Huomasin...Just opetin aksulle sen sanan merkityksen ^^
Nii..
Uuu..olen peiton alla. Käytkö halimassa?Just opetin aksulle sen sanan merkityksen ^^
Nii..
mun tekis mieli piukohalaa
Kyllä kai nuita itte kullekin tällasella kylmällä säällä mieleen tulee..Huomasin...
...että sielläkin semmosta piukosta sitten
Sitä on liikenteessä*huokaa*
luin että käytkö uimassaUuu..olen peiton alla. Käytkö halimassa?
No ei tartte kylmäkään sää olla...Kyllä kai nuita itte kullekin tällasella kylmällä säällä mieleen tulee..
Kermavaahdolla?Leipää syöty. Ottaisko kaakaota?
luin että käytkö uimassa
*kipittää softyn viereen*
Ei oo. Vispaatko kerman mulle?Kermavaahdolla?
Ei vahingossakaan asiankannattajan viereen.*kipittää softyn viereen*
Mulla on sopivan lämpöinen peitto.Ei vahingossakaan asiankannattajan viereen.
Ymmärrän kyllä koska mulla on vielä käytössä tommoinen kevyt kesäpeitto.
Talvipakkasille mulla on varalla untuvapeitto mutta sen alla tulee yksinkin kuuma.
On kauheen vaikeeta löytää semmoinen sopivan lämpöinen peitto.
Kissa vei mun toisen villasukan..tarttis joulupukilta pyytää toiset lahjana tänä jouluna.
Ota villasukat. Sulla on kylmät jalat.
Mulla on aina 2-3 peittoo käytössä, kesällä tosin ne on vaan jalkojen alla, polvien välissä tai lattiallaEi vahingossakaan asiankannattajan viereen.
Talvipakkasille mulla on varalla untuvapeitto mutta sen alla tulee yksinkin kuuma.
Mul on itsetehdyt mutta en o käyttänyt.Kissa vei mun toisen villasukan..tarttis joulupukilta pyytää toiset lahjana tänä jouluna.
jos haluut siivota sotkun...Ei oo. Vispaatko kerman mulle?
korjaus: tällä kertaa en kyllä ees tiiä kumpi sen vei, koira vai kissa.Kissa vei mun toisen villasukan..tarttis joulupukilta pyytää toiset lahjana tänä jouluna.
En oo tehenynnä mitn!!Kissa vei mun toisen villasukan..tarttis joulupukilta pyytää toiset lahjana tänä jouluna.
just korjasin etten nytkyllä ees tiiä kumpi sen vei...sää vai mun koiraEn oo tehenynnä mitn!!
Voin siivota.jos haluut siivota sotkun...
...mikään peitto oo sopivan lämpönen jos ja kun...sen alla nukkuu itekseenEi vahingossakaan asiankannattajan viereen.
Se on sillä pirkallajust korjasin etten nytkyllä ees tiiä kumpi sen vei...sää vai mun koira
Ei löytynyt kissan aikasemmasta aarrekammiosta..viimeks oli siellä hiusdonitsien ja leipäpussin sulkijoitten kanssa....missä lie nyt..mun pien töppönen
Yksin on sopiva. Jos joku on saman peiton alla niin tulee kuuma....mikään peitto oo sopivan lämpönen jos ja kun...sen alla nukkuu itekseen