntai ja parvekkeellani olisi pyörinyt remppamiehiä repimässä irti näkösuojamuoveja. Ja touhunnut jotain muutakin siinä niin, että en ole päässyt tupakille.
Onneksi sen täytyy olla unta koska eihän tossa o arkipäisinkään just koskaan tehty mitään niin nyt muka revittäis suojamuoveja sundislisillä?
Meinaat et virolaiset raksamiehet saa sunnuntailisiä?
 
Meinaat et virolaiset raksamiehet saa sunnuntailisiä?
Unessani kuulin näiden puhuvan jotain arabian kaltaista?

En tiedä maksetaanko heille vai ei. Sitä uneni ei kertonut.
Ei sen pitäis olla taloyhtiön pussista pois koska talohan maksaa vain toteutuneen urakan.

En kyllä ymmärrä mistä tossa talo maksaa koska mun parvekkeeni on silminnähden huonommassa kunnossa kuin mitä se oli ennen remonttia.
 
Unessani kuulin näiden puhuvan jotain arabian kaltaista?

En tiedä maksetaanko heille vai ei. Sitä uneni ei kertonut.
Ei sen pitäis olla taloyhtiön pussista pois koska talohan maksaa vain toteutuneen urakan.

En kyllä ymmärrä mistä tossa talo maksaa koska mun parvekkeeni on silminnähden huonommassa kunnossa kuin mitä se oli ennen remonttia.
Miksi virolaiset raksamiehet puhuivat sun unessa arabian kaltaista? Kerroppa meille se nyt!:barefoot::barefoot:
 
Onko tuottanut tuloksia?
Minä pidän remonttivaatteita viikot enkä ole huomannut mitään suurta naismäärää kainalossa :ROFLMAO:
Jos nollatulos paranee 100% niin se on silti 0

Tos on ny varmaan joku pikku juttu jota me ei olla sisäistetty.

Niinku se yks musikantti jolle sanottiin, että flaksi paranee kun pitää makkaraa housuissa. Flaksi vaan huononi kunnes hänelle sanottiin, et se makkara kuuluu etupuolelle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä