Menikö mun ruoka nyt pilalle kun laitoin kananmunaa siihen ja kun se oli valmis niin must tuntu et haisi oudolta.Munis päivämäärä 10.11 ja säilytän huoneen lämmös mut enpä sit katsonut sitä etukäteen.Mut ei ne munat mun mielestä haissu kun rikoin ne....
Kananmunassa on kaksi vaihtoehtoa. Se on käyttökelpoinen tai pilalla. Jos se on pilalla niin hajusta ei voi erehtyä.Menikö mun ruoka nyt pilalle kun laitoin kananmunaa siihen ja kun se oli valmis niin must tuntu et haisi oudolta.Munis päivämäärä 10.11 ja säilytän huoneen lämmös mut enpä sit katsonut sitä etukäteen.Mut ei ne munat mun mielestä haissu kun rikoin ne....
Mä myönnän että heitän kyllä tosi helposti pois jos päivämäärät on mennyMä oon syönyt kananmunia joissa on päivys mennyt reilu kuukausi sitten. Se haisee kun sen rikkoo. Heti ja niin ettei jää epäselväsi.
Juu ei kananmunissa just päiväyksia kannata kattella.Mä oon syönyt kananmunia joissa on päivys mennyt reilu kuukausi sitten. Se haisee kun sen rikkoo. Heti ja niin ettei jää epäselväsi.
En oo saanu pillua mutta ei se haittaa kun en sitä edes välitä saada.Onko muut saanu pillua tänä viikonloppuna ku minä?
En oo saanu pillua mutta ei se haittaa kun en sitä edes välitä saada.
Koska tykkään munastaMiksi et tykkää pillusta?
En ole saanut pitkään aikaan.Onko muut saanu pillua tänä viikonloppuna ku minä?
En ole saanut pitkään aikaan.
Ei se silleen haittaa. Pidän enemmän munasta.Harmillista, mie pärjään ilman viikon.
Ei se silleen haittaa. Pidän enemmän munasta.
Perjantaina, illalla.Onko muut saanu pillua tänä viikonloppuna ku minä?
Vaikea sanoa. Varmaan hyvin pitkä aika.Mie en ole kokeillut munaa ku se on ehkä vähän homoa
Kuinkahan pitkään pitäisi olla autiolla saarella, että saman sukupuolen edustaja alkaisi houkuttamaan?
Vaikea sanoa. Varmaan hyvin pitkä aika.
Turha niihin päivämääriin on tuijottaa. Munatkin säilyy paljon pitempään mitä pvmäärässä seisoo, ja tosiaankin, hajusta ei voi erehtyä jos on mätä muna. Olen vain kerran saanut sellasen, se haju sai kyökkimään ja pään pönttöön.Mä myönnän että heitän kyllä tosi helposti pois jos päivämäärät on menny
Koska tykkään munasta
Epätoivoisia ja munanhimoisia leidejä palsta täynnäEn ole saanut pitkään aikaan.