vierailija
No mitä huomenna?Mulla jännittää huominen
No mitä huomenna?Mulla jännittää huominen
Kui?Mulla jännittää huominen
Iltaa Kais*kuivattelee kikkuroitaan*Iltaa kattinen
Suihkussa käyty vai muuten kosteeta & märkää ?Iltaa Kais*kuivattelee kikkuroitaan*
Lempeetä kainaloisenaolemisiltaa sinne
Suihkussa käyty vai muuten kosteeta & märkää ?
Hempeetä& lempeetä sinne
Saunan lempeet lämmöt & suihku
Ihan hilpasin suihkun kautta saunaan ja uudestaan suihkuun, kun sain nämä kikattelijavöyhöttäjät alta pois
Täällä on niiskutusta ja yskätystä ja hehkuvaposkisuutta eli potilasta luimistelemassa mutta ohi menee kyllä ajan kanssa..hempeetlempeet suon sinne osoitteeseen
Kookoskin tuoksuu hyvältä mutta...mä tuoksun päästä varpaisiin vaniljaltaSaunan lempeet lämmöt & suihku
Kookossuihkusaippua muuten tuoksuu ihanalta
Potilaalle parantumisia
Mullapa on kookosshampoota ja kookossuihkusaippua geeliä mitä lie..lällätilällätilällää!Kookoskin tuoksuu hyvältä mutta...mä tuoksun päästä varpaisiin vaniljalta
Kiitos, yks kuumeilija on jo kunnossa ja virtapiikit kohdillaan, nyt on toinen hehkumassa ja tautia kuumeella pois ajamassa...kolmas ..no jää nähtäväksi. Kelit kun on mitä on, niin ihmekö tuo että röhät ilmestyy riesaksi. Ne podetaan kumoon sitten.
Mustikkashampoo & kookossuihkusaippua hyvä yhistelmäMullapa on kookosshampoota ja kookossuihkusaippua geeliä mitä lie..lällätilällätilällää!
Mullapa on kookosshampoota ja kookossuihkusaippua geeliä mitä lie..lällätilällätilällää!
Jopas me nyt tuoksutaan...sais vaan olla nuuskuttelijaa...Mustikkashampoo & kookossuihkusaippua hyvä yhistelmä
mullapa on kookos pyllyssä
Mullapa on kookosöljyä...lälläspyytillällällläääää!
Mullakin on Matkit mua!
Mullapa on kookosöljyä...lälläspyytillällällläääää!
Hiekkalaatikolta iltaa!Mullakin on Matkit mua!
meinaatko että nuo kaks kinastele keskenään?Hiekkalaatikolta iltaa!
Kauniita unia muruJeba, tää peba siirtyy illanhämyyn ja siemailee teen sisuksiin lämmittämään ja sitten unille
Nuku hyvin ja näe kauniita unia*pus*