Sustahan mä puhuin islamistina.tää selittää monta asiaa, echo sä oot islamisti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sustahan mä puhuin islamistina.tää selittää monta asiaa, echo sä oot islamisti.
Vauvan YLLÄPITÄJIKSI on valittu puna-viher ääliösuvakkeja, ehkä musulmaanit on sinnekin jo soluttautuneet?
Korjaus yllä
kyllä sut vauvalla tiietään. onneksi siellä toimii moderointi.Siis en ole koskaan yhtään mamu/islam-aloitusta tehnyt vauvalle.
Jos mä joskus kirjoitan sinne niin se on jostain henkilökohtaisen elämän jutusta josta mut vois tunnistaa täällä.
Totta, aika pitkät piuhat tällä ap:lla -lukee mm. aikaa väärinpäin.Miksi Vapaavuori muuttaisi kantansa suurmoskeijasta 2 vuotta vanhan Taloussanomien jutun takia.
On selkeästi tänä vuonna puhunut että hän ei suurmoskeijaa hyväksy, paljon tuon lehtijutun jälkeen, jonka varmasti aikoinaan on lukassut.
Sitäpaitsi kahessa vuodessa on ehtinyt tapahtua paljon ja maailma muuttua, tuskin Niinistö enää on samaa mieltä, moskeijan taustoista kun on puhuttu enemmän vasta biimeisen vuoden aikana.
Laura Hullusaari ei voita pressanvaaleja, vaikka pähkähulluna niin luulet, ku vähän niinistöä mustamaalailet eri palstoilla.
Höpö höpö, en valehtele. En mä jaksa kahdella palstalla tehtailla aloituksia.kyllä sut vauvalla tiietään. onneksi siellä toimii moderointi.
Kyllä mä aloitusviestissä jo sanoin että Niinistö voittaa. Mut mun ääntä se ei saa.Laura Hullusaari ei voita pressanvaaleja, vaikka pähkähulluna niin luulet, ku vähän niinistöä mustamaalailet eri palstoilla.
Ei vaan mä vertaan moskeijaa kuin mihin tahansa rakennukseen.On todistettu että musut radikalisoituu moskeijoissa, juuri oli lehdessä juttua muslimi imaamista joka toimii Hesassa edelleen vaikka on tunnustanut toimineensa isiksen riveissä...sinä voit toki suomalaisena kannattaa terroristiuskontoja aivan niin paljon kuin tahdot, mutta älä kiltti vertaa islamia jehovantodistajiin jotka tunnetusti ovat aseistakieltäytyjiä, saati sitten terroristeja....tai osoita edes nykypäivänä yksi heidän tekemä terroristi isku euroopassa.
![]()
No toivon että Vapaavuori pysyy lujana. Mutta kun kokoomus on haalimassa kaiken maailman ibrahimit tänne, niin välillä iskee pessimismi.meni vähän yli tuon alottajan pointti. Löytyyhän sitä mielipiteitä kaikenlaisia kun vain tarpeeksi kaukaa kaivelee, mutta kannattaa pysyä tässä ajassa ja vapaavuori ei suurmoskeijalle vihreää valoa näytä, että vois opetella sitä totuudessa pysymistä eikä keksiä omiaan.
tuskin niinistökään muuttuneen maailmantilanteen ja hyvän dokumentin (sharialaki tanskassa) jälkeen, tuosta jutusta on ikuisuus nykymittarilla, paljon on vettä virrannut aurajoessa sen jälkeen.
mutta on todistettu että moskeijoissa tapahtuu huomattavasti enemmän radikalisoitumista kuin kapakassa...siis suomessa esim. ja tanskassa ja myöskin ruotsissa. Moskeijoissa ja vankiloissa radikalisoidutaan ja se huolestuttaa jo viranomaisiakin...asioille vaan ei tehdä mitään koska rasismi ja koska muslimit on niin ihania.Ei vaan mä vertaan moskeijaa kuin mihin tahansa rakennukseen.
Vaikkapa lastensairaalaan.
Periaatteessa mulla ei o mitään lastensairaalaa vastaan mutta en kannata semmoista jota tehdään Bernerin bisneksen ehdoilla.
Samoin mulla ei o periaatteessa mitään moskeijaakaan vastaan. Miksi olisi? Semmoinen on seurakunnan kokoontumispaikka.
Radikalisoituminen onnistuu ihan mainiosti ilman moskeijoitakin. Mitä ny lehtitietoja kattelin niin nää euroopassa riehuneet radikaalit on viihtyneet paremmin kapakassa kuin moskeijassa.
mutta on todistettu että moskeijoissa tapahtuu huomattavasti enemmän radikalisoitumista kuin kapakassa...siis suomessa esim. ja tanskassa ja myöskin ruotsissa. Moskeijoissa ja vankiloissa radikalisoidutaan ja se huolestuttaa jo viranomaisiakin...asioille vaan ei tehdä mitään koska rasismi ja koska muslimit on niin ihania.
Mun mielestä se moskeija ----saa tulla. Ne tekee helsingistä paremman ja enemän kiinnostavan.
Mun mielestä se moskeija ja gugenheim saa tulla. Ne tekee helsingistä paremman ja enemän kiinnostavan.
Mun mielestä se moskeija ja gugenheim saa tulla. Ne tekee helsingistä paremman ja enemän kiinnostavan.