♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Testasin nyt aamulla negan :unsure: Tänään siis olis menkkojen alkupäivä, ja jotenkin sain itseni näistä oireista jo vakuuttuneeksi, että nyt ois voinu tärpätä. Harmittaa! Erityisesti rinnat on kipeämmät kuin ikinä menkkojen aikaan, mutta no. Nega oli selvä, ainakin nyt. Jotain toivoahan on niin kauan kunnes menkat alkaa...
 
@syystyttö pahoittelut negasta.:(

Täällä varmaan Kp 37 / 34-35 tiedän ettei ole enää plussaan mahdollisuutta ja epätodennäköistähän se on ollut koko ajan, MUTTA lenkillä ja salilla on ollut paha olo ja nyt tuli banaanista huono olo. Mrrrrr... Huomenna taas järkiinpalautus testi:poop:
 
Mulla ei oo ikinä ollu "valeoireita", mut nyt samoin kuin sinulla @eevas, että pientä huonoa oloa ollu. Aamulla oli pahoinvoiva olo ja jugurtti oksetti. Tosin jostain luin, että jos testi on nega, niin kropassa on vielä niin vähän raskaushormonia, ettei oireitakaan vois vielä olla. Joten taitaa olla pään sisällä kaikki...

@emppu11 onpas hauskaa, että on kierrot synkassa :D Tsemppiä sinne, jos se vielä plussaksi muuttuisi. Mä testaan seuraavan kerran varmaan to tai pe, jos ei oo alkanu.
 
Mullakin on ollut tänään pahoinvointia. Mulle tulee paha olo tosi helposti milloin mistäkin, joten uskon että tämä johtuu jännityksestä. Menkkamaisia alavatsakipujakin ollut jonkun aikaa, eli olisiko nyt sitten kohta alkamassa (kp33 tänään).
 
Noniin nyt on gynellä käyty. Oli myös sitä mieltä että vuosi pitäis vielä odottaa. Kunnes ultras ja totes, ettei spontaania ovulaatiota tule tekemään. Tämä sama mulla oli diagnosoinut aiemminkin pco:n, mutta nyt näköjään rakkulat vain lisääntyneet. Perustestit pyysi mun käydä ottamassa, miehen vasta vuoden päästä, jos mitään ei kuulu.

Terolutit sain ja sen jälkeen letrozole kuuri. Ja kierron puoliväliin uus ultra. Lisäks suositteli alottaa inofolic -valmisteen joka auttaa sokeritasapainossa. Samantyylinen valmiste kun metforem, mutta tämä on reseptivapaa.

Näillä nyt ainakin käyntiin, samalla ajatukset pitäis saada jonnekin muualle, mutta mitä sitä voi ajatella, kun tiettynä kierron päivinä pitää muistaa tietyt lääkkeet ottaa
 
Meillä yrittäminen jää joksikin aikaa tauolle..:cry: Sain tänään puhelun neuvolasta ja papanäytteestä löytynyt syövän esiasteeseen viittaavia muutoksia ja terkkari kehoitti keskeyttämään raskautumisyritykset.. Oon ihan sekaisin ja kauhuissani tästä! Varasin heti yksityiselle gynelle ajan (thank god on vakuutus) niin ei tarvitse odotella viikkokausia että asia etenee, vaan pääsen heti torstaina tarkempiin tutkimuksiin.
Toivon teille paljon plussia ja tsemppiä kaikille!:love: Palaan tänne taas kun saadaan lääkäriltä lupa jatkaa. Nyt täytyy hoitaa oma keho ensin kuntoon!
 
Noniin nyt on gynellä käyty. Oli myös sitä mieltä että vuosi pitäis vielä odottaa. Kunnes ultras ja totes, ettei spontaania ovulaatiota tule tekemään. Tämä sama mulla oli diagnosoinut aiemminkin pco:n, mutta nyt näköjään rakkulat vain lisääntyneet. Perustestit pyysi mun käydä ottamassa, miehen vasta vuoden päästä, jos mitään ei kuulu.

Terolutit sain ja sen jälkeen letrozole kuuri. Ja kierron puoliväliin uus ultra. Lisäks suositteli alottaa inofolic -valmisteen joka auttaa sokeritasapainossa. Samantyylinen valmiste kun metforem, mutta tämä on reseptivapaa.

Näillä nyt ainakin käyntiin, samalla ajatukset pitäis saada jonnekin muualle, mutta mitä sitä voi ajatella, kun tiettynä kierron päivinä pitää muistaa tietyt lääkkeet ottaa
Mihin toi sokeritasapaino liittyy?
Hyvä, että sait homman alkuun ja toivotaan, että noilla tärppää ja ei tartte miettiä niitä myöhempiä tutkimuksia.
 
Hei! Pääsiskö yks haaveilija mukaan?
Olen vuoden verran kärsinyt vauvakuumeesta ja nyt mies ilmoitti saaneensa tartunnan. :p Tässä kierrossa siis ensimmäinen yk, mutta pahoin pelkään että myöhästynyt sellainen. Oma kiertoappi sanoi siis 5.11. ovulaatiopäiväksi, jolloin myös pariin otteeseen seksiä harrastettiin, mutta huomasin runsaat limat ja halut jo pari päivää sitä ennen. Senpä vuoksi en laittanut mitään odotuksia tähän kiertoon.

Nyt kuitenkin 7 dpo alkaen järkyttävän kipeät rinnat etenkin sivuilta ja silloin myös pari tylppää kipeää vihlasua kohdussa. Tänään 9 dpo r-testi nega (vastavalossa näkyvä viiva) ja väsynyt sekä hieman pahoinvoiva olo. Uusi testaus perjantaina. o_O

Ensi kierrossa ei mahista yrittää, joten seuraava yritys jää uuden vuoden vaihteeseen. :love:

Naturamama/32v.(mies30)/yk1/luomu
 
  • Tykkää
Reactions: ronso ja Jennipä
@atvk87 en tiedä sanoinko tai ymmärsinkö väärin.. mutta pco:ssa on kohonnut riski diabetekseen, ja ilmeisesti vaikkei diabetestä ole, saattaa glukoosiarvot olla koholla. Tossa valmisteesaa on foolihappoa ja myo - inositolia. Joillain valmiste riittänyt kuukautisten alkuun, toivoa siis itelläkin ehkä on..
 
Oho, olikin jäänyt viestei välistä. @Karla89 tsemppiä sinne ja toivotaan että olisi helposti hoidettavissa. Ja olisihan se kiva jos haluat käydä kertomassa kuulumisia tuon asian suhteen, vaikka ei nyt vauvakuumeiluun liitykkään suoraan. Toivottavasti saatte taas yrityksen käyntiin mahdollisimman pian!
 
  • Tykkää
Reactions: Karla89
Meillä yrittäminen jää joksikin aikaa tauolle..:cry: Sain tänään puhelun neuvolasta ja papanäytteestä löytynyt syövän esiasteeseen viittaavia muutoksia ja terkkari kehoitti keskeyttämään raskautumisyritykset.. Oon ihan sekaisin ja kauhuissani tästä! Varasin heti yksityiselle gynelle ajan (thank god on vakuutus) niin ei tarvitse odotella viikkokausia että asia etenee, vaan pääsen heti torstaina tarkempiin tutkimuksiin.
Toivon teille paljon plussia ja tsemppiä kaikille!:love: Palaan tänne taas kun saadaan lääkäriltä lupa jatkaa. Nyt täytyy hoitaa oma keho ensin kuntoon!
Ohoh, ei ihme että järkytyit @Karla89 :( Ei se onneksi välttämättä syöpää tarkoita, tiedätkö onko minkä tason muutos? Toivottavasti lievin mahdollinen ja selviit pelkällä säikähdyksellä! Ja niinku @atvk87 sanoi niitä lieviä muutoksia voidaan hoitaa suht helposti. Ja pidän peukkuja että pääsette taas pian yrittämään. Tsemppiä!!
 
Voi ei @Karla89 onpa tosiaan ikäviä uutisia ja ei ihme, jos säikäyttää. Komppaan muita, että nuo pystytään tosi useassa tapauksessa hoitaan ja toimenpidekään ei kai ole ihan hirveä. (mulla on ystävälle tehty samasta syystä, mutten nyt mitään asteita muista) Kaikkea hyvää teille<3

Hei @Naturamama Ihanaa et liityt joukkoon, jossain ketjussa juteltiin, kun meillä oli alussa sama, että mies ei innostunut ajatuksesta. Toivottavasti tulee teille pian plussa:love:
 
Pahoittelut negoista ja menkoista kaikille keitä nyt koskee, ja oikein extrapaljon voimia @Karla89 lle! (n)

Tervetuloa myös uusille! @Jahapa mukava kuulla että teillä saatiin nyt homma rullaamaan. Toivotaan että nämä pienet avut tuottaa tulosta (y)

Käyn joka päivä puhelimella lueskelemassa täällä teidän kuulumisia, mutta puhelimella kirjoitus on niin hidasta ettei aina tule vastailtua. Joku kysyi mitä muita keskusteluja seurataan... minä seuraan vähän kaikkia näitä aktiivisimpia yritysketjuja, mutta tämän lisäksi kirjottelen vain himotestaajiin silloin tällöin. Tänäänpä pärähti muuten iloinen hymynaama cb:n ovisdigiin, piti heti vähän heilutella :p huomenna ja ylihuomenna lisää ja sit vaan piinailemaan. Nuo tässä kierrossa ekaa kertaa mukana olleet ovistestit on muuten meillä olleet hermojen pelastus. En oo stressannut yhtään meneekö ovis pian ohi, fiilis on ollut oikein tjottimaisen rento :LOL:
 
Voi ei @Karla89 onpa tosiaan ikäviä uutisia ja ei ihme, jos säikäyttää. Komppaan muita, että nuo pystytään tosi useassa tapauksessa hoitaan ja toimenpidekään ei kai ole ihan hirveä. (mulla on ystävälle tehty samasta syystä, mutten nyt mitään asteita muista) Kaikkea hyvää teille<3

Hei @Naturamama Ihanaa et liityt joukkoon, jossain ketjussa juteltiin, kun meillä oli alussa sama, että mies ei innostunut ajatuksesta. Toivottavasti tulee teille pian plussa:love:
Muistankin sinut! Oletteko te yrittäneet sitten vielä tosissaan vai lykkääntyikö? Toivotaan tosiaan! :love:

Vaikka nyt olenkin ihan uusi täällä niin pahoittelut @Karla89 . Minulla oli teininä joku muutos myös siellä, mutta poistui sähkösilmukalla, minkä jälkeen aina puhtaat papat olleet! Sehän noissa seulonnoissa onkin hyvä, että jää heti kiinni! Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Karla89
@ronso mun mielestä kans ovistestit vähentää stressiä huomattavasti :LOL: ei tarvii arvailla ajankohtia. Tosin nyt lääkäri ohjeisti olee tikuttamatta ja touhuilee kp 10-17 parin päivän välein. En tiiä osaako sitä enää olla tikuttelematta, mutta yritetään.

Huomenna tai ylihuomenna pitäs tulla progesteronikokeen tulokset. Kauhean oireeton olo ollut, mutta se voi olla ihan hyvä asia.
 
  • Tykkää
Reactions: ronso
Valtavasti onnea @Pilvilinna91 ja @emmmis :love:

Tervetuloa uusille ja pahoittelut negan tehneille!

@Karla89 voi ei! Kovasti tsemppiä ja kauniita ajatuksia sulle! <3 Olisi kiinnostava kuulla kuulumisiasi, jos vain siltä tuntuu.

ON: Lomilta palattu ja oli kyllä sellainen peittojenheilutteluviloma että. :D Osasin kyllä siellä olla miettimättä kauheasti tätä vauvajuttua, mutta kotiin palatessa palasi taas mieleen ja tulin lukemaan nää teijän "muutamat" viestit.:p
Mulla on jotenkin tosi vahva tunne tän kierron suhteen, että josko nyt olis tärpännyt. Jos ei ole, niin tippuu kyllä kovaa ja korkealta. Dpo 6-7 taitaa olla nyt.

Pakko kumminkin lähteä hieman avautumaan, kun joku täällä (en nyt muista kuka(n)) mainitsi, että tämä paikka on ainoa minne joitain ajatuksiaan kehtaa purkaa. :D Asiaan, puhutaan paljon miehen kanssa tästä vauvasta, nimistä ja kaikesta. Monesti olen varmistanut häneltä, että onhan hän ihan varma tästä, ettei tule sitten sellainen olo, että menettäis elämänsä tai jotain. :ROFLMAO: Mutta silti musta tuntuu ajoittain, ettei mies haluaisi, vaikka aina vakuuttaa mulle, että haluaa. Ihan kuin ei vain kehtaisi sanoa. Miten pääsen irti tästä ajatuksesta?

Joo ja muaki vähän ahdistaa, että olen kertonut niin monelle yrittämisestä. Toisaalta toivon, että porukka on unohtanut sen hahah.
 
  • Tykkää
Reactions: Karla89
Ei oo totta, @eevas! Onnea!!! :love:

Pahoittelut negoista kaikille ja @Karla89:lle varsinkin valtavasti tsemppiä! Toivottavasti kaikki hoituu nopeasti ja pääset pian taas kuumeilemaan. <3

Tervetuloa mukaan, @Naturamama! :)

Täällä aukes hanat odotetusti eli yk5 lähti käyntiin. Nyt yritän olla taas vähän ajattelematta koko asiaa, mutta vaikeeta se on. Huomaan myös miettiväni, että ehkä mun ja miehen sukusolut ei sovi yhteen ja siksi ei tärppää. Siitä tulee tosi paha mieli, vaikka järjellä ymmärrän, ettei se välttämättä niin ole.

Toivotaan, @marrrsipaani, että tämä olisi teidän kierto! Meillä oli alun perin niin, että mies ei ollut kovin innostunut vauva-ajatuksesta ja vaikka nyt on eri ajatukset, huomaan silti miettiväni sitä, haluaako hän oikeasti yhtä paljon kuin minä. Ainakin menkat ovat aina mulle suurempi pettymys. Mies myös pohtii kovasti tulevaisuutta ja maapallon tilaa, mikä itseänikin pelottaa. Täällä siis käydään myös keskusteluja siitä, kannattaako ja onko reilua hankkia tähän maailmaan enää lapsia.

Näin ensimmäisen kiertopäivän kunniaksi olen näköjään taas aika syvissä vesissä. :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä