Niinistö ei vastusta suurmoskeijaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 901
19 186
113
Talouselämän artikkeli. Pari vuotta vanha artikkeli, mutta en usko että Niinistö ilkeää tuossa asiassa olla takinkääntäjä.

fb707ea5-86d4-3b68-8841-01c55d1aaec3

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö ANTTI MANNERMAA
POLITIIKKA
Presidentti Niinistö ymmärtäisi saudirahalla rakennetun suurmoskeijan
14.11.2015 18:58
TALOUS JA POLITIIKKA
@
Tasavallan presidentti Sauli Niinistö ei tyrmää ajatusta, että Helsinkiin rakennettaisiin suurmoskeija saudien tai Bahrainin rahoilla.

Valtioneuvoston edessä pidettiin lauantaina mielenosoitus Helsinkiin kaavailtua suurmoskeijaa vastaan.

Sopisiko tasavallan presidentti Sauli Niinistölle suurmoskeijan rakentaminen saudien tai Bahrainin rahoilla?

"Meillä on vapaus harjoittaa uskontoa, ja jos rahoitus on puhtaasta auttamushalusta, niin ymmärrän kyllä jos ottavat vastaan", Niinistö kertoo."Muslimien on kyllä syytä käydä vuoropuhelua keskenään" tästä asiasta, Niinistö jatkaa. "Se on sujunut hyvin tähänkin asti".

Nonni, ja kun korkeammalta taholta tulee tuommoista löpinää niin arvatkaa vaan että pystyykö Vapaavuori pysymään aikaisemmassa ei-kannassaan. :cautious: :mad:

En äänestä Niinistöä (vaikka ei hän mun ääntä kaipaakaan, voittaa silti), ei mikään kristitty saa edistää toisen uskonnon leviämistä. On myös ajamassa EU:n liittovaltion suuntaan Suomea.

Viimeksi muokattu:
Mä en ole vastustanut ensimmäistäkään Jehovan todistajien valtakunnansalia.
En ole koskaan käynyt yhdessäkään.
Eivät ole koskaan käyneet minun lompakollani.

Miksi mä vastustaisin moskeijaa jos semmoinen tehdään samoilla reunaehdoilla?

Haluat ehkä muuttaa tuonne etelämmäs?

Uutiset | Ulkomaan uutiset
Irak suunnittelee sallivansa jopa 9-vuotiaiden tyttöjen avioliitot - ihmisoikeusjärjestöt järkyttyneitä
Eilen klo 20:55
Irakin parlamentti käsittelee lakiesitystä, joka sallisi jopa 9-vuotiaiden tyttöjen avioliitot.

• Irakin parlamentti käsittelee lakiesitystä, joka sallisi jopa 9-vuotiaiden tyttöjen avioliitot.
  • Edellisen kerran lakiesitys oli näin näkyvästi esillä vuonna 2014 vaalien yhteydessä.
  • Ihmisoikeus- ja kansalaisjärjestöt ovat järkyttyneitä, että lakiesitystä edes käsitellään.

On todistettu että musut radikalisoituu moskeijoissa, juuri oli lehdessä juttua muslimi imaamista joka toimii Hesassa edelleen vaikka on tunnustanut toimineensa isiksen riveissä...sinä voit toki suomalaisena kannattaa terroristiuskontoja aivan niin paljon kuin tahdot, mutta älä kiltti vertaa islamia jehovantodistajiin jotka tunnetusti ovat aseistakieltäytyjiä, saati sitten terroristeja....tai osoita edes nykypäivänä yksi heidän tekemä terroristi isku euroopassa.

:unsure:

Mä en jehovia pidä kristittyinä ja niiden ovelta-ovelle ravaaminen on melkein häiriköintiä, mutta ne ei lisäänny kuin kanit ja yritä vallata tätä maata.

Mä en jehovia pidä kristittyinä ja niiden ovelta-ovelle ravaaminen on melkein häiriköintiä, mutta ne ei lisäänny kuin kanit ja yritä vallata tätä maata.
Tuokin on huono esimerkki koska sekään ei tee uskonnosta ja aatteesta vielä vaarallista, jos tykkää puputtaa ja lisääntyä kuin kani...lestadiolaisetkin tekevät niin, mutta hekään eivät tee terroristi iskuja ja murhaa ihmisiä.(y)

• Tykkää
Reactions: Echo
Niinistö haluaa sitten luopua kriittisten äänistä? Ilmeiseti. Suurmoskeijan rakentaminen tarkoittaa ettei näillä ihmisillä ole aikomustakaan palata takaisin omiin maihinsa rakentamaan niistä parempia asuinpaikkoja. En halua rahoittaa yhtäkään juhlapaikkaa irakilaisille nuorille turhapaikanhakijoille, jotka ovat tulleet tänne ainoastaan rahan perässä. Juuri eilen katselin Helsingissä näitä, ei huolen häivää, rahaa taskussa enemmän kuin monella suomalaisella, lähtisivät kotiin perheidensä pariin. Täällä niitä emme tarvitse.

Haluat ehkä muuttaa tuonne etelämmäs?

Uutiset | Ulkomaan uutiset
Irak suunnittelee sallivansa jopa 9-vuotiaiden tyttöjen avioliitot - ihmisoikeusjärjestöt järkyttyneitä
Eilen klo 20:55
Irakin parlamentti käsittelee lakiesitystä, joka sallisi jopa 9-vuotiaiden tyttöjen avioliitot.

• Irakin parlamentti käsittelee lakiesitystä, joka sallisi jopa 9-vuotiaiden tyttöjen avioliitot.
  • Edellisen kerran lakiesitys oli näin näkyvästi esillä vuonna 2014 vaalien yhteydessä.
  • Ihmisoikeus- ja kansalaisjärjestöt ovat järkyttyneitä, että lakiesitystä edes käsitellään.
Aisankannattelijan #unelma.

Toi on kyllä aika paha.

Siiskun tavalliset muslimit ovat mulle ookoo. Mutta sit jos rakennetaan jotain suurta ja hienoa isolla rahalla niin mistä hitosta voidaan tietää etteivät ääriryhmät nappaa koko putkinkia haltuunsa ja seuraavaksi toinen vastaava loogisesti yritä sitä itselleen anastaa ja sit onkin sota meillä täällä.

Mun mielestä uskonto ei ole kirkkoja tai moskeijoita vaan jotain mikä on ihmisessä sisällä.

Toi on kyllä aika paha.

Siiskun tavalliset muslimit ovat mulle ookoo. Mutta sit jos rakennetaan jotain suurta ja hienoa isolla rahalla niin mistä hitosta voidaan tietää etteivät ääriryhmät nappaa koko putkinkia haltuunsa ja seuraavaksi toinen vastaava loogisesti yritä sitä itselleen anastaa ja sit onkin sota meillä täällä.

Mun mielestä uskonto ei ole kirkkoja tai moskeijoita vaan jotain mikä on ihmisessä sisällä.

hyi sinnuu uskonrasisti

Miksi Vapaavuori muuttaisi kantansa suurmoskeijasta 2 vuotta vanhan Taloussanomien jutun takia.
On selkeästi tänä vuonna puhunut että hän ei suurmoskeijaa hyväksy, paljon tuon lehtijutun jälkeen, jonka varmasti aikoinaan on lukassut.
Sitäpaitsi kahessa vuodessa on ehtinyt tapahtua paljon ja maailma muuttua, tuskin Niinistö enää on samaa mieltä, moskeijan taustoista kun on puhuttu enemmän vasta biimeisen vuoden aikana.

Siis valvoin yöllä ja kävin vauvalla lukemassa samasta aiheesta ketjun, mut en ollut siellä se ketjun aloittaja enkä kirjoittanut edes sinne.
Linkin aloitusviestiini poimin sieltä.

En paljoa kirjoittele vauvalle, joskus harvoin vaan. Siellä on ihan mielenkiintoisia juttuja mutta turhan nopea ja ankea palsta.

Miksi Vapaavuori muuttaisi kantansa suurmoskeijasta 2 vuotta vanhan Taloussanomien jutun takia.
On selkeästi tänä vuonna puhunut että hän ei suurmoskeijaa hyväksy, paljon tuon lehtijutun jälkeen, jonka varmasti aikoinaan on lukassut.
Sitäpaitsi kahessa vuodessa on ehtinyt tapahtua paljon ja maailma muuttua, tuskin Niinistö enää on samaa mieltä, moskeijan taustoista kun on puhuttu enemmän vasta biimeisen vuoden aikana.
Toivotaan että asia on niin.

ap:n pakko-oireista trollailua onneksi rajotetaan vauvalla, toisin ku täällä, :)

Vauvan trolleiksi on valittu puna-viher ääliösuvakkeja, ehkä musulmaanit on sinnekin jo soluttautuneet? Siksi sieltä on ollut tunkua tänne, ylläpitäjät ovat vetäneet vielä aika reilua ja ISÄNMAALLISTA linjaa ja antaneet puhua islam -ongelmasta sen omalla nimellään

Onko sinulla säkki päässä nyt, suvakkitäti? Jos ei, mikset laittaisi?

1fdb2744005f8260b5bbed2a3996bcd1.jpg

2FA970EB00000578-3377183-image-a-2_1451379569716.jpg

Yhteistyössä