The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vatkaat liian kovaa ja nopeeta :eek::rolleyes:
Pittää osata olla helläkätinen ja hiastaa vauhtia :rolleyes:
Eeeeen mä nyt nuinkaan sanois. Enkä sano.

Kun siis.

Mähän alotan sillai rauhallisesti. Viipyillen. Ja sitten kun huomaan että nyt ois hyvällä mallilla niin laitan kovemman tahdin päälle. Kiihdytän siis. Ja - optimaalisessa suorituksessa - sitten hiukan himmailen loppua kohden ja voila! Tuli! (y)

...mutta tossa kiihdytyksen vaiheessa yleensä tapahtuu se spruits- juttunen:unsure:....
 
Eeeeen mä nyt nuinkaan sanois. Enkä sano.

Kun siis.

Mähän alotan sillai rauhallisesti. Viipyillen. Ja sitten kun huomaan että nyt ois hyvällä mallilla niin laitan kovemman tahdin päälle. Kiihdytän siis. Ja - optimaalisessa suorituksessa - sitten hiukan himmailen loppua kohden ja voila! Tuli! (y)

...mutta tossa kiihdytyksen vaiheessa yleensä tapahtuu se spruits- juttunen:unsure:....
:unsure::eek: vieläkö sää puhut KERMAN vatkauksesta ? :rolleyes::p
 
Jaahas. Iltawillit ja kimpoilut alkakoon(y)
Tähän kohtaan kiitos ja niiaus*niiataniksauttaa*, ihania olette:love:

Sitten kun jossain vaiheessa niin...kääriydy kunnolla peittoosi, nuku hyvin ja näe kauniita unia:)*pus*

Ja - huomenna on perjantai:):barefoot:
Ei kait routamisulassa ole kissoja joilla tulee kakkawillit päälle?

Softylassakin ainoa willi nukkuu jo.

Ellulan willeistä en tiedä, mutta veikkaan että mun rakkaan untuvapeitteeni sisälmykset olis aamulla pitkin lattiaa ja ihan viattomat kissan/koiransilmät vaan tuijottais mua aamulla ja sanois, että en se mä ollu.

Täällä ny ei valitettavasti koskaan tapahdu mitään williä. Naapuritkaan ei koskaan valita muusta kuin parveketupakoinnista.
 
Ei kait routamisulassa ole kissoja joilla tulee kakkawillit päälle?

Softylassakin ainoa willi nukkuu jo.

Ellulan willeistä en tiedä, mutta veikkaan että mun rakkaan untuvapeitteeni sisälmykset olis aamulla pitkin lattiaa ja ihan viattomat kissan/koiransilmät vaan tuijottais mua aamulla ja sanois, että en se mä ollu.

Täällä ny ei valitettavasti koskaan tapahdu mitään williä. Naapuritkaan ei koskaan valita muusta kuin parveketupakoinnista.
Ehottomasti ne olis koiran viattoman suuret ja kauniin ruskeat silmät jotka katselis...kissa olis vaan ylpee aikaansaannoksistaan :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä