Niinistö ei vastusta suurmoskeijaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis en ole koskaan yhtään mamu/islam-aloitusta tehnyt vauvalle.

Jos mä joskus kirjoitan sinne niin se on jostain henkilökohtaisen elämän jutusta josta mut vois tunnistaa täällä.

Miksi Vapaavuori muuttaisi kantansa suurmoskeijasta 2 vuotta vanhan Taloussanomien jutun takia.
On selkeästi tänä vuonna puhunut että hän ei suurmoskeijaa hyväksy, paljon tuon lehtijutun jälkeen, jonka varmasti aikoinaan on lukassut.
Sitäpaitsi kahessa vuodessa on ehtinyt tapahtua paljon ja maailma muuttua, tuskin Niinistö enää on samaa mieltä, moskeijan taustoista kun on puhuttu enemmän vasta biimeisen vuoden aikana.
Totta, aika pitkät piuhat tällä ap:lla -lukee mm. aikaa väärinpäin.

Laura Hullusaari ei voita pressanvaaleja, vaikka pähkähulluna niin luulet, ku vähän niinistöä mustamaalailet eri palstoilla.

Jo pelkästään tämä paljastaa miten avuttomia olette sen alla mitä tulevaisuudessa tapahtuu.

Voitte ölötä ja mölötä, mutta lopulta oikeus tulee voittamaan.

Pisut on jo teidän housuissa. Ja tulee loputkin siitä toisesta aukosta kun tajuatte että maanpetturit saavat maistaa vielä osaansa.

Suurella rahalla rakennetaan pyllistelypaikka.
Eikö päättäjien tulisi kehottaa/pakottaa suuntaamaan tällaiset rahavirrat pakolaisten kotimaiden hyvinvoinnin kohentamiseen, lähinnä naisten ja lasten olojen parantamiseen.
Suomessa voi harjoittaa konttaamista vaatimattomissakin tiloissa.
Todisteita on myös näistä radikalisoitumisista ja joukkoihin värväämisiä, joten nyt tulisi ehdottomasti jarruttaa rakennuspuuhia.
Kristinusko on vähitellen tasoittunut, eikä aiheuta suuria mielenilmaisuja tai henkeen kohdistuvia tekoja euroopassa. Muslimit eivät kykene hillitsemään yhteisöään, vaan kannustavat ääritekoihin ja toimintoihin uskon varjolla.

Niinistö sai nyt ison - :(

meni vähän yli tuon alottajan pointti. Löytyyhän sitä mielipiteitä kaikenlaisia kun vain tarpeeksi kaukaa kaivelee, mutta kannattaa pysyä tässä ajassa ja vapaavuori ei suurmoskeijalle vihreää valoa näytä, että vois opetella sitä totuudessa pysymistä eikä keksiä omiaan.
tuskin niinistökään muuttuneen maailmantilanteen ja hyvän dokumentin (sharialaki tanskassa) jälkeen, tuosta jutusta on ikuisuus nykymittarilla, paljon on vettä virrannut aurajoessa sen jälkeen.

On todistettu että musut radikalisoituu moskeijoissa, juuri oli lehdessä juttua muslimi imaamista joka toimii Hesassa edelleen vaikka on tunnustanut toimineensa isiksen riveissä...sinä voit toki suomalaisena kannattaa terroristiuskontoja aivan niin paljon kuin tahdot, mutta älä kiltti vertaa islamia jehovantodistajiin jotka tunnetusti ovat aseistakieltäytyjiä, saati sitten terroristeja....tai osoita edes nykypäivänä yksi heidän tekemä terroristi isku euroopassa.

:unsure:
Ei vaan mä vertaan moskeijaa kuin mihin tahansa rakennukseen.
Vaikkapa lastensairaalaan.
Periaatteessa mulla ei o mitään lastensairaalaa vastaan mutta en kannata semmoista jota tehdään Bernerin bisneksen ehdoilla.

Samoin mulla ei o periaatteessa mitään moskeijaakaan vastaan. Miksi olisi? Semmoinen on seurakunnan kokoontumispaikka.

Radikalisoituminen onnistuu ihan mainiosti ilman moskeijoitakin. Mitä ny lehtitietoja kattelin niin nää euroopassa riehuneet radikaalit on viihtyneet paremmin kapakassa kuin moskeijassa.

meni vähän yli tuon alottajan pointti. Löytyyhän sitä mielipiteitä kaikenlaisia kun vain tarpeeksi kaukaa kaivelee, mutta kannattaa pysyä tässä ajassa ja vapaavuori ei suurmoskeijalle vihreää valoa näytä, että vois opetella sitä totuudessa pysymistä eikä keksiä omiaan.
tuskin niinistökään muuttuneen maailmantilanteen ja hyvän dokumentin (sharialaki tanskassa) jälkeen, tuosta jutusta on ikuisuus nykymittarilla, paljon on vettä virrannut aurajoessa sen jälkeen.
No toivon että Vapaavuori pysyy lujana. Mutta kun kokoomus on haalimassa kaiken maailman ibrahimit tänne, niin välillä iskee pessimismi.

Ei vaan mä vertaan moskeijaa kuin mihin tahansa rakennukseen.
Vaikkapa lastensairaalaan.
Periaatteessa mulla ei o mitään lastensairaalaa vastaan mutta en kannata semmoista jota tehdään Bernerin bisneksen ehdoilla.

Samoin mulla ei o periaatteessa mitään moskeijaakaan vastaan. Miksi olisi? Semmoinen on seurakunnan kokoontumispaikka.

Radikalisoituminen onnistuu ihan mainiosti ilman moskeijoitakin. Mitä ny lehtitietoja kattelin niin nää euroopassa riehuneet radikaalit on viihtyneet paremmin kapakassa kuin moskeijassa.
mutta on todistettu että moskeijoissa tapahtuu huomattavasti enemmän radikalisoitumista kuin kapakassa...siis suomessa esim. ja tanskassa ja myöskin ruotsissa. Moskeijoissa ja vankiloissa radikalisoidutaan ja se huolestuttaa jo viranomaisiakin...asioille vaan ei tehdä mitään koska rasismi ja koska muslimit on niin ihania.

• Tykkää
Reactions: Hutkás Biehtár
mutta on todistettu että moskeijoissa tapahtuu huomattavasti enemmän radikalisoitumista kuin kapakassa...siis suomessa esim. ja tanskassa ja myöskin ruotsissa. Moskeijoissa ja vankiloissa radikalisoidutaan ja se huolestuttaa jo viranomaisiakin...asioille vaan ei tehdä mitään koska rasismi ja koska muslimit on niin ihania.

Nyt piti ihan googlettaa ja google tiesi kertoa, että suomessa on tällä hetkellä 80 moskeijaa joista tosin vain yksi on alunperin rakennettu moskeijaksi.
Jos rakennetaan yksi lisää niin sitten niitä on 81. Muuttaako se tilannetta jotenkin oleellisesti?

Tää on hieman kuin guggenheim. Jos guggenheim tahtoo rakentaa suomeen museon niin ei mulla ole mitään sitä vastaan.
Mut jos siihen tarvitaan tontti kaupungin paraatipaikalta, kaupungin ja valtion rahat rakentamiseen ja lisenssimaksut päälle niin guggeli voi mun puolestani pitää tunkkinsa.

Mun mielestä se moskeija ----saa tulla. Ne tekee helsingistä paremman ja enemän kiinnostavan.

idiootti

ISIS-London-Attack-Westminster-Parliament-Khalid-Masood-Terrorist-Propaganda-March-Fire-880025.jpg

britain-london-bridge-7591.jpg

Yhteistyössä