The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.

Olin päivällä päihdehoitajan juttusilla, tää oli ny toinen tapaaminen.

Näyttäis siltä, että alettais kokeilemaan Naltrexonia. Ensin mun vaan pitää käydä labrassa selvittämässä onko mun maksastani enää mitään jäljellä.

Aikanaan lekuri kirjoitti mulle nalmefeenia samaan tarkoitukseen, mut siinä oli se huono puoli, että sitä piti ottaa pilleri ennen aiottua juomista. Helpostiko se silloin unohtuu ja aina pitäis kulkea pilleri taskussa.
Tätä ny olis tarkoitus syödä pilleri päivässä meinas juoda tai ei.

Jospa ny sais jotain tolkkua tähän toisinaan tolkuttomaan juopotteluun.
 
Päivää kettinkiin.

Olin päivällä päihdehoitajan juttusilla, tää oli ny toinen tapaaminen.

Näyttäis siltä, että alettais kokeilemaan Naltrexonia. Ensin mun vaan pitää käydä labrassa selvittämässä onko mun maksastani enää mitään jäljellä.

Aikanaan lekuri kirjoitti mulle nalmefeenia samaan tarkoitukseen, mut siinä oli se huono puoli, että sitä piti ottaa pilleri ennen aiottua juomista. Helpostiko se silloin unohtuu ja aina pitäis kulkea pilleri taskussa.
Tätä ny olis tarkoitus syödä pilleri päivässä meinas juoda tai ei.

Jospa ny sais jotain tolkkua tähän toisinaan tolkuttomaan juopotteluun.
Mä tarvitsisin pilsun mikä otetaan aamulla. Silloin kun olen vielä pyhästi sitä mieltä ettei yhtäainutta olutta tänäillalla.

Toivottavasti toi toimii sulla!
 
vierailija
Päivää kettinkiin.

Olin päivällä päihdehoitajan juttusilla, tää oli ny toinen tapaaminen.

Näyttäis siltä, että alettais kokeilemaan Naltrexonia. Ensin mun vaan pitää käydä labrassa selvittämässä onko mun maksastani enää mitään jäljellä.

Aikanaan lekuri kirjoitti mulle nalmefeenia samaan tarkoitukseen, mut siinä oli se huono puoli, että sitä piti ottaa pilleri ennen aiottua juomista. Helpostiko se silloin unohtuu ja aina pitäis kulkea pilleri taskussa.
Tätä ny olis tarkoitus syödä pilleri päivässä meinas juoda tai ei.

Jospa ny sais jotain tolkkua tähän toisinaan tolkuttomaan juopotteluun.
Aloitusjakso on 3kk ja joka päivä pitäisi lääke ottaa.Onko sinusta siihen? En usko että on.
 
Mä tarvitsisin pilsun mikä otetaan aamulla. Silloin kun olen vielä pyhästi sitä mieltä ettei yhtäainutta olutta tänäillalla.

Toivottavasti toi toimii sulla!
Ei voi tietää ellei kokeile.

Kyllä mä siinä nalmefeenissa huomasin merkittäviäkin vaikutuksia. Milloin sen pillerin muisti ottaa niin tuli juotua huomattavasti vähemmän ja itse asiassa poltettuakin vähemmän.

Ton pitäis toimia samalla tavalla, eli se salpaa aivojen mielihyväkeskuksen. Voi juoda niin paljon kuin huvittaa mutta siitä vaan ei saa samanlaisia kiksejä joten mitäs sitä turhaan juomaan. Ja kun tota otetaan pilleri päivässä niin lääkeainetta on elimistössä jatkuvasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei voi tietää ellei kokeile.

Kyllä mä siinä nalmefeenissa huomasin merkittäviäkin vaikutuksia. Milloin sen pillerin muisti ottaa niin tuli juotua huomattavasti vähemmän ja itse asiassa poltettuakin vähemmän.

Ton pitäis toimia samalla tavalla, eli se salpaa aivojen mielihyväkeskuksen. Voi juoda niin paljon kuin huvittaa mutta siitä vaan ei saa samanlaisia kiksejä joten mitäs sitä turhaan juomaan. Ja kun tota otetaan pilleri päivässä niin lääkeainetta on elimistössä jatkuvasti.
Eli vastaavaa kuin champix tupakanlopetukseen?

Mä en saa edes kiksejä. En vaan osaa olla juomatta niitä muutamaa.
 
Eli vastaavaa kuin champix tupakanlopetukseen?

Mä en saa edes kiksejä. En vaan osaa olla juomatta niitä muutamaa.
Joo vastaavaa.

Sinulla jos juomiset pysyy muutamassa niin se ei ole maailman vaarallisinta.
Minulla ei pysy vaan joudun laskemaan juotujen oluiden määrän laatikoiden määrällä.
Ja niin kauan kuin pysyn pelkässä oluessa on kaikki vielä suhteellisen hyvin. Jos siirryn Jalluun niin ryyppäämiseni alkaa käydä jo työstä.
 
Joo vastaavaa.

Sinulla jos juomiset pysyy muutamassa niin se ei ole maailman vaarallisinta.
Minulla ei pysy vaan joudun laskemaan juotujen oluiden määrän laatikoiden määrällä.
Ja niin kauan kuin pysyn pelkässä oluessa on kaikki vielä suhteellisen hyvin. Jos siirryn Jalluun niin ryyppäämiseni alkaa käydä jo työstä.
No ei se silleen olekaan vaarallista. Mutkun syöpäriski on kohonnut edellisten hoitojen takia niin ei oo fiksua kasvattaa sitä lisää juomalla yli seitsemää annosta viikossa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä