Tervetuloa mukaan
@syystyttö ! Mäkin tunnen ovulaatiokivun (jos tunnen ylipäätään) aina vasemmalla puolella, mutta viime kierrossa gynellä käydessä ovis oli kuitenkin tapahtumassa oikealta puolelta. Eli ei se toisen puolen kipu välttämättä tarkoita sitä, että vain toinen munasarja toimisi. Toivottavasti ei sunkaan tapauksessa.
@tilliina ymmärrän sua niin hyvin! Mulla alkaa mennä hermot koko asiaan ja mies taas pysyy hyvin kärsivällisenä ja sanoo vaan, että se kestää sen, minkä kestää. Sperma-analyysi olisi kuitenkin pieni ja helppo toimenpide, jonka jälkeen voisi huokaista helpotuksesta, jos siinä ei olisi vikaa. Mulla on mennyt kaiken maailman testeihinkin jo paljon enemmän rahaa kuin mitä sperma-analyysi veisi ja onhan se ihan tyhmää tikuttaa ovista ja raskautta hirveellä efortilla, jos spermassa on vikaa, eikä raskaus voi siksi onnistua. Missä vaiheessa teillä muilla miehen siittiöt on testattu? Lähinnä itse haluaisin vain varmuuden asiaan, niin ei tarvitsisi siitä stressata.
Mulla on nyt dpo 8, eikä pienimpiäkään oireita, vaikka kuinka yrittää pinnistellä. Järjellä jo tiedän, ettei tärpännyt tälläkään kertaa, mutta huomaan meneväni sellaisen ajatusketjun mukana, että jos nyt tosi paljon ajattelen, että ei onnistunut, niin voisiko sittenkin onnistua. Koska pään sisällähän se hedelmöittyminen tapahtuu... Alan olla huonotuulinen tän koko asian takia ja mietin, miten jaksan, jos aikaa kuluu vielä kauan. On myös tosi vaikea keskittyä töihin ja muihin hommiin, kun tämä on varsinkin oviksen jälkeen jatkuvasti mielessä. Mua myös harmittaa, että menin alussa kertomaan niin monelle yrityksestä. Meidän perheissä molempien äidit tietää ja mun neljä kaveria tietää ja nyt ahdistaa se, että ne tietenkin tietää myös, ettei ole tärpännyt. En tosiaan uskonut, että niin kävisi, koska KAIKILLA lähipiirissä on raskaus alkanut ensimmäisestä yrityskierrosta. Nyt, kun tätä ketjua olen seurannut, en ymmärrä miten se on mahdollista. Toisaalta ehkä tänne tulee enimmäkseen niitä, joilla ei ole ekalla kierrolla tärpännyt ja siksi vaikuttaa siltä, ettei kellään onnistu heti alussa.
Tulipas taas negisteltyä. Anteeksi, ei ollut tarkoitus. Hyvä uutinen on, että yksi kaverini kertoi juuri olevansa raskaana ja olin tosi onnellinen siitä, että olin oikeasti onnellinen hänen puolestaan. Toivottavasti meitä muitakin onnistaa pian!
Plussia!