Aaa, se pirkkatyyppi...käsraudat mukaan, taitaa olla velmunpuoleinen...Suunnittelin viettää huomenna koti-illan. Katsoa telkkua. Herkutella poppareilla ja namilla. Mutta sitten yks tyyppi pyörii mielessä. Jos lähtis sitä metsästää.
Mitähän mä just taas luin?Höpsis sähän olit se päägansta räplääjä!!
Kuvakieltä
...siis onks tässä joku...kuviohakuisuus menossa vai...?
Ei o pirkka. Yks muu tyyppi.Aaa, se pirkkatyyppi...käsraudat mukaan, taitaa olla velmunpuoleinen...
Heti ollaan Pirkkaa syyttämässä...En se minä ollut. Se oli pirkka.
Ja oluttakin on.Ei tartte lähteä metsästämään.
Sanoo vaan, et täällä on poppareita ja namia.
Saalis kävelee ovesta sisään ihan itse.
Tarkemmin kun tässä aattelen niin...sitä kylläkin ihmettelisin itekin että miksikö kuuluiskaan...ja vielä toiMiks sunkin suusta voi huomenna kuulua tuo maaginen ''mitäänenoleteheny''-lause?
Heti ollaan Pirkkaa syyttämässä...
Eli sun silmätarkistus on ihan ajallaan, kun eihän siinä niin lukenu alkuunsakkaan.Mitähän mä just taas luin?
Ei ku elekieltä.Kuvakieltä
No velmu se on sekin kerta mielessä pyöriiEi o pirkka. Yks muu tyyppi.
jooh
...siis onks tässä joku...kuviohakuisuus menossa vai...?
mun tekis mieli piukohalaaSängyssä jo mutta nyt tekee mieli hiukopalaa.
Kyllä mulla silmäklinikka taitaa huomenna olla ihan ajallaan.Sängyssä ja nyt tekee mieli hiukan palaa.
Kuinkas tommoinen tehdään?mun tekis mieli piukohalaa
En taija uskaltaa kysyäkään...juuenmun tekis mieli piukohalaa
Halia?mun tekis mieli piukohalaa
Se on sellanen tiukanpiukka halaus, missä saa ihan luvan kanssa painautua toiseen kiinni lämpimän peiton alla.*opettaa*Kuinkas tommoinen tehdään?
Joudun nytkyllä toteamaan osaamisessani pahanlaatuisia puutteita.
Just opetin aksulle sen sanan merkityksen ^^En taija uskaltaa kysyäkään...juuen
Nii..Halia?
*Kirjoittaa muistiin*Se on sellanen tiukanpiukka halaus, missä saa ihan luvan kanssa painautua toiseen kiinni lämpimän peiton alla.*opettaa*