Ihanaa
@emmmis , onnea!!! <3
@Hiutale89, meillä ennen vauvahaaveita mies oli paljon aloitteellisempi seksin suhteen, mutta yrityksen myötä se on kääntynyt päälaelleen ja jossain kierroissa olen joutunut tekemään jokaisen aloitteen. Mä kerron kyllä miehelle aina, missä vaiheessa kiertoa mennään, mutta silti on sellainen olo, että mies odottelee multa aloitetta. Viimeksi ihan sovittiin jokatoisesta päivästä, mikä helpotti meitä, kun kummankaan ei tarvinnut tehdä erityisesti aloitetta, vaan asiasta oli sovittu jo ennalta. Mua myös oviksen aikoihin kiinnostaa seksi paljon enemmän kuin muulloin, joten jonkun verran tuli ylimääräisiä kertoja noiden joka toisen päivän lisäksi minun aloitteestani.
@ronso saattoihan ihan hyvin olla kyse kemiallisesta, niitä varmaan tulee paljon. En tosin tiedä, miten siitä voisi varmistua.
Mäkin kyllä ajattelen, että olisi kiva tietää, jos edes hedelmöittyminen olisi tapahtunut, vaikkei se sitten johtaisikaan raskauteen.
@eevas aloittakaa jo yritys!
Tai sitten otatte tulee jos on tullakseen -asenteen. Sitten ei tarvitsisi pettyä kumpaankaan lopputulokseen. Mä ajattelen nyt, että ihan turhaan lykättiin monta vuotta (yhdessä on oltu yli 10v.) ja odotettiin täydellistä hetkeä. Nyt sen vauvan nimittäin sit haluaisi ihan heti, kun on niin pitkään lykännyt. Mutta tietty teette just niin kuin hyvältä tuntuu. Kuulostat vain viestien perusteella siltä, että hyvältä tuntuisi raskautuminen nytkin.
Saisitpa,
@Piusy, nyt sen plussan! <3 Ja muut myös!
Itse olen käyttänyt vapaa-aikani viime päivät googlaten oireetonta alkuraskautta ja yrittänyt hakea tietoa, joka tukisi sitä, että voin olla raskaana, vaikkei tunnu yhtään mitään (dpo 9). Alan ymmärtää ihmisiä paljon paremmin, kun huomaan, miten helposti omalle toiveelleen löytää vahvistusta, kun etsii juuri sellaista materiaalia. Tämä siis selittää ihan hyvin sen, miten esim. Trumpista saattoi tulla presidentti. Laput silmille ja omaa ajatusta tukevaa infoa sivukaupalla.