Enhän edes tiedä, mitä operaatioita on edessä. Kuuntelin vasta Heidi Frostellin kertomusta - ja blogistakin olen siitä lukenut - enkä voi ymmärtää sitä komplikaatiota vieläkään. Katso arenalta...Haistappa p****
Etpä ole sinäkään penaalin terävin kynä.meinaatko että nuo kaks kinastele keskenään?
Aamupäivää!
Aurinko!
Laskeskelin äsken, et nyt paistaa suunnilleen yhtä kauan kuin helmikuun 3.päivänä. Silloin on jo muutamien kylvöaika - siis minkä?Aamupäivää!
Aurinko!
Kolmeen vuoteen ei saanut syödä mitäänEnhän edes tiedä, mitä operaatioita on edessä. Kuuntelin vasta Heidi Frostellin kertomusta - ja blogistakin olen siitä lukenut - enkä voi ymmärtää sitä komplikaatiota vieläkään. Katso arenalta...
sinun terävyyttä tässä nyt testataan. miten ajattelet asian olevan?Etpä ole sinäkään penaalin terävin kynä.
Söin ihan liikaa ja nyt ei mahu housut kiinni.
No hyvää päivää, mitäs väsyneelle rätille?Erittäin hyvää päivää vaan kaikille
Elä syö liikaa.Söin ihan liikaa ja nyt ei mahu housut kiinni.
Noku yritin kerrankin pitää pääni ja syyä lautasen tyhjäksElä syö liikaa.
Älä ota liikaa lautaselle. Jos jaksaa niin sitten voi ottaa lisää.Noku yritin kerrankin pitää pääni ja syyä lautasen tyhjäks
No hyvää päivää, mitäs väsyneelle rätille?
Joo, mun heikkous on kalaruoat ja nyt oli siikaa ja heittäydyin ahneeks...onneks se loppuosa säilyy iltapalalle jkaapissa oottelemassa!Älä ota liikaa lautaselle. Jos jaksaa niin sitten voi ottaa lisää.