The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Maanantai ja mörköpimeetä. Ihan. Koko. Päivän.

*huokaa*

Täähän vain odotuttaa sitä mun hervotonta hepulikohtausta kun kaikki valoisuus on poissa että. :sneaky:

Otan Fiskarssit kauniisti käpäliini ja laitan mahdolliset hapatukselliset olotilani liikkeelle ja - silppuasaksittelen ämpäritolokulla valkoista paperihöttöä ja humpsauttelen niitä läjäpäin pitkin seutukuntaa!!

Tai käyn nätisti niiataniksauttaen pyytelemässä yhdeltä papparaisukkoselta lainaksi mörkiäispimmeyteen pyöräkuormaajaa, minkä kauhaan käyn kaapasemassa läjän lunta jäähallin kulumilta(y)...voipi siinä ehken tulla jäähallinkulumaakin mukaan mutta pienistä ei mainita:barefoot:...


Valoisuutta kehiin!! Aurinkoa! Lunta! Iloisuutta!
...ihmisistäkin tullu taas jotain peikkoörisijöitä:unsure:


Mutta - mulla on kohta kupponen pehmeetä teetä :). Ja iltawillitkin näillä näppäimillä joten - viikko aloitettu. Ja vaikka on harmaan vetistä ja synkkää niin - achtung!! Achtung!! Skippaa nyt tämä höttösiirappi! Oon varottanu!! - pumppuosastossa on....poltetta:love:
Onhan sullakin, onhan:)?
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Ai nii. Taloyhtiön remppa on taas edennyt.
Oli postiluukusta putkahtanut ihan oudon rakennusyhtiön valvojan allekirjoittama pahoittelukirje.
Niin ja nyt partsini ovi on ulkoapäin suljettu suojamuovilla. Se paljastui kun yritin mennä partsille röökille. Koska ovi aukeaa ulospäin niin minulla ei ole mitään mahdollisuutta tietää asiaa kuin yrittämällä avata ovi. Onneksi en työntänyt sitä auki voimalla joten ei vissiin tullut vahinkoa.

Mut pahoittelukirjeen sijasta mä olisin kaivannut postiluukusta lappua, että parvekkeen ovi ei x-y välisenä aikana ole avattavissa. Semmoista lappua ny ei tietenkään ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
*notkistelee ja rentouttaa kieltään, pärisyttää huuliaan*

Ootko hanipöö valmiina:)?






*nuolaista kielaisee koko nassusen hellästi pehmeesti ja pusitusmuiskauttelee nenänpääkköseen*
Just aattelin että pitää pestä naama kun on kissan karvoja taas täynnä sattuneesta syystä, mutta eipä tuota enää tartte kun asia tuli kerta rykäsyllä hoijjettua kuntoon.:p:love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä